Kamala olo

Miten selviän?

En tiedä mitä teen. Olen ihan hajalla. Poikaystäväni jätti minut eilen ihan yllättäen, olimme samana aamuna tapelleet ihan turhasta asiasta ja riidan jälkeen hän sanoi minulle ettei enään halua olla kanssani. Luulin että rakastimme toisiamme enemmän kuin mitään muuta ja että kaikki oli hyvin. Nyt en enään pysty syömään tai nukkumaan.
Seuraavana aamuna kuulin ystävältäni miten ex-mieheni on jo menossa terassille toisen naisen kanssa ottamaan aamukahveja, eikä se edes tunne kyseistä naista. Eli kyseessä ei voi olla mikään "menen moikkaamaan kaveria"
Mitä teen, olen ihan hajalla?

12

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Annan maailman yksinkertaisemman neuvon: unohda koko mies. Jos toinen pääsee noin helposti toisen yli, niin ei todellakaan ole sinun rakkauden arvoinen.

• tälleen kai

vedä kunnon kännit ja haistata pas.kat sille exälles

• Voi elämä

Oliko se tosissaan. Vai sanoiko vain kiukuspäissään sellaista mitä ei oikeasti tarkoittanut.

Jos oli tosissaan, on hän hautonut asiaa mielessään jo tietenkin pidempään. Eikä ole kyennyt sanomaan ajatuksiaan ääneen. Nämä mielessä hautomiset tulee sitten ulos luonnostaan riidan yhteydessä.

Jos taas oli narsisti, sellaiselle riittää pienikin narsistinen loukkaus suhteen lopettamiseen ja kaikilla mahdollisilla lisäilkeyksillä ja kostoilla. Jos kyse oli tästä vaihtoehdosta, saat olla onnellinen, että pääsit hänestä eroon, sillä tulossa olisi ollut mitä kauheampaa elämää.

• kokemuksella

Kyllä se siitä helpottaa. Unohda koko luuseri. Ei oo sen arvoinen

• e5j76r7k

No voithan sinä aikuisena naisena yrittää jutella miehen kanssa.

Tuo "kahvittelu" josta ystävättäresi on kertonut ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Helppoa tänne on kirjoitella pisteiden kalastamisen toivossa että "unohda koko luuseri" yms mutta aloittaja tuskin unohtaa miestä jota rakastaa ainakaan tämän vuoden puolella.

• ÖHÖm....

No hän kysyi neuvoja, ja paras neuvo on unohtaa. Tiedän kyllä varsin hyvin ettei sitä oikeasti heti unohtamaan pysty mutta tarkoitan sillä sitä ettei nyt ainakaan pidä yhteyksiä ja jatkaa elämäänsä. Ja Ei todellakaan kannata enää jutella miehen kanssa.

• yksin jäänyt

Mut kans jätti mun "pupu" 4 vuotta vanhempi nainen. Löytäisi jonkun vastaavan tilalle =( Pienikokoinen nainen olisi kiva =)

• Selviytyjä0

olen päässyt jo yllättävän hyvin eteenpäin erostamme. Mieheen en ole pitänyt minkäänlaista yhteyttä hänen jätettyään minut. Kuullut olen että hänellä olisi toinen nainen jo, mutta vaikka se satuttaakin niin tiedän loppujen lopuksi että näin on parempi meille molemmille.
      Ex-mieheni uutta tai tulevaa tyttöystävää säälin ehkä jollakin tasolla koska tiedän mitä hän tulee kokemaan. Itse pääsin eroon siitä kaikesta valehtelusta ja selittelystä lopulta tarpeeksi aikaisin :) Kiitos kaikille kommenteista!

• voihanitku

Onneksi olkoon! Pääsit melko helpolla kun on jotain negatiivisia ajatuksia exään.

Itse pyörin vielä parin kuukauden jälkeenkin sängyssä miettien edellistäni. Muutama viimeinen viikko on syystä tai toisesta saanut ajattelemaan menneitä melkein koko ajan. Pienetkin asiat, kuten jokin tietty kappale minkä olin kuullut hänen luonaan (melkein itkin tänään kun kuulin kappaleen alun).. jotain aivan käsittämätöntä miten on vaikea päästää irti kun ei ole kuin positiivisia ajatuksia toisesta eron jälkeen.

• Tekosyy jättää

Se sai vaan tekosyyn turhan päiväisestä asiasta jättää sinut, jotta pystyisi paremmin tapailemaan uutta naista.
      500%:sesti on tapaillut häntä jo kauan teidän suhteenne aikana.

• selviytyjä09

No niitä negatiivisia ajatuksia kyllä löytyy sellaista ihmistä kohtaan joka monta kuukautta vain selitteli tekemisiään kun koskaan ei tuntunut menevän yks yhteen sen jutut. Loppujen lopuksi oon ymmärtäny että sehän vaan pelleili tunteillani eikä oikeestaan arvostanu sitä ollenkaan miten paljo tein hänen takiaan. Tietenki välillä ajattelen yhteen palaamista tai että miltä se tuntuis, mutta tiedän että se olis aivan mahdotonta. En voi elää ihmisen kans joka ei tiedä mitä elämältään haluaa ja luulee voivansa toimia omilla ehdoillaan.
      Sen verran tiedän naisesta ettei ex-mieheni tuntenut häntä ennen eroamme, koska kuuluu meidän yhteiseen kaveripiiriin tämä kyseinen nainen ja vasta eromme jälkeen seuraavana yönä baarissa olivat tehneet kai tuttavuutta. Mutta vaikka olisikin ollut tekosyy niin ainakin olen helpottunut lopputuloksesta :)

• 8700000000

Minulla on myös todella vaikeeta unohtaa ja päästä yli exästäni koska mitään pahaa välillämme ei tapahtunut enkä saa yhtäkään negatiivista ajatusta häntä kohtaan vaikka kuinka yritän :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      116
      2768
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      24
      1761
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1744
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      272
      1638
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      15
      1594
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1291
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      28
      1164
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1098
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1082
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1032
    Aihe