Tässä tutkimustulos kaikille niille, jotka ovat sitä mieltä, että tatuoidut ovat ihan yhtä fiksuja kuin muutkin. Ainakaan minä itse en haluaisi kuulua juoppojen sakkiin:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus Tatuoidut ja lävistetyt juovat enemmän alkoholia/a1305560458217
Tutkimustulos
152
290
Vastaukset
- tässä tatska
hommissa on myös mukana sellaista jännitystä ikään kuin vähän kiellettyä touhua ja salaperäistä ehkä se saa monet lähtemään mukaan. :)
- tom jones
Onhan tuossa jännitystä sitä haluavalle: "Tulokset ovat linjassa aikaisempien tutkimusten kanssa, joissa tatuoinnit on yhdistetty riskialttiiseen käyttäytymiseen, kuten suojaamattomaan seksiin, väkivaltaisuuteen ja rikollisuuteen".
- ...
Suomessa ei edes näe useinkaan oikeasti hienoja tatskoja.
Hirveimpiä ehkä ohuet tribaali rimpulat jossain hauiksessa. Varsinkin miehellä ja vielä sellainen joka ei mene edes kokonaan ympäri kun rahat tai uskallus loppunut.
Ja miehellä enkelinsiivet selässä,kyllä vaatii hiukka enemmän droppia päähän ennenkuin kehtaa uimarannalle mennä=(- tom jones
Joo, aika monta paukkua pitää ottaa, että kentaa mennä julkisille paikoille. Itseaiheutettu häpeä on hankala asia.
- Shole
Siis olet raitis, kuten minäkin?
- Shole
Vähän kun googlailee, löytyy sekin tutkimustulos, jossa todetaan älykkäät ihmiset juovat alkoholia runsaasti. :)
- tom jones
Näytä ihmeessä tällainen tutkimustulos, kun minänkin vaivauduin tuomaan tämän esiin.
- Shole
tom jones kirjoitti:
Näytä ihmeessä tällainen tutkimustulos, kun minänkin vaivauduin tuomaan tämän esiin.
Totta kai, kaikkihan eivät osaa itse googlata
http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=0186196 - tom jones
Shole kirjoitti:
Totta kai, kaikkihan eivät osaa itse googlata
http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=0186196On siis kivempi olla viisas juoppo kuin typerä.
- tom jones
tom jones kirjoitti:
On siis kivempi olla viisas juoppo kuin typerä.
Enkä minä koskaan mitään tutkimustuloksia täällä ole vinkunutkaan.
- Shole
tom jones kirjoitti:
Enkä minä koskaan mitään tutkimustuloksia täällä ole vinkunutkaan.
No mun nähdäkseni tänään 11:13 halusit sellaisen. Ettet nyt kärsisi jonkinasteisesta persoonallisuushäiriöstä, kun kiistät omat tekosi, vaikka ne ovat selkeästi kaikkien nähtävissä?
- tom jones
Shole kirjoitti:
No mun nähdäkseni tänään 11:13 halusit sellaisen. Ettet nyt kärsisi jonkinasteisesta persoonallisuushäiriöstä, kun kiistät omat tekosi, vaikka ne ovat selkeästi kaikkien nähtävissä?
Tarkoitin etten mä tarvitse mitään tatskapelle tutkimustulosta.
- Shole
tom jones kirjoitti:
Tarkoitin etten mä tarvitse mitään tatskapelle tutkimustulosta.
Niin, en minä sitä tarkoittanut, muut vastaukset vääriä, minun ei tarvitse todistella, muiden argumentit huonoja, omia ei tarvitse perustella jne. jne.
Narsismi on parantumaton sairaus.
- Shole
Onko tämän muna/kana päätelmän johdosta nyt ajateltava että tatuointi altistaa ihmisen juomaan enemmän. Luulisin että paljon alkoholia käyttävät ihmiset ottavat tatuointeja enemmän kuin raittiit, mutta tässähän moinen ajatus kumotaan. Juu/ei kadunvarsigallup ei ole sama asia kuin tutkimus.
- tom jones
Väärä ajatumalli sinulla. Tutkimustuloksen on tarkoitus todistaa, että alkoholisoituneet juopot ja typerykset ottavat niitä tatuointeja, eivät tavalliset älykkäät ihmiset.
- totuudentorwi
Yleistä yleistä vaan. Kaikki eivät ole samanlaisia. Tutkimuksia maailma täysi. Ei tuommoinen käyttäytyminen tatuointeja vaadi. Yhtä paljon on tatuoimattomissakin noita riskikäyttäytymisiä, juoppoja jne.
Eikä sinun tatuoitujen kiusaaminen netissä oikein järjellisen ihmisen toimintaa ainakaan ole.
Joku fiksu sanoisi että hanki elämä ja suvaitsevaisuus. Joten niin sanon minäkin. Huonolla ja typerällä käyttäytymisellä ei ainakaan ystäviä hanki. Pahimmillaan hankkii vain vihamiehiä eikä kukaan järkevä oikein tykkää suvaitsemattomuudesta.
Yhteinen maailma katsos ja ihmisten kanssa KANNATTAA TULLA TOIMEEN ERILAISUUDESTA HUOLIMATTA.- tom jones
Aika paljon kertoo sinustakin millainen olet tuo sinun viestisi. Kaikki muu pitää hyväksyä maailmassa, mutta tatuointivastaisuus on sinun mielestäsi väärin.
Enkä minä ole pyytänyt mitään tutkimustuloksia, vaan ne tatskapellet, joten syytä kohtalotovereitasi tästä aloituksesta. - totuudentorwi
tom jones kirjoitti:
Aika paljon kertoo sinustakin millainen olet tuo sinun viestisi. Kaikki muu pitää hyväksyä maailmassa, mutta tatuointivastaisuus on sinun mielestäsi väärin.
Enkä minä ole pyytänyt mitään tutkimustuloksia, vaan ne tatskapellet, joten syytä kohtalotovereitasi tästä aloituksesta.Pyhä jysäys sentään. Sanoin vain että erilaisten ihmisten kanssa kannattaa tulla toimeen. Ei tietenkään hyväksyä pahoja asioita. Ihan kuin tatuointi olisi maailman pahin asia?
Pieni on maailmasi jos jotkut tatskat noin kovasti mieltäsi heilauttaa. Keskittyisit sinäkin oikeisiin ongelmiin kun noin kerran haluat ristiretkelle lähteä. Lähtisit jonkin järkevän asian puolesta.
Ja..voin vain toistaa itseäni..
