Mukavan tuntuinen tyttö tuo idolsin Susanna, mutta mikä on hälläkin vinksahtanut, että tarvii silpoa pärstänsä typerillä napeilla.
Toivottavasti tuo muoti menisi mahdollisimman pian ohi ja porukka järkiintyis tajuamaan, että naturel on kaunein.
Ällöttävät lävistykset !!!
40
633
Vastaukset
- Nakki
Millä tavalla lävistykset on kasvojen silpomista? Se, että itse olet sitä mieltä ei tee siitä absoluuttista faktaa, vaikka niin luultavasti luuletkin...
- yöööööööök
Sillälailla, että lävistys on lävisty-reikä-ihosta pala pois! Ketä se muka kaunistaa? Narkkareita jossain trancebileissä?
- Nakki
Mihin perustat tietosi lävistyksistä? Lävistyksestä ei todellakaan lähde ihon palaa pois. Ja en ymmärrä muutenkaan nykyajan menttaliteettia, että on pakko kertoa omat mielipiteensä lävistyksiä/tatuointeja kohtaan ja esittää aiheeseen liittyviä argumentteja, vaikkei kyseisistä asioista mitään tiedä.
Asia erikseen on omien mielipideiden esilletuonti, mutta jos väen väkisin haluaa jostain asiasta "paasata" niin kannattaa edes tutustua perusteisiin. Toki, jos haluaa mielipiteensä esittää ilman mitään sen hedelmällisempiä argumentteja on varauduttava keskustelun junnaamiseen... - Tietäjäkö
kyllä lävistyksissä lähtee palanen ihoa pois. lävistysneulahan kuin putki. kun korviin tehdään ampumalla nii siinä ei lähde mitää paloja pois
- 64564565
kyllä korviinkin voi tehdä ontolla neulalla, ja samoin vaikka nenäkorun ampumalla (vaikka ampuminen on aina huonompi vaihtoehto)
- Kielilävistetty :P
No hohhoijaa taas. Joko provo tai sitten ei vaan kestä erilaisia ihmisiä ympärillään
- amis5431
lävistykset ovat white trashille tai huume narkkari puli kusi porukalle
- Natural rules
Enpä ole yksin ajatusteni kanssa koska täällä inhoo muutkin noita lärväreitä.
Saa kai täällä vapaasti sanoa mielipiteensä, jos vaikka se herättäis jonkun tajuumaan, eettä suurin osa ihmisistä inhoo noita niittejä ja että on ihan päätöntä silpoa itteään.
Onneksi suurin osa kauppiaista ei anna myyjiensä ja kassojen käyttää noita nappeja ja tikkuja. Myös kouluihin tarttis saada totaalinen kielto noille.
Luulisi teillä olevan järkevämpäänkin kohdetta sijoittaa vähiä eurojanne.
En ole nättejä korvakoruja NAISILLA vastaan, mutta se riittää.- DERPHERPDERPHERP
vittu ei ketään kiinnosta miellyttää ulkonäöllään kaiken maailman kukkahattutätejä ja luonnollisuudenhypettäjiä, jollain on lävistyksiä, get over it. muiden ulkonäön ei pitäisi liikuttaa ketään noin paljon.
- eivät kaunista
Niinpä. Kyllä se jo jotain kertoo, ettei niitä saa käyttää julkisesti ainakaan palveluammateissa. Valtaosa mieltää ne white trash meiningiksi, epähygieniseksi ja tietenkin kolmantena niistä tulee mieleen joku huume-punkkari.
Mene vaikka ranskaan lävistettynä ja tatuoituna niin sinua pidetään joka paikassa vanhana huorana ja pohjasakkana. Miksi suomalaisten pitää ottaa kaikki tuollaiset alamaailman tyylit innoissaan vastaan ja sitten luullaan olevansa cool ja tosi persoonallisia?- 3453453454
ihan oikeasti, et sinä voi sanoa mitään tuollaista. aika paksua on väittää että jos ranskanmaalle menisit vaikka nenäkoru päässä, ei siellä kukaan sinua huorittele.
taas tuota niin paksua suomalaisten junttimaisuuden levitystä, kyllä lävistykset on maailmanlaajuisesti ihan yleinen asia eivätkä todellakaan edusta alakulttuuria.
palveluammatit on nyt ihan erikseen, harva nyt kuitenkaan yhdistää huulikorun siihen että olet joku huumediileri, ihan vitun naurettavaa tekstiä sinulta pääsi.
