Kokemuksia Leapers merkistä? Toi sivusto kyl taitaa olla ihan luotettava ja täysmetallinen ase että ei siinä mitään mutta hinta on 180 dollaria eli eikös se ole noin 130 euroa? Eli hinta arveluttaa että kuinka noin hyvä ase voi olla niin halpa?
http://www.airsoftgi.com/product_info.php?cPath=139_113&products_id=6262
UTG MK96 Täysmetalli by. Leapers
atzuFCKDyou
5
112
Vastaukset
- kakkapoika44
tuo on perus wellin awwikka.
- atzuFCKDyou
ei toi ole well vaan leapers niinkuin sanoinkin ja sivustollakin lukee
Ihan hyvä tuo muistaakseni on.
Ase on joku 130€ rahtikulut suomeen ja sun muut kulut niin koko läjä on joku 140-160€- atzuFCKDyou
nii sulla tuommonen ollukki? mietityttää vaa toi hinta vai onko amerikoissa yleensäkki kaikki halvempaa
- softri
Ja eikös Matkahuolto lisää hintaa rajusti? Suomen Posti kun ei näitä suostu enää toimittaan. ite tilasin pisoolin ja matkakuluja tuli pelkästään Suomen sisällä 12e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328