"Eikä sinun tatuoitujen kiusaaminen netissä oikein järjellisen ihmisen toimintaa ainakaan ole." Piste. - tom jones
totuudentorwi kirjoitti:
Pyhä jysäys sentään. Sanoin vain että erilaisten ihmisten kanssa kannattaa tulla toimeen. Ei tietenkään hyväksyä pahoja asioita. Ihan kuin tatuointi olisi maailman pahin asia?
Pieni on maailmasi jos jotkut tatskat noin kovasti mieltäsi heilauttaa. Keskittyisit sinäkin oikeisiin ongelmiin kun noin kerran haluat ristiretkelle lähteä. Lähtisit jonkin järkevän asian puolesta.
Ja..voin vain toistaa itseäni..
"Eikä sinun tatuoitujen kiusaaminen netissä oikein järjellisen ihmisen toimintaa ainakaan ole." Piste.Ei ollu tarkoitus kiusata sinua. Anteeksi jos loukkasin syvimpiä tunteitasi.
- Nakki
Mielestäni tutkimustulos ei ole aivan totuudenmukainen. Tämähän tulos riippuu paljolti, millaisten baarien/yökerhojen asiakkaille tutkimus on tehty ja se, millaista ihmistyyppiä he edustavat. Kyllä noita "kännikaloja" löytyy niin tatuoiduista kuin tatuoimattomistakin.
Edelliset tutkimustulokset, joissa kerrotaan tatuoitujen ihmisten olevan useammin "rappioelämää" viettäviä on aivan järkeenkäypä. Ennen vanhaan noita tatuointeja tuppasi olemaan stereotypisesti merimiehillä ja linnakundeilla, ja näiden vanhojen tutkimusten aikaan se varmasti on ollutkin niin.
Nykyään ei kuitenkaan voi mielestäni yleistää (vaikka tutkimuksia onkin tehty) mitenkään sitä, että tatuoidut olivat mukamas alttiimpia rappioelämälle. Kyllä tatuoitujen joukossa on paljon niitä känniurpojakin, mutta myös paljon (ja valtaosa) aivan tavallisia työssäköyviä ihmisiä. Tatuointi ei ole enää samallainen undergroud-juttu samalla tavalla, kuin esim 15 vuotta takaperin.
Tatuoinnit kuuluvat nykyisin valtavirtaan ja itsellänikin pari kuvaa on olemassa ja lisää tulossa. En kuitenkaan nää itseäni mitenkään sen enempää "tuhoisampana" kuin silloin kun en vielä ollut tatuointeja ottanut.
Minulle on loppujen lopuksi aivan sama, mitä ihmiset kuvista ajattelevat. Jotkut pitävät, jotkut eivät. Elämä on täynnä valintoja ja niiden kanssa täytyy elää. Itse olen valinnut ottavani tatuointeja, tietäen, että kaikki eivät niistä pidä.- tom jones
Sehän on selvä, ettei tatuoiduille tule kelpaamaan tämä tutkimustulos, vaan sama valitus mikä aikaisemminkin on ollut senkun jatkuu vaan.
Minulle ei ole ihan sama mitä ihmiset tekevät itselleen. Se on todiste siitä, mitä jotkut ovat valmiit tekemään, jos muotivillitykset saavat määrätä. En usko, että sinullakaan olisi ensimmäistäkään tatuointia, jos ennen vanhaan ollut ajattelu olisi vallalla.
Aikamoisesta rahanhaaskauksesta ja ihon pilaamisesta on kyse. - Shole
tom jones kirjoitti:
Sehän on selvä, ettei tatuoiduille tule kelpaamaan tämä tutkimustulos, vaan sama valitus mikä aikaisemminkin on ollut senkun jatkuu vaan.
Minulle ei ole ihan sama mitä ihmiset tekevät itselleen. Se on todiste siitä, mitä jotkut ovat valmiit tekemään, jos muotivillitykset saavat määrätä. En usko, että sinullakaan olisi ensimmäistäkään tatuointia, jos ennen vanhaan ollut ajattelu olisi vallalla.
Aikamoisesta rahanhaaskauksesta ja ihon pilaamisesta on kyse.Onneksi tuli kahden tutkimustuloksen voimalla todistettua, että tatuoidut ovat älykkäitä. Ongelma on vain siinä ,että toinen oli laaja-otantainen kadunvarsigallup yhdistettynä suuntaa antavaan mittaukseen ja toinen monivuotinen tutkimus, jossa otettiin ulkoisetkin tekijät huomioon.
- tom jones
Shole kirjoitti:
Onneksi tuli kahden tutkimustuloksen voimalla todistettua, että tatuoidut ovat älykkäitä. Ongelma on vain siinä ,että toinen oli laaja-otantainen kadunvarsigallup yhdistettynä suuntaa antavaan mittaukseen ja toinen monivuotinen tutkimus, jossa otettiin ulkoisetkin tekijät huomioon.
Ei saa yleistää.
- Nakki
Onko sisälukutaidossa vikaa? Missä vaiheessa mahdoin ruikuttaa kyseisen tutkimuksen tuloksesta? Minusta tutkimus on vaan lähinnä huvittava.
Itse kun en jaksa näes välittää siitä mitä ihmiset itselleen tekevät. En minä mieltäni pahoita, jos näen kaupungilla ihmisen jolla on vaikka kamalan väriset hiukset tai hän on muuten vaan ruma.
Minusta on vain hupaisaa lukea ainaista valitusta tatuoinneista, mutta jokaisella on kai oma punainen vaatteensa...- tom jones
Tässä kohdin kirjoitustasi ilmoitit tyytymättömyytesi:
"Mielestäni tutkimustulos ei ole aivan totuudenmukainen. Tämähän tulos riippuu paljolti, millaisten baarien/yökerhojen asiakkaille tutkimus on tehty ja se, millaista ihmistyyppiä he edustavat. Kyllä noita "kännikaloja" löytyy niin tatuoiduista kuin tatuoimattomistakin"
Ei tatuoinnit minulle ole punainen vaate, enemmän ne huvittavat minua - ääsfak
tom jones kirjoitti:
Tässä kohdin kirjoitustasi ilmoitit tyytymättömyytesi:
"Mielestäni tutkimustulos ei ole aivan totuudenmukainen. Tämähän tulos riippuu paljolti, millaisten baarien/yökerhojen asiakkaille tutkimus on tehty ja se, millaista ihmistyyppiä he edustavat. Kyllä noita "kännikaloja" löytyy niin tatuoiduista kuin tatuoimattomistakin"
Ei tatuoinnit minulle ole punainen vaate, enemmän ne huvittavat minua""Ei tatuoinnit minulle ole punainen vaate, enemmän ne huvittavat minua ""
Kello seitsemän aamulla olit niin huvittuneessa tilassa, että katsoit parhaaksi esiin tuoda huvittavan aloituksesi. Sen jälkeen olet sitten tuhlannut työnantajasi aikaa käymällä kirjoittamassa aivoituksiasi kymmenisen kertaa, kun asia vaan huvittaa sinua.... HEHHEHHAhh
No joo idiootilla on halvat huvit! - tom jones
ääsfak kirjoitti:
""Ei tatuoinnit minulle ole punainen vaate, enemmän ne huvittavat minua ""
Kello seitsemän aamulla olit niin huvittuneessa tilassa, että katsoit parhaaksi esiin tuoda huvittavan aloituksesi. Sen jälkeen olet sitten tuhlannut työnantajasi aikaa käymällä kirjoittamassa aivoituksiasi kymmenisen kertaa, kun asia vaan huvittaa sinua.... HEHHEHHAhh
No joo idiootilla on halvat huvit!En minä täällä työnantajan ajalla kirjoittele kuin silloin tällöin. Pahempi mielestäni olisi, jos sosiaalitoimiston hankkimalla koneella kirjoittelisi ja tatuointinsa olisi hankkinut äidin rahoilla.