- mmimim
muhahhaa oon silponu kieleni, ylähuulen jänteen, navan, alahuulen molemmin puolin ja ylähuulen joudun helvettii silvotun pääkoppani kanssa :D huulikorut on kaikki kyl jo veke mut reiät on paikallaa :)) toivottavast mun silvottu naamataulu pläjähtää teiän naamalle aina ku kävelette vastaa vitun jeesustelijat
- Lävärit luusereilla.
Olet toiminesi ja toiveisisi todellinen todiste, että lävistyksien ottajien älykkyysosamäärä on keskivertoa alempi.
Tee palvelus yhteiskunnalle ja ota vielä yksi niitti, korvasta korvaan suorinta tietä. - kapteeni kaihi
Mä oon 15-vuotias ja mulla on lävistyksiä yht. 10. Korvissa on 2 rustoa ja 7 normikorvista, sit on vielä nenäkoru. Mulla on ollu kans smiley muutamaan otteeseen, mutta se oli liian epäkäytännölline mulle, sama homma traguksen kanssa.
En koe olevani älykkyysosamäärältäni keskivertoa alempana. Itseasiassa olen melko varmasti keskivertoa ylempänä 9,5 keskiarvolla. Onks sul mitää urputettavaa siihen?- Luuserilävärit
Eipä tuolla väliä, mikä keskiarvosi on, kun et kuitenkaan töitä tule saamaan muualta kuin tatuointiliikkeestä. :P
- nw
Luuserilävärit kirjoitti:
Eipä tuolla väliä, mikä keskiarvosi on, kun et kuitenkaan töitä tule saamaan muualta kuin tatuointiliikkeestä. :P
Baarista?
- dedee223
nw kirjoitti:
Baarista?
Eikai ravitsemusliikkeessä saa olla lävistyksiä työntekijöillä?
- vänr. Nappula.
Mä oon kanssa 15 vee ja mullakin on monta läväriä, korvissa, kielessä, navassa ja nänneissä. Ne tein itse. Tosin mulla on keskiarvo vain 7,1.
- jksaaa
dedee223 kirjoitti:
Eikai ravitsemusliikkeessä saa olla lävistyksiä työntekijöillä?
Saa olla. Ja melkeimpä suurimmalla osalla onkin. Mikään laki tai säädös ei tätä kiellä.
- kapteeni kaihi
Taidatpa olla väärässä... Syksyllä aloitan lukion ja kolmen vuoden kuluttua kirjotan ylioppilaaks. Sit pidän välivuoden ja suorita asepalveluksen, jonka aikana otan lävistykset pois palveluksen ajaksi, mutta lomilla laitan takas paikalleen. Jos PV:ltä lohkeaa töitä niin mikäs siinä. Asepalveluksen jälkeen tarkoitus aloittaa ensihoitajan opinnot. Tai mistäs sitä tietää, vaikka oikeasti ryhtyisinkin lävistäjäksi tai tatuoijaksi. Oma yritys ja helvetin hyvä palkka kelpaa kyllä.
Ja itselläsikin on varmasti lävistykiä, korvakorut nimittäin. Ne on lävistyksiä siinä missä muutkin killuttimet, ja sitä et voi kieltää. Haista jo vittu, helvetin kaksinaismoralisti. Mulla menee hermot teidän kanssa. - älä auo päätäsi
jaahas että sillä lailla.
en tiedä sun ikääsi, mutta toi sun käytös on tosi lapsellista. jokasella on oma tyyli ja jokasella on oma kuvitelma siitä, minkä näkee kauniina, joten sun ei tarvitse puuttua siihen. lävistykset on mun mielestä mahtavia, ja ne on upea tapa koristaa kehoa.
joten olisitko niin kiltti ja painuisit jeesustelemaan sun kukkahattutätejesi kanssa sinne missä pippuri kasvaa, kiitos. - minäsinähänmeteheheh
kyllä täällä ihmettelee teidän niitti-niilojen touhuja muutkin...
jo tuo sun vastauksesi osoittaa, että äo ei taida olla kaksinen.
opettelet ilmeisesti lahjattomana koealueet ulkoa ja elvistelet yli ysin keskiarvolla,
mutta tähtäät ensihoitajaksi ???
eipä silti arvokasta työt he tekevät, mutta luulis tuolla koulumenestyksellä tavoittelevan vaikkapa lääkärin uraa, enemmän he ihmisiä auttaa kuin ensihoitaja
eli se siitä älykkyysosamäärästäsi - kapteeni kaihi
En halua lääkäriksi, koska se ei ole tarpeeksi palkitsevaa työtä. Ensihoitajan työ on myös fyysisempää, kuin lääkärin työ. Se on tarpeeksi "äijämäistä" asian noin ilmaistakseni.
