Onko kenelläkään muuten kurissut maha karppiaikoina? Taitaa olla niin, että se huonosti sulava vilja aiheuttaa tuon vimmatun vatsan kurinan. Minulla ainakin loppuivat kurinat kuin seinään, kun aloin karpille. Aiemmin meni pari tuntia aamupalasta (leipää ja kahvia) ja oli sellainen konsertti vatsassa, että alta pois! Luulin kyllä silloin (ehkä virheellisesti), että kyse oli nälästä, mutta taisikin olla niin, että paksusuoli kouristeli tuskasta (kyllä, sen tunsi ihan fyysisesti kun kouraisi aina ennen ääntä) kun joutui käsittelemään viljaa.
Masu puhuu
ölkjhgfc
1
<50
Vastaukset
- bnghtuyy
No, minulle leipä ja pasta aiheutti ärtyneen suolen, joka parani viljattomalla ruokavaliolla. ÄP on yksi yleisin vaiva nykyään, jo ihan nuorilla. Se aiheuttaa henkisiä ja sosiaalisia vaikeuksia enemmän kuin varsinaisesti sairautta. Pitää olla vessa aina lähellä eikä uskalla syödä... Öisin ei saa unta, kun vatsa turpoaa kuin ilmapallo, mutta ilma ei tule ulos kummastakaan päästä, sattuu. Viljat.
Viljat aiheuttaa monelle myös psorin kaltaisia oireita iholla. Ja astman kaltaisia oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 45486
- 54469