- Nakki
Sinusta siis olen tyytymätön tutkimukseen, jos kritisoin tutkimusmetodeja? Minusta metodeita ei ole tarpeeksi tarkasti vain tuotu esiin noissa tiivistelmissä, olisi mukavaa nähdä jotain taulukoita kyseisestä tutkimuksesta. En ole nimittäin vielä itse mistään löytänyt.
Omasta mielestä kuitenkin kyseinen tutkimus on mielenkiintoinen ainakin näin päällisin puolin. Kuitenkin minusta itse aikaisemmin teit aika radikaalin yleistyksen siinä, että yleistit tutkimuksen lähes yleispäteväksi; kaikki tatuoidut ovat siis mielestäsi juoppoja?
Minusta on jokseenkin huvittavaa tämä "erilaisten" ihmisten leimaaminen vain muutaman yksilön perusteella.
Jos sinua huvittaa tatuoinnit, niin minua kyllä huvittaa ihmiset jotka jaksavat niistä paasata.- tom jones
Sinä olet niitä kansan tyytymättömiä, joille mikään asia ei koskaan ole hyvin. Et sinäkään voi yleistää, että kaikki tatuoinnit ovat onnistuneita, joten joudut myös toteamaan joskus jonkun tatuoinnin olevan syvältä. Minun mielestäni kaikki tatuoinnit ovat rumia ja tulen pitämään oman mielipiteeni sinun käännytystyöstäsi huolimatta.
- ----
Onhan se tiedetty jo pikään kuinka pöljiä ne on.
- tom jones
Monet heistä kaipasivat ihan tutkimustulosta näkemyksensä tueksi.
- konnavahti
tom jones kirjoitti:
Monet heistä kaipasivat ihan tutkimustulosta näkemyksensä tueksi.
Hehee, nyt se on ihan tutkimalla todistettu mitä roskasakkia ryyppyveikkoja ja ilolintuja tää jengi oikein on...
- tom jones
konnavahti kirjoitti:
Hehee, nyt se on ihan tutkimalla todistettu mitä roskasakkia ryyppyveikkoja ja ilolintuja tää jengi oikein on...
Itsepähän kerjäsivät.
m.o.t - ääsfak
konnavahti kirjoitti:
Ymmärryksessäsi on vajetta.
Mutta ymmärrettäväähän se on, kun vartija ollet. - konnavahti
ääsfak kirjoitti:
Ymmärryksessäsi on vajetta.
Mutta ymmärrettäväähän se on, kun vartija ollet.Nimimerkkini tarkoittaa kilpikonnien vahtimista, käsitit taas väärin. Se on tyypillistä tatuoiduille!
- ääsfak
konnavahti kirjoitti:
Nimimerkkini tarkoittaa kilpikonnien vahtimista, käsitit taas väärin. Se on tyypillistä tatuoiduille!
Tyypillistä narsistisen ennakkoluuloisen ulkonäkörasistin sanoja. Juurikin kilpikonnia tarkoitin. Daah.....
- konnavahti
ääsfak kirjoitti:
Tyypillistä narsistisen ennakkoluuloisen ulkonäkörasistin sanoja. Juurikin kilpikonnia tarkoitin. Daah.....
Sinähän olet aina oikeassa ja tiedät kaikki asiat muita paremmin.
- ääsfak
konnavahti kirjoitti:
Sinähän olet aina oikeassa ja tiedät kaikki asiat muita paremmin.
Yritä nyt päättää skitso. Äsken olin vielä "käsittänyt taas väärin" ja nyt tiedän asiat muita paremmin.
Varsin laimeeta! - ...
ääsfak kirjoitti:
Yritä nyt päättää skitso. Äsken olin vielä "käsittänyt taas väärin" ja nyt tiedän asiat muita paremmin.
Varsin laimeeta!Tatskapelle opastaa :))
- torstitana
... kirjoitti:
Tatskapelle opastaa :))
Ulkonäkörasisti narsistitumputtaja hakaa päätänsä seinää.... LOL
- ...
torstitana kirjoitti:
Ulkonäkörasisti narsistitumputtaja hakaa päätänsä seinää.... LOL
Tatskapelle loukkaantuu :)
- tom jones
... kirjoitti:
Tatskapelle loukkaantuu :)
Monet heistä ovat hyvin herkkänahkaisia.
- tom jones
Tämä oli jo kertaalleen esille. Sinä varmasti kuvittelet olevasi nyt superälykäs. kun olet tatuoitu ja juoppo?
- ...
tom jones kirjoitti:
Tämä oli jo kertaalleen esille. Sinä varmasti kuvittelet olevasi nyt superälykäs. kun olet tatuoitu ja juoppo?
Tatuoitujen kommentointi on yleisesti oman liian suuren egon aikaansaamaa. Nähdään se oma mielipide hyvin suurena vaikka pieni minä vain kapinoi täällä piilossa katseilta.
Kuinka urheaa! - ääsfak
... kirjoitti:
Tatuoitujen kommentointi on yleisesti oman liian suuren egon aikaansaamaa. Nähdään se oma mielipide hyvin suurena vaikka pieni minä vain kapinoi täällä piilossa katseilta.
Kuinka urheaa!Etkä vieläkään osaa tehdä omia kommentteja.
Kuinka väsyttävää. - konnavahti
... kirjoitti:
Kuinka urheaa!Tässä pirkkoniinan vastauksessa on totuus
Minusta henkilökohtaisesti tatuoinnit ovat rumia olivat ne sitten miten taiteellisia ja hyvin tehtyjä tahansa, eivätkä koskaan paranna ulkomuotoa.