En ole lahjaton. Eivätkä kouluarvosanat sitä paitsi kerro edes kaikkea ihmisestä. Onneksi koulu ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa, vaan harrastuksia piisaa koulusta huolimatta. Kyllä, olen hyvä koulussa ja arvosanani ovat hyviä. Lävistykset eivät MITENKÄÄN vaikuta persoonaani. Ymmärtäkää ihmiset, NE ON VAAN KORUJA. Jotkut ei tykkää käyttää sormuksia ja jotkut taas inhoaa kaulakoruja yli kaiken.
Pari reikää naamassa ei vaikuta ihmisen persoonaan.- Oma asia
Mielestäni lävistykset,muut killuttimet ja korut on jokaisen oma asia.
- 12v /napa,labret, nenä,
eikö jokainen ihminen saa olla mitä haluaa , ehkä oma tyylis on erilainen kun muiden eikä kaikkien tarvii olla samanlaisia. mitä sitte jos joku haluaa rei'ittää naamansa , se voi omasta mielestä olla kaunista ! ärsyttää kun pitää rueta toisten omaa tyyliä arvostelemaan. okei mäki menen tekemään uuden keskustelun jossa aiheena on semmoset ihmiset kellä ei oo läväreitä. "hyi että en voi tajuta kuinka jotkut ei halua lävistyksiä ,se on rumaa". jokasella oma tyyli joho vaikka lävistykset kuuluu tai sit ei älä arvostele.
- rereeer
Ystäväni oli ennen tutustumistani narkomaani ja alkoholisti ja ottanut paljon lävistyksiä kasvoihinsa. Sittemmin on raitistunut ja poistanut ne ja pienen pojan äiti. Onneksi lopetti huumeet ja niiden sivuoireina tulleet lävistykset!
Ja mitä tuohon lävistettyjen huoritteluun tulee, niin tuskimpa kukaan tulee päin naamaan huorittelemaan kenenkään lävistysten takia. Ehkä vain tajuaa jättää iljettävät lävistyskuvatukset omaan arvoonsa! - rfghjklö
Jos ette tykkää lävistyksistä, pitäkää se omana tietonanne sillä meitä lävistettyjä ei kiinnosta mitä muut niistä ajattelee, jos tykkää niin ottaa lävistyksen jos ei tykkää niin ei ota. Itsellänikin on napakoru, rustokoru,tragus ja 6 korvakorua ja mulle ei oo kukaan vielä kertaakaan tullut sanomaan että näytän aivan huoralta, päinvastoin mun lävistyksiä on vaan kehuttu, ja mäkään en liiku missään huonoissa piireissä..
- edelliselle.
Samaa voisi sanoa näillä lävistetyille peikko-hirviöille jotka huutelee kaupungilla tyylikkäiden klassisemman tai trendikkäämmän tyylien edustajien perään kommenttejaan mm. turhamaisuudesta ja homotteluja.
Kukaan ventovieras sivistynyt tuskin tulee tahallaan sinua loukkaamaan, vaan pitää asian omana tietonaan vaikka naamataulusi oksettaisikin häntä. - Just just
Itselläni on elämä sujunut erittäin hyvin vaikka on useitakin lävistyksiä. Olen käynyt muutaman koulutuksen ja saanut hyvä palkkaisen ammatin, jossa saan olla paljon ihmisten kanssa. Perhettäkin löytyy ja terveys sekä elämäntavat ovat hyvät.
Pidän itseäni kauniina, asiallisena ja tyylikkäänä. Oikeastaan sitä mieltä ovat monet muutkin.
Ymmärrän keskustelun kaikki mielipiteet. Osa lävistyksistä on mielestäni kauniita mutta osaa pidän todella rumina. Rumaa on se miten ihmiset ampuvat yli lävistyksien kanssa. Mielestäni kasvoissa voi olla koristamassa korkeintaan kaksi lävistystä, koska muuten tuntuu kasvojen todellisen kauneuden jäävän piiloon. Korvissa korujen määrä ei haittaa. Napakoru tai vaikkapa niskakoru voivat sopia joillekin ja näyttää kauniilta.
