Otsikossa hieman hullusti käsite se oikea, johon en edes usko, mutta tarkoitan tällä kuitenkin sitä pysyvää pitkäaikaista suhdetta, avioliittoa jne. tätä niin sanottua elämänkumppania... Kuitenkin kiinnostaisi tietää minkä ikäisenä olette hänet kohdanneet? Mainitse myös oletko mies vai nainen...
Olen kiinnostunut asiasta sillä itse olen vaikeassa tilanteessa. Olen 22-vuotias nainen, seurustellut 7 vuoden aikana 5 eri miehen kanssa 1/2-3 vuotta. Olen moneen kertaan petetty, jätetty ja hakattu eli usko siihen oikeaan pysyvään suhteeseen alkaa olla lopussa. Olenko liian vanha löytämään vielä kunnollisen miehen ja rakkauden vai pitäisikö luovuttaa alkaa totutella ajatukseen yksin elämisestä loppuikäni? Vieläkö tähän ikäluokkaan riittää niitä kunnon miehiä vai ovatko kaikki kiltit ja kunnolliset jo varattuja...
Onko myöhäistä löytää se oikea?
8
509
Vastaukset
- dafbdaf
On liian myöhäistä jo. :(
- Lored Garneir
Et ole liian vanha löytämään sen oikean vaan liian lapsellinen huomaamaan sen sopivan!
Vastaus kysymykseesi on jokaiselle yksilöllinen. Siksi kysynkin sinulta ensin muutamaa asiaa
1. miltä kasvosi näyttävät?
2. onko sinulla pitkät hiukset?
3. mikä rehellisesti sanoen on painoindeksisi
4. rintojen koko?
"Otsikossa hieman hullusti käsite se oikea, johon en edes usko"
Eli voit löytää vain useita vääriä. Mitä vikaa siinä on? Ota se hyvä mitä saat irti.
"mutta tarkoitan tällä kuitenkin sitä pysyvää pitkäaikaista suhdetta, "
Kumpaa tarkoitat? Pysyvää vai pitkäaikaista suhdetta? Kuinka pitkä on pysyvä suhde vuosissa? Kuinka pitkä on pitkäaikainen suhde minimissään? Mikä on pitkäaikaisen ja pysyvän suhteen ero?
"avioliittoa jne. "
1kk kestävä suhde, jossa kaksi ihmistä (samaa tai eri sukupuolta) elää yhdessä yhtenä ruokakuntana samassa osoitteessa voidaan luonnehtia avoliitoksi.
"tätä niin sanottua elämänkumppania... "
Elämänkumppanilla tarkoitetaan ihmistä, joka kulkee rinnallasi nykyhetkestä elämänkumppanisi tai sinun kuolemaasi saakka. Elämänkumppani ei siis ole se avopuoliso jonka kanssa tehdään lapset ja erotaan 10 vuoden päästä.
Eli siis MITÄ sinä nyt haluat ja MITÄ sinä nyt tarkoitat? Ilmeisesti haluat nyt tällä hetkellä poikaystävää jonka kanssa katsoa mihin asti pituushyppysi yltää.
"Kuitenkin kiinnostaisi tietää minkä ikäisenä olette hänet kohdanneet? Mainitse myös oletko mies vai nainen..."
Eli kenet noista monista kysymistäsi "Häneistä" ??? Jättäjän kohtasin 17-vuotiaana. Pitkäaikaisen kumppanin kohtasin 17-vuotiaana. Tämä tyttö oli myös se hakkaaja ja pettäjä. Toisen pitkäaikaisen (5v seurustelua) kohtasin 20-vuotiaana. Avoliittoa en ole vielä kokenut. 27-vuotiaana kohtasin sen jonka kanssa menin naimisiin. Sen oikean kohtasin syntyessäni - hän olen minä. Olen 32-vuotias mies.
TÄRKEINTÄ MIETITTÄVÄÄ:
Huomaa, että "kunnon mies" ei ollut se, joka sut sai suhteeseen. Miksi viehättyisit nyt yhtäkkiä kunnon miehestä. Mieti sitä, mikä sua viehätti ja sai rakastumaan noissa hakkaavissa exissäsi. Joko sait listan tehtyä? nyt - kuuntele tarkkaan: KUNNON MIEHELLÄ EI OLE MITÄÄN NOITA VIEHÄTTÄVIÄ OMINAISUUKSIA.
