En tiedä mitä teen. Olen ihan hajalla. Poikaystäväni jätti minut eilen ihan yllättäen, olimme samana aamuna tapelleet ihan turhasta asiasta ja riidan jälkeen hän sanoi minulle ettei enään halua olla kanssani. Luulin että rakastimme toisiamme enemmän kuin mitään muuta ja että kaikki oli hyvin. Nyt en enään pysty syömään tai nukkumaan.
Seuraavana aamuna kuulin ystävältäni miten ex-mieheni on jo menossa terassille toisen naisen kanssa ottamaan aamukahveja, eikä se edes tunne kyseistä naista. Eli kyseessä ei voi olla mikään "menen moikkaamaan kaveria"
Mitä teen, olen ihan hajalla?
Kamala olo
12
580
Vastaukset
- ...
Annan maailman yksinkertaisemman neuvon: unohda koko mies. Jos toinen pääsee noin helposti toisen yli, niin ei todellakaan ole sinun rakkauden arvoinen.
- tälleen kai
vedä kunnon kännit ja haistata pas.kat sille exälles
- Voi elämä
Oliko se tosissaan. Vai sanoiko vain kiukuspäissään sellaista mitä ei oikeasti tarkoittanut.
Jos oli tosissaan, on hän hautonut asiaa mielessään jo tietenkin pidempään. Eikä ole kyennyt sanomaan ajatuksiaan ääneen. Nämä mielessä hautomiset tulee sitten ulos luonnostaan riidan yhteydessä.
Jos taas oli narsisti, sellaiselle riittää pienikin narsistinen loukkaus suhteen lopettamiseen ja kaikilla mahdollisilla lisäilkeyksillä ja kostoilla. Jos kyse oli tästä vaihtoehdosta, saat olla onnellinen, että pääsit hänestä eroon, sillä tulossa olisi ollut mitä kauheampaa elämää. - kokemuksella
Kyllä se siitä helpottaa. Unohda koko luuseri. Ei oo sen arvoinen
- e5j76r7k
No voithan sinä aikuisena naisena yrittää jutella miehen kanssa.
Tuo "kahvittelu" josta ystävättäresi on kertonut ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.
Helppoa tänne on kirjoitella pisteiden kalastamisen toivossa että "unohda koko luuseri" yms mutta aloittaja tuskin unohtaa miestä jota rakastaa ainakaan tämän vuoden puolella. - ÖHÖm....
No hän kysyi neuvoja, ja paras neuvo on unohtaa. Tiedän kyllä varsin hyvin ettei sitä oikeasti heti unohtamaan pysty mutta tarkoitan sillä sitä ettei nyt ainakaan pidä yhteyksiä ja jatkaa elämäänsä. Ja Ei todellakaan kannata enää jutella miehen kanssa.
- yksin jäänyt
Mut kans jätti mun "pupu" 4 vuotta vanhempi nainen. Löytäisi jonkun vastaavan tilalle =( Pienikokoinen nainen olisi kiva =)
- Selviytyjä0
olen päässyt jo yllättävän hyvin eteenpäin erostamme. Mieheen en ole pitänyt minkäänlaista yhteyttä hänen jätettyään minut. Kuullut olen että hänellä olisi toinen nainen jo, mutta vaikka se satuttaakin niin tiedän loppujen lopuksi että näin on parempi meille molemmille.
Ex-mieheni uutta tai tulevaa tyttöystävää säälin ehkä jollakin tasolla koska tiedän mitä hän tulee kokemaan. Itse pääsin eroon siitä kaikesta valehtelusta ja selittelystä lopulta tarpeeksi aikaisin :) Kiitos kaikille kommenteista! - voihanitku
Onneksi olkoon! Pääsit melko helpolla kun on jotain negatiivisia ajatuksia exään.
Itse pyörin vielä parin kuukauden jälkeenkin sängyssä miettien edellistäni. Muutama viimeinen viikko on syystä tai toisesta saanut ajattelemaan menneitä melkein koko ajan. Pienetkin asiat, kuten jokin tietty kappale minkä olin kuullut hänen luonaan (melkein itkin tänään kun kuulin kappaleen alun).. jotain aivan käsittämätöntä miten on vaikea päästää irti kun ei ole kuin positiivisia ajatuksia toisesta eron jälkeen. - Tekosyy jättää
Se sai vaan tekosyyn turhan päiväisestä asiasta jättää sinut, jotta pystyisi paremmin tapailemaan uutta naista.
500%:sesti on tapaillut häntä jo kauan teidän suhteenne aikana. - selviytyjä09
No niitä negatiivisia ajatuksia kyllä löytyy sellaista ihmistä kohtaan joka monta kuukautta vain selitteli tekemisiään kun koskaan ei tuntunut menevän yks yhteen sen jutut. Loppujen lopuksi oon ymmärtäny että sehän vaan pelleili tunteillani eikä oikeestaan arvostanu sitä ollenkaan miten paljo tein hänen takiaan. Tietenki välillä ajattelen yhteen palaamista tai että miltä se tuntuis, mutta tiedän että se olis aivan mahdotonta. En voi elää ihmisen kans joka ei tiedä mitä elämältään haluaa ja luulee voivansa toimia omilla ehdoillaan.
Sen verran tiedän naisesta ettei ex-mieheni tuntenut häntä ennen eroamme, koska kuuluu meidän yhteiseen kaveripiiriin tämä kyseinen nainen ja vasta eromme jälkeen seuraavana yönä baarissa olivat tehneet kai tuttavuutta. Mutta vaikka olisikin ollut tekosyy niin ainakin olen helpottunut lopputuloksesta :) - 8700000000
Minulla on myös todella vaikeeta unohtaa ja päästä yli exästäni koska mitään pahaa välillämme ei tapahtunut enkä saa yhtäkään negatiivista ajatusta häntä kohtaan vaikka kuinka yritän :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318