Otan itse huomioon sen, etteivät esim. työnantajat ja vanhukset pidä lävistyksistä ja siksi otankin korut pois tilanteen mukaan. Lävistykset eivät koskaan ole vaikeuttaneet elämääni arjessa eikä työssä. En kylläkään menisi kieltämään lävistyksiä mutta en myöskään suosittelisi niitä kaikille. Sanonpahan vaan että pitää miettiä monesti ottaako korun vai ei ja kaikki asiat pitää ottaa huomioon. - hu0h
Ite en tykkää ollenkaan mun alahuulen mallista, mutta siinä olevat kaks huulikorua kaunistaa sitä huomattavasti. Joten turpa kiinni vanhoilliset paskat.
- hmmmh..
voi kiesus teiän ihmisten kanssa ! jokaisen oma asia rei'ittääkö itteensä. mulla on 4 korvanreikää ja rustokoru. kohta oon menossa viidettä korvanreikää ottamaan. kyllä jotkut lävistykset on rumia, ja varsinkin jos niitä on koko naamataulu täynnä, muttei ihmistä voi niiden vuoks tuomita ? ihan sama asia ku joku menis jollekki sanomaan vaikka "oot sä kyllä huoran näköne, ja varmaan huoraamalla tienaat rahat huumeisiis ?" sen takia että sillä on vaikkapa huulessa koru.
- Lävärit tyhmille
Mistähän sitten johtuu, että mitä koulutettuneempi henkilö on, sitä harvemmin heillä näkee lävistyksiä. Naisilla on korkeintaan korvakorut.
Enpä muista tähän hätään yhtään lääkäriä tai insinööriä, jolla olisi ollut killuttimia tai niiden jättämiä reikiä naamassa.
Olisiko nuo lävistykset sittenkin jonkinlainen sivistyksen mitta.
Onhan niistä siten se hyöty, että on helpompi valita kanssaihmiset esim. ravintolassa tai muuallakin, kun kaveria itselleen etsii, puolin ja toisin.- Hei.
Esim. monella asianajajalla (miehellä) on korvakoruja myös. Ja olen kyllä nähnyt todella monta lääkäriä, joilla on lävistyksiä.
- natural better
Bileis tai raflas en koskaan ala keskustelee tai hae tanssiin läväri donnaa. Ne on aina niin pinnallisii ja esittää muka kovista.
- reikäpäää
Miksei sauli niinistö rouvineen ota naamaa täyteen lävistyksiä? Sehän olis tosi cool ja antais suomesta avarakatseisen kuvan tuolla maailmalla edustettaessa!
- Petraamoi
Kaikki saavat tietääkseni olla omannäköisiänsä, joten älä valita. Hän on kaunis, koska on oma itsensä. :) Lävistykset eivät ole silvontaa. Älä puhu, jos et tajua asiasta mitään!
- vitja ville
ei täällä saa muutkaan elää halujensa mukaan
kesäisin haluaisin kulkea housuitta pallit paljaana - kapteeni kaihi
Senkus kuljet pallit paljaana! Ei se mun reikääni revitä vaikka kaikki muut paitti minä kulkisivat ihan nudena.
- asdasdasdasvdf
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kuolen nauruun.
Itsellä naamassa neljä lävistystä, kukaan ei ole ikinä mitään pahaa sanonut. Olen myös kahden lapsen äiti ja hyväpalkkaisessa palveluammatissa, ja mielestäni lävistykset ei tee kenestäkään millään tavalla huonompaa ihmistä. Olisipa kiva nähdä näiden valittavien tumputtajien naamakuvia tai nähdä kuinka tylsän amiksen näköisiä tyyppejä te ootte, mieluummin mä ainakin pidän oman tyylini ja teen juuri niin kuin tahdon. Kaikista ei tarvitse tykätä. - yrittäkääelääkiitos
lävärit ja semmoset on asia joka tulee yleistymään joten yrittäkkä nyt hyvät ihmiset elää sen kanssa! se on jokaisen oma asia miten naamansa käyttää! ittelläni ei oo ku korvakorut mut haaveena olis useampikin läväri. ja kun tuolla aijemmin mainittiin että mitä kouluttuneempi on sitä vähemmän lävärejä, niin asiahan saattaa olla niin että silloin kun nuo oli nuoria ei läväreitä viel ollu niin paljon kuin nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688