"Olen 22-vuotias nainen, seurustellut 7 vuoden aikana 5 eri miehen kanssa...moneen kertaan petetty, jätetty ja hakattu "
Eli sua viehättää tuollaiset miehet, ei kiltit ja kunnolliset. Hyväksy se.
"eli usko siihen oikeaan pysyvään suhteeseen alkaa olla lopussa. "
Hyvä, koska niin se onkin sun kohdallas. Ei sellaista ole. Kunnollinen mies ei osaa olla viehättävä ja itsevarma ja hakkaava.
"Olenko liian vanha löytämään vielä kunnollisen miehen "
Et vaan liian lapsellinen.
"ja rakkauden vai pitäisikö luovuttaa alkaa totutella ajatukseen yksin elämisestä loppuikäni? "
Ei sinun tarvitse yksin olla! Onhan sinulla ystäviä ja sukua. Kannattaisiko korjata suhteet sukuun kuntoon? Miestä saa aina seksuaalisiin tarpeisiin. Me olemme aina valmiina!
"Vieläkö tähän ikäluokkaan riittää niitä kunnon miehiä vai ovatko kaikki kiltit ja kunnolliset jo varattuja..."
Ei ... kiltit ja kunnolliset eivät ole varattuja! Mutta aina kun sinä olet tavannut kiltin ja kunnollisen, sinä olet pitänyt häntä ystävänäsi. Muistele niitä miehiä, jotka eivät sytytä sua mitenkään romanttisesti elämäsi varrella! Palauta heidät mieleesi...muistele heitä lämmöllä. He eivät aiheuta sinussa mitään seksuaalista värinää toisin kuin nämä kuspot. Ja nyt kuuntele tarkkaan: NUO GAY-KAVERISI OVAT NIITÄ KILTTEJÄ JA KUNNOLLISIA. He alkavat seurustelemaan jossain vaiheessa jonkun lihavan ja mukavan naisen kansas.- 6t77
"Olen 22-vuotias nainen, seurustellut 7 vuoden aikana 5 eri miehen kanssa...moneen kertaan petetty, jätetty ja hakattu "
Eli sua viehättää tuollaiset miehet, ei kiltit ja kunnolliset. Hyväksy se.
SIINÄHÄN SE TOTUUS TULIKIN SUORAAN HEVOSEN SUUSTA.
- täysin nolla
Kyllä joku juoppo sut vielä saa itselleen mut kun olet noin nuori ja koet lisää pettymyksiä. Minä olen ruma niin joudun yksin olemaan seuraavat 50 vuotta kunnes kuolen pois.
- Kokemusta on
Oletko nainen hieman tyhmä vai mitä? Sun iässäs vielä mitään vakituisia seurusteluja. Tossa iässä ryypätään aivot pihalle ja herätää hotelista niin mä ainakin tein ja 27 v aletaan rauhottuu kun on koulut käyty vakituinen työpaikka ja sitte vasta vakitusoa kumppaneita.
- 18+14 ei ole 32
Mistä näitä idiootteja oikein sikiää?
- tide_ruusu
Sinun kannattaisi elää oikeaa sinkkuelämää ja tutkiskelet itseäsi.Käyt harrastuksissa ja tapaa uusia kaveriverkostoja. Sen jälkeen voisit miettiä, mitä miehestä oikeasti haluat.
Olet pari vuotta vanhempi kuin minä. Itseasiassa en ole varsinaisesti vielä vakituisessa parisuhteessa. Olen ollut sinkkuna 2,5 vuotta. Edellinen suhde oli hirveän vaikea. - Syvempihuokaus
No et todellakaan :))))). Parempi että sen oikean löytäisi vasta vähän vanhempana, ihminen muuttuu niin paljon tuossa iässä. Nauti elämästä äläkä ikinä suostu tuolloisiin suhteisiin. Niin, ja olen nainen 30 ja sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820