Miksi se ranneketju pitää ranteen ihoon piirtää, eikö kävis vaikka joku kalevalakoru killuttimena? - ...
konnavahti kirjoitti:
Tässä pirkkoniinan vastauksessa on totuus
Minusta henkilökohtaisesti tatuoinnit ovat rumia olivat ne sitten miten taiteellisia ja hyvin tehtyjä tahansa, eivätkä koskaan paranna ulkomuotoa.
Miksi se ranneketju pitää ranteen ihoon piirtää, eikö kävis vaikka joku kalevalakoru killuttimena?Oma mielipide on aina totuus itselle ja samoin ajattelevalle.....oho kuinka yllättävää!
- konnavahti
... kirjoitti:
Oma mielipide on aina totuus itselle ja samoin ajattelevalle.....oho kuinka yllättävää!
Ja sen vuoksi tämä onkin hyvä foorumi, kun tatuoimattomat voivat myös sanoa mielipiteensä, eivätkä tatskapellet pelkästään pääse honottamaan.
- ...
konnavahti kirjoitti:
Ja sen vuoksi tämä onkin hyvä foorumi, kun tatuoimattomat voivat myös sanoa mielipiteensä, eivätkä tatskapellet pelkästään pääse honottamaan.
Ennen vanhaan tatuointi oli merkki kuulumisesta johonkin ryhmään. Merimies oli pitkään lähes ainoa tausta ja ammattiryhmässä oli kovakin sosiaalinen paine tatuointien ottamiseen. Sittemmin kuvaan tulivat vankilakundit.
Nykyisin tatuointi tai lävistys viittaa heikkoon itsetuntoon. On kova tarve huomion herättämiseen, yritetään kehitellä jokin puheenaihe.
- sandbox_shit
Ihanaa hiekkalaatikkokeskustelua! "Meijän isä on parempi, ku teijän isä" :DDD
Kumpikin osapuoli näkee punaista.
Sen verran on pakko ottaa osaa tähän, että itse kävin kardiologin juttusilla ja hänellä oli tatuointi. Olisikohan mun pitänyt tarkistaa, että onko hän joku feikkilääkäri.... Eihän tatuoitu ihminen voi olla noin viisas....- ...
Ei välttämättä hiekkalaatikkokeskustelua, luepa vielä tätä keskustelua niin huomaat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9306493 - vahtikonna
Tietenkin on feikkilääkäri, tai jos ei niin on entinen vanki, tai ainenkin vosu, tai no sit lähiöbaarivalas ja nisti. Ai niin ja holisti ilman muuta!
Tämän kaiken olen oppinut tältä foorumilta.
Todellakin hyvä siis ettei tatskapellet pääse satuilemaan kaikkea soopaa. - ...
vahtikonna kirjoitti:
Tietenkin on feikkilääkäri, tai jos ei niin on entinen vanki, tai ainenkin vosu, tai no sit lähiöbaarivalas ja nisti. Ai niin ja holisti ilman muuta!
Tämän kaiken olen oppinut tältä foorumilta.
Todellakin hyvä siis ettei tatskapellet pääse satuilemaan kaikkea soopaa.Juuri näin, hyvin olet sisäistänyt opitun.
- päöäö
Olen tässä asiassa hyvin puolueellinen, puhtaan ihon puolesta.Kuka voi enneakoida tilannetta 20 vuoden päästä jos nuorena on ihonsa tatuoinut , varsin lyhytnäköistä. En haluaisi nähdä perheohjelmissa pääkalloin ja muiden hirviöiden kuvilla tatuoituja ihmisiä kuten näissä kokkiohjelmissa on nykyään tapana.
en katso näitä ohjelmia.Tatuoitu ihminen antaa itsestään likaisen ja epäluotettavan kuvan.
Toivottavasti tulevaisuudessa ihmiset arvostaisivat puhdasta tervettä ihoa ja tauoidut kuvaisivat sitä alkuperäistä genreä johon kuuluivat rikolliset ja muut laitapuolen eläjät.- Lskfnkslo
Perimmäinen merkityshän tatuoinnella on ollut heimojen sankareilla, parantajilla ja päälliköillä...
- tom jones
Lskfnkslo kirjoitti:
Perimmäinen merkityshän tatuoinnella on ollut heimojen sankareilla, parantajilla ja päälliköillä...
No, minkäs sortin päällikkö sinä kuvittelet tatuointisi kanssa olevan?
Taitaa tuo heikon itsetunnon kohottaminen ja huomion herättäminen olla nykyään perimmäinen merkitys! - ääsfak
tom jones kirjoitti:
No, minkäs sortin päällikkö sinä kuvittelet tatuointisi kanssa olevan?
Taitaa tuo heikon itsetunnon kohottaminen ja huomion herättäminen olla nykyään perimmäinen merkitys!jep samast syystä värjäsin tukkani punaiseksi ja tein irokeesin, fiduttaako, kaatuuko elämäsi siihen?.....hyvä jos niin!
- ...
ääsfak kirjoitti:
jep samast syystä värjäsin tukkani punaiseksi ja tein irokeesin, fiduttaako, kaatuuko elämäsi siihen?.....hyvä jos niin!
Hupaisaa porukkaa koko tatskajengi.
Esim. miehet joilla on käsivarsitatskoja, kulkevat t-paita päällä kovillakin pakkasilla, kun tatska pitää näkyä...hah haaa
Pellejä joiden henkinen tila on hyvin, hyvin alhainen... - tom jones
ääsfak kirjoitti:
jep samast syystä värjäsin tukkani punaiseksi ja tein irokeesin, fiduttaako, kaatuuko elämäsi siihen?.....hyvä jos niin!
Ei fiduta mutta tiedän kyllä, ettet sinä mikään pomo tai päällikkö ole, paremminkin pelle.
- ääsfak
tom jones kirjoitti:
Ei fiduta mutta tiedän kyllä, ettet sinä mikään pomo tai päällikkö ole, paremminkin pelle.
Ja entä sitten vaikka olisinkin pelle?
Mutta silti se syö mieltäsi, että asiasta täytyy mainita.
Hyvin hyvin pieni on elämäsi. - tom jones
ääsfak kirjoitti:
Ja entä sitten vaikka olisinkin pelle?
Mutta silti se syö mieltäsi, että asiasta täytyy mainita.
Hyvin hyvin pieni on elämäsi.Älä nyt hikeenny, minulla on oikein hyvä ja onnellinen elämä ilman tatuointeja.
- ääsfak
tom jones kirjoitti:
Älä nyt hikeenny, minulla on oikein hyvä ja onnellinen elämä ilman tatuointeja.
Älä nyt hikeenny.
Mutta silti asiani runtelee elämääsi. - dfadge
... kirjoitti:
Hupaisaa porukkaa koko tatskajengi.
Esim. miehet joilla on käsivarsitatskoja, kulkevat t-paita päällä kovillakin pakkasilla, kun tatska pitää näkyä...hah haaa
Pellejä joiden henkinen tila on hyvin, hyvin alhainen...Tietenkin ja itseasiassa kuljen alasti, kun tatuointeja on kaikkialla.
Et nyt sen vartaa tiennyt.
Ja pelle on se, joka toisia siksi haukkuu. LOL - tom jones
ääsfak kirjoitti:
Älä nyt hikeenny.
Mutta silti asiani runtelee elämääsi.Ei runtele yhtään, olen tottunut tatskapellejen typeryyteen.
- tatskapelle
dfadge kirjoitti:
Tietenkin ja itseasiassa kuljen alasti, kun tatuointeja on kaikkialla.
Et nyt sen vartaa tiennyt.
Ja pelle on se, joka toisia siksi haukkuu. LOLon pelle !
- herkku
Lskfnkslo kirjoitti:
Jos on kyse oman kansan ja heimon tunnistamisesta, olisi suomalaisille kehitettävä ihan omanlainen tatuointi. Sinivalkoisuus ei olisi pahasta.
Silloin kun minä olin nuori, elikkä n. 20vuotta sitten, vain vangeilla ja merimiehillä oli tatuointeja. - tom jones
herkku kirjoitti:
Jos on kyse oman kansan ja heimon tunnistamisesta, olisi suomalaisille kehitettävä ihan omanlainen tatuointi. Sinivalkoisuus ei olisi pahasta.
Silloin kun minä olin nuori, elikkä n. 20vuotta sitten, vain vangeilla ja merimiehillä oli tatuointeja.Samoin täällä, vain vangeilla ja merimiehillä. Nykyään kaikenmaailman pisikset kulkevat ylpeenä tatska tississä :)
- vaaditaan lisää
Entä onko vähemmän ja enemmän tatuoitujen välillä eroja. Ryyppääkö runsaasti leimatut enemmän kun vähemmän leimatut?
- Värittyneitä
Tällä palstalla ei kummiskaan saa sitten ihan oikeesti selville mitä enemmistö ihmisistä ajattelee kun näkee tatuoidun ihmisen. Se on vähän sama kuin menisi SETA:n palstalla kysymään mitä mieltä suomalaiset ovat homoista ja lesboista.
No, minulla ei ole tatuointeja, eikä tule, enkä usko että minulla romanttisessa mielessä olisi mitään yhteistä itseään suttaavan ihmisen kanssa, joten en koe sellaista vähääkään seksikkäänä. En nyt menisi tatuoitua ihmistä ihan juopoiksikaan syyttelemään, mutta jos olisi identtiset kaksoset joista toisella on tatskoja, tutustuisin ennemmin siihen ensimmäiseen. - tom jones
Värittyneitä kirjoitti:
Tällä palstalla ei kummiskaan saa sitten ihan oikeesti selville mitä enemmistö ihmisistä ajattelee kun näkee tatuoidun ihmisen. Se on vähän sama kuin menisi SETA:n palstalla kysymään mitä mieltä suomalaiset ovat homoista ja lesboista.
No, minulla ei ole tatuointeja, eikä tule, enkä usko että minulla romanttisessa mielessä olisi mitään yhteistä itseään suttaavan ihmisen kanssa, joten en koe sellaista vähääkään seksikkäänä. En nyt menisi tatuoitua ihmistä ihan juopoiksikaan syyttelemään, mutta jos olisi identtiset kaksoset joista toisella on tatskoja, tutustuisin ennemmin siihen ensimmäiseen.Minä hyväksyn ja suvaitsen kaikenlaisen erilaisen, mutta mielestäni tatuoidut antavat itsestääb epäsiistin, tuhruisen ja luotaantyöntävänvaikutelman itsestään. Ja kun kaikki on vielä itseaiheuttettua...
Minä valitsen myös sen puhdasihoisen. - ÄÄSFAK
tom jones kirjoitti:
Minä hyväksyn ja suvaitsen kaikenlaisen erilaisen, mutta mielestäni tatuoidut antavat itsestääb epäsiistin, tuhruisen ja luotaantyöntävänvaikutelman itsestään. Ja kun kaikki on vielä itseaiheuttettua...
Minä valitsen myös sen puhdasihoisen.Samaa mieltä että tatuoinnit ovat rumia-niin miehillä kuin naisillakin...naurettavaa ja teinimäistä laittaa perskannikkaan jonkun v..tun entisen heilan nimi...
- TOM JONES
ÄÄSFAK kirjoitti:
Samaa mieltä että tatuoinnit ovat rumia-niin miehillä kuin naisillakin...naurettavaa ja teinimäistä laittaa perskannikkaan jonkun v..tun entisen heilan nimi...
ei o mitää sanottavaa, mutta pidetään avaus ylhääl....
- TribaaliTeini
Kaunes o katsojan silmissä. Toki nykyään tuntuu että on coolimpaa olla ilman tatskoja jos mielii olla yksilöllinen, vaan se on toisten lifestyle ja sillä siisti. Ulkonäkö kyllä antaa yleisvaikutelman ihmisestä, mutta voi olla että se tatska hemmo voi ollakkin tosi mukava ja luotettava ystävä yms. kun taas se tatuoimaton hemmo taas epäluotettava ja ilkeä. Yksinkertaisesti makuasioista ei kannata kiistellä, mielipiteitä tosin voi ASIALLISESTI kertoa. Ja kyllä: olen teini joka omaa tribaali tatskan vaan pettymykseksenne se eijjoo tississä eikä persekannikassa ;) Ja minu puolesta pitäkää mua millasena teinipellenä hyvänsä vaa jos joku pääsee pinnallisuudella ja pintaan katsomalla pitkälle niin paljon onnea ja menestystä! Ps. en myöskää juo ku muumilimua ja se se o hyvvää! (pettyittekste? ;)
- tom jones
En pettynyt yhtään kirjoitukseesi, vaan tunnut hyvin realistiselta nuorelta. Erityisesti tuo, että pystyt myöntämään oman erehtymisesi tatuointien suhteen, sillä ne eivät todellakaan ole enää "cool".
- TribaaliTeini
En puhuisi erehtymisestä, mutta asioita on hyvä miettiä monesta näkö kulmasta. Joillekkin tatuoinnit ovat ajatonta joillekkin vain muotivillitys. Se on jollain tapaa molempiakin. Se on riippuvaista kulttuurista, muodista ja ihmisten tyyli suuntaumuksesta. Ainahan tatuointeja on ollut ja tulee aina olemaan, mutta toinen seikka on sitten se että millaiset ihmiset niitä laittavat. Toistaiseksi en kadu sitä että olen ottanut tatuoinnin, mutta en intä etteikö saattaisi alkaa kaduttamaan. Toivon että sietäisin ainakin sitä osana itseäni vaikka en olisi sen kummemmin enään kiinnostunut siitä. On hyvä että näistäkin seikoista keskustellaan, mutta ehkä tässä minua risoo se että yleisestetään kaikki. Ei sen isompaa. Ja tuosta tutkimnuksesta täytyy sanoa että sehän on tehty ranskassa ja yhdysvalloissa. Tässäkin täytyy ottaa huomioon maiden juomakulttuuri. Suomessahan käytetään paljon alkoholia. Ranskan juoma kulttuurista oletan että se on pää asiassa sitä viinin juontia ruokajuomana. Yhdysvalloista en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata. Yhteen vetona näissä olisi se ero, että missä tilanteissa otetaan. Minä epäilen että tatuoidut ihmiset eivät ole sen juopompia kuin tatuoimattomatkaan. Mutta mikähän seikka näitä kahta ryhmää yhdistää? He ovat ihmisiä. Ja täytyy pahoitella että minulla ei ole tuosta juoma kulttuuri asiasta piin kovaa fakta tietoa, mutta pohtisin asiaa näin.
- tom jones
Minä en koskaan sorru siihen, että alkaisin yleistää asioita koskemaan pelkästään jotain ryhmittymää. Olen minäkin tehnyt erehdyksiä elämässäni ja joutunut katumaan esim. tupakoanpolton aloittamista. Nykyään tuodaan siitäkin asiasta nuorisolle enemmän tietämystä ja tupakointi vähenee koko ajan. Uskon samoin käyvän myös tatuoinneille.
- jiippu.
Täällä on sellainen ryhmittymä kuin tatuoidut jotka näkevät vaivaa tatuouimattomien kirjoituksista ja meinaavat et tatskatut vain tietävät jotain tatuoinneistya. Hymyilyttää se kun ei niitten keskusteluihin osallistu ku muutama sama heppu kehumaan niitten moraalia :).
- tom jones
jiippu. kirjoitti:
Täällä on sellainen ryhmittymä kuin tatuoidut jotka näkevät vaivaa tatuouimattomien kirjoituksista ja meinaavat et tatskatut vain tietävät jotain tatuoinneistya. Hymyilyttää se kun ei niitten keskusteluihin osallistu ku muutama sama heppu kehumaan niitten moraalia :).
Olen minä huomannut nämä daivarit ja asiallisetherrat, jotka yrittävät pitää väkisin omaa keskusteluaan käynnissä. Ei siihen paljoa yläpeukut auta, tuntuvat ehkä hieman lapsellisilta.
- jiippu.
tom jones kirjoitti:
Olen minä huomannut nämä daivarit ja asiallisetherrat, jotka yrittävät pitää väkisin omaa keskusteluaan käynnissä. Ei siihen paljoa yläpeukut auta, tuntuvat ehkä hieman lapsellisilta.
Miksiköhän monet naiset perustelevat tatskan ottamista et se on kuin kaunis koru.Maailmalla on hienoja koruja joten miks ei ostais sellaista eikä hakkais nahkaansa jotain joka on vaan kuin...?
- ääsfak
tom jones kirjoitti:
Onneksi herra "tom jones" ei sorru samaan....HEhhhhhhhh
- ääsfak
jiippu. kirjoitti:
Miksiköhän monet naiset perustelevat tatskan ottamista et se on kuin kaunis koru.Maailmalla on hienoja koruja joten miks ei ostais sellaista eikä hakkais nahkaansa jotain joka on vaan kuin...?
Mutta miksi ei ottaisi tatuointia koruna?
Niin mielipiteitä ja valintoja. Osta sinä siis se koru ja anna toisten hankkia tatuointeja, hyvin hyvin simppeliä. - tom jones
ääsfak kirjoitti:
Onneksi herra "tom jones" ei sorru samaan....HEhhhhhhhh
Olen niitä ainoita harvoja tällä palstalla, jotka kirjoittavat vain omalla nimimerkillään. Tähänkin keskusteluun on toki tullut näitä feikki-tom jones kirjoittajia, mutta eihän sille mitään voi, koska minun ei tarvitse sortua yleistämiseen, panetteluun tai toisten kirjoittajien mustamaalaamiseen, kuten hyvin monet palstalaiset täällä tekevät.
- jiippu.
ääsfak kirjoitti:
Mutta miksi ei ottaisi tatuointia koruna?
Niin mielipiteitä ja valintoja. Osta sinä siis se koru ja anna toisten hankkia tatuointeja, hyvin hyvin simppeliä.Koska tatuoinnin laittaminen korurasiaan on tavottoman hankalaa :).
- Juippihippi
jiippu. kirjoitti:
Koska tatuoinnin laittaminen korurasiaan on tavottoman hankalaa :).
On vielä sekin pointti että säästyy siltä vittuilulta. Oma puolisoni on saanut kuulla vittuilua 5 vuotta ja on joutunut peittämään kuvaa vaatetuksella koko ajan.
- kapteeni kaihi
tom jones kirjoitti:
Olen niitä ainoita harvoja tällä palstalla, jotka kirjoittavat vain omalla nimimerkillään. Tähänkin keskusteluun on toki tullut näitä feikki-tom jones kirjoittajia, mutta eihän sille mitään voi, koska minun ei tarvitse sortua yleistämiseen, panetteluun tai toisten kirjoittajien mustamaalaamiseen, kuten hyvin monet palstalaiset täällä tekevät.
Kyllä jonesilla on ainakin itseluottamus kohillaan.
- ei_vaan_ymmärrä
Miksi tatuoinnit palstalle tulee tatuointeja vastaan olevat provoomaan väkee? Tätä mä en käsitä.
- tom jones
Ei ole mitään provoamista, jos esim. kerrotaan ihmisistä, jotka ovat joutuneet peittämään tatuointejaan vuosikymmeniä koko ajan. Varoituksen sana on paikallaan, vaikka sinä olisit kuinka ihastunut siihen, että ihoon hakataan musteroiskeita, ei ole provoamista olla eri mieltä asiasta.
- .-.-
tom jones kirjoitti:
Ei ole mitään provoamista, jos esim. kerrotaan ihmisistä, jotka ovat joutuneet peittämään tatuointejaan vuosikymmeniä koko ajan. Varoituksen sana on paikallaan, vaikka sinä olisit kuinka ihastunut siihen, että ihoon hakataan musteroiskeita, ei ole provoamista olla eri mieltä asiasta.
Niin, tällä palstalla tatuoidut ovat ottaneet oikeudekseen kirjoittaa mitä tykkäävät mutta puhdasihoiset ovat ilkeitä, trolleja ja provoja.;))
- jhkgjk
tom jones kirjoitti:
Oleppas rehellinen.
Ei ole juu provoomista, JOS kirjoittamisen kieliasu pysyy asiallisena. Ja sitä se on ikävän harvoin. - tom jones
jhkgjk kirjoitti:
Oleppas rehellinen.
Ei ole juu provoomista, JOS kirjoittamisen kieliasu pysyy asiallisena. Ja sitä se on ikävän harvoin.Jos kerran neuvomaan aletaan, niin sinä voisit paneutua enemmän oikeinkirjoitukseen. Se on sitä koulusivistystä, mitä tatuoiduilla on harvoin.
- i6y75ei
tom jones kirjoitti:
Jos kerran neuvomaan aletaan, niin sinä voisit paneutua enemmän oikeinkirjoitukseen. Se on sitä koulusivistystä, mitä tatuoiduilla on harvoin.
Älä nyt hikeenny TAAS!
Koulusivistys tatuoiduilla?
Olet tutkinut ja kysellyt asiasta vai, kun voit olla sanoissasi varma?
Tosiasiassa voi sanoa ettet sä ole rehellinen, mutta itse en yleistä ja sano kaikkia tatuoimattomia paskanjauhajiksi, oman asian tyrkyttäjiksi, sokeiksi egomaanikoiksi, vain pelkästään sinua.
Sä pyrit pvovokatiiviseen sonnanjauhantaan, et mihinkään muuhun. Tai no egon nostattamiseen, että voit hymistellä yksinäsi. Me sentään nauretaan sulle joukolla. - tom jones
i6y75ei kirjoitti:
Älä nyt hikeenny TAAS!
Koulusivistys tatuoiduilla?
Olet tutkinut ja kysellyt asiasta vai, kun voit olla sanoissasi varma?
Tosiasiassa voi sanoa ettet sä ole rehellinen, mutta itse en yleistä ja sano kaikkia tatuoimattomia paskanjauhajiksi, oman asian tyrkyttäjiksi, sokeiksi egomaanikoiksi, vain pelkästään sinua.
Sä pyrit pvovokatiiviseen sonnanjauhantaan, et mihinkään muuhun. Tai no egon nostattamiseen, että voit hymistellä yksinäsi. Me sentään nauretaan sulle joukolla.Älkää te nyt taas hikeentykö, te jotka nauratte siellä. Taas sinä yleistit.
- Priode-confuse
Siinä sanottiin myös, että ihmiset joilla on yksi tatuointi, ovat samalla viivalla kuin tatuoimattomat ihmiset. Mielenkiintoista.
Kaikki tatuoidut / lävistetyt eivät kuulu riskiryhmään, kuten HS kirjoitti.
Älkää yleistäkö!- tom jones
Tuo ettei saa yleistää on varmasti tatuoitujen yleisin sanonta.
- hgyf
tom jones kirjoitti:
Tuo ettei saa yleistää on varmasti tatuoitujen yleisin sanonta.
Älä nyt hikeenny!
Ei luulisi olevan sinulle ongelma, kun olet näinkin sanonut:
tom jones
29.4.2012 19:50
Minä en koskaan sorru siihen, että alkaisin yleistää asioita koskemaan pelkästään jotain ryhmittymää... - tom jones
hgyf kirjoitti:
Älä nyt hikeenny!
Ei luulisi olevan sinulle ongelma, kun olet näinkin sanonut:
tom jones
29.4.2012 19:50
Minä en koskaan sorru siihen, että alkaisin yleistää asioita koskemaan pelkästään jotain ryhmittymää...Tätä minä nimenomaan tarkoitin. Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa?
- hgyf
tom jones kirjoitti:
Tätä minä nimenomaan tarkoitin. Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa?
Älä nyt hikeenny TAAS.
Mähä vaan sanoin ettei asia ole sitten sinulle ongelma.
Onko itselläsi ymmärryksessäsi vikaa? - tom jones
hgyf kirjoitti:
Älä nyt hikeenny TAAS.
Mähä vaan sanoin ettei asia ole sitten sinulle ongelma.
Onko itselläsi ymmärryksessäsi vikaa?Toistat itseäsi, pahasti.
- hgyf
tom jones kirjoitti:
Toistat itseäsi, pahasti.
Ja siltikään ei mene perille. Olet sä kyllä säälittävä tapaus.
- tom jones
hgyf kirjoitti:
Ja siltikään ei mene perille. Olet sä kyllä säälittävä tapaus.
Tosi upea tunne, kun saa keskustella kaltaisesi ääliön kanssa.
- kapteeni kaihi
Entäs se tutkimus, jonka mukaan juopot elävät pidempään, kuin raittiit?
http://iltalehti.fi/elintavat/2010090112277816_el.shtml?fb_ref=flb_y&fb_source=home_multiline
Elikkä - tatuoidut juovat enemmän, tatuoidut elävät pidempään. :P- tom jones
Et usko tuohon itsekään, kuten en myöskään minä, eikä moni muukaan. Yleensäkin tutkimustulokset ovat jonnin joutavaa tekemällä tehtyjä tuloksia, joilla asiat mukamas saadaan näyttämään joltain.
Tällä palstalla on huudettu tutkimustulosten perään aina, kun olen kirjoittanut jotain negatiivista tatuoinnista. Itse en ole koskaan mitään tutkimustuloksia kaivannut, joten tämä avaus on tehty ainoastaan yleisön pyynnöstä. - deepshit
tom jones kirjoitti:
Et usko tuohon itsekään, kuten en myöskään minä, eikä moni muukaan. Yleensäkin tutkimustulokset ovat jonnin joutavaa tekemällä tehtyjä tuloksia, joilla asiat mukamas saadaan näyttämään joltain.
Tällä palstalla on huudettu tutkimustulosten perään aina, kun olen kirjoittanut jotain negatiivista tatuoinnista. Itse en ole koskaan mitään tutkimustuloksia kaivannut, joten tämä avaus on tehty ainoastaan yleisön pyynnöstä.Katsos, kun normaaliin tyyliin kuuluu, että väitteisiin täytyy esittää jonkinlainen lähde jne.
Muutoinhan se on vain omien mielipiteiden esittämistä.
Siinähän ei ole mitään väärää, mutta silloin asia esitetään "minun mielestäni" eikä suurena faktana aiheeseen.
Jos tämä on niin vaikeaa tajuta niin suuntaa vaikka iltalehden keskustelufoorumille ottamaan oppia.
Tiiviimmissä keskusteluissa osoitetaan järjestään lähde asioihin. Oman mielipiteen esittäminen taasen on hieman vähäpätöisempää.
Ja kyllä olet monasti esittänyt asioita faktoina vaikket tiedä niistä syvemmin mitään. Tämähän on yleistä itsekeskeisessä ajatuksenjuoksussa. Se oma väittämä on, kuin kiveen lyöty ja kirkossa julistettua. - tom jones
deepshit kirjoitti:
Katsos, kun normaaliin tyyliin kuuluu, että väitteisiin täytyy esittää jonkinlainen lähde jne.
Muutoinhan se on vain omien mielipiteiden esittämistä.
Siinähän ei ole mitään väärää, mutta silloin asia esitetään "minun mielestäni" eikä suurena faktana aiheeseen.
Jos tämä on niin vaikeaa tajuta niin suuntaa vaikka iltalehden keskustelufoorumille ottamaan oppia.
Tiiviimmissä keskusteluissa osoitetaan järjestään lähde asioihin. Oman mielipiteen esittäminen taasen on hieman vähäpätöisempää.
Ja kyllä olet monasti esittänyt asioita faktoina vaikket tiedä niistä syvemmin mitään. Tämähän on yleistä itsekeskeisessä ajatuksenjuoksussa. Se oma väittämä on, kuin kiveen lyöty ja kirkossa julistettua.Voisin väittää, että tiedän nettikeskusteluista lähes kaiken, ei sinun tarvitse opastaa minua. Tällä palstalla on tullut minun aloituksiin noin 1000 vastausta, joten valituksesi on kärpäsen ininää korvissani, jos sitäkään.
- ...
tom jones kirjoitti:
Voisin väittää, että tiedän nettikeskusteluista lähes kaiken, ei sinun tarvitse opastaa minua. Tällä palstalla on tullut minun aloituksiin noin 1000 vastausta, joten valituksesi on kärpäsen ininää korvissani, jos sitäkään.
yes, hyvä jones !!!!!!!!!
- deepshit_not!
tom jones kirjoitti:
Voisin väittää, että tiedän nettikeskusteluista lähes kaiken, ei sinun tarvitse opastaa minua. Tällä palstalla on tullut minun aloituksiin noin 1000 vastausta, joten valituksesi on kärpäsen ininää korvissani, jos sitäkään.
Älä nyt hikeenny!
Tietysti voit väittää vaikka käytäntö osoittaa aivan muuta.
ISON ja kaikenpuolin mahtavan miehen sanasi osoittavat hyvin narsistisen ajatusmaailmasi.
Vähän väliä vaikka aloituksiisi olisi tullut miljoona vastausta, mutta et siltikään osaa keskusteluiden etikettiä. Olet senverran iso naurunaihe jo, joka kertoo kaiken oleellisen.
Kärpäsen ininään yleensä ei tarvitse vastata, jollei ininä osu arkaan kohtaan. LOL - kapteeni kaihi
tom jones kirjoitti:
Tällä palstalla on huudettu tutkimustulosten perään aina, kun olen kirjoittanut jotain negatiivista tatuoinnista. Itse en ole koskaan mitään tutkimustuloksia kaivannut, joten tämä avaus on tehty ainoastaan yleisön pyynnöstä.Kyllä uskon. Mutta itsekkin aloitit keskustelun nojaten johonkin tutkimustulokseen, mikei saisi vastata toisen tutkimuksen tuloksilla? Alat olla vähän ristiriitainen, tom jones hyvä
- tom jones
kapteeni kaihi kirjoitti:
Kyllä uskon. Mutta itsekkin aloitit keskustelun nojaten johonkin tutkimustulokseen, mikei saisi vastata toisen tutkimuksen tuloksilla? Alat olla vähän ristiriitainen, tom jones hyvä
Päinvastoin, olen ainoita loogisia ihmisiä tällä palstalla.
- tom jones
deepshit_not! kirjoitti:
Älä nyt hikeenny!
Tietysti voit väittää vaikka käytäntö osoittaa aivan muuta.
ISON ja kaikenpuolin mahtavan miehen sanasi osoittavat hyvin narsistisen ajatusmaailmasi.
Vähän väliä vaikka aloituksiisi olisi tullut miljoona vastausta, mutta et siltikään osaa keskusteluiden etikettiä. Olet senverran iso naurunaihe jo, joka kertoo kaiken oleellisen.
Kärpäsen ininään yleensä ei tarvitse vastata, jollei ininä osu arkaan kohtaan. LOLTodellisen keskustelijan ei tarvitse käyttää mitään hymiöitä tai kuten sinä amerikasta lainattua LOL merkintää. Se kertoo oikein hyvin, minkä ikäisen kirjoittajan kanssa olen tekemisissä. Alaikäisen.
- deepshit....
tom jones kirjoitti:
Todellisen keskustelijan ei tarvitse käyttää mitään hymiöitä tai kuten sinä amerikasta lainattua LOL merkintää. Se kertoo oikein hyvin, minkä ikäisen kirjoittajan kanssa olen tekemisissä. Alaikäisen.
Ikävää tuottaa pettymys.
Olen 45-vuotias. Käytän lyhennyksiä pelkästään, koska se aiheuttaa näsäviisaimmissa allergiaa.
Henkilö, jolla ei ole muuta sanottavaa puuttuu asiaan. Lankesit siihen juuri.
Ja, jos olisin nuorempi niin mitä sitten?
Ylenkatsotko nuoria?
Olet sanonut, että haluat varoittaa tatuoinneista etenkin nuoria täällä. Sehän onnistuu mielestäsi hyvin, jos vähättelet heitä. - tom jones
deepshit.... kirjoitti:
Ikävää tuottaa pettymys.
Olen 45-vuotias. Käytän lyhennyksiä pelkästään, koska se aiheuttaa näsäviisaimmissa allergiaa.
Henkilö, jolla ei ole muuta sanottavaa puuttuu asiaan. Lankesit siihen juuri.
Ja, jos olisin nuorempi niin mitä sitten?
Ylenkatsotko nuoria?
Olet sanonut, että haluat varoittaa tatuoinneista etenkin nuoria täällä. Sehän onnistuu mielestäsi hyvin, jos vähättelet heitä.Epäonnistuit surkeasti tuossa nuoruuden tavoittelussasi. Ainoa mitä tapahtui oli, että nyt kaikki tiedämme lapsellisuutesi.
- deepshit...
tom jones kirjoitti:
Epäonnistuit surkeasti tuossa nuoruuden tavoittelussasi. Ainoa mitä tapahtui oli, että nyt kaikki tiedämme lapsellisuutesi.
Aivan, se mihin lankesit. LOL
Ja me näimme mitä ajattelet nuorista, kiitos. - ,kjhkluyli
tom jones kirjoitti:
Päinvastoin, olen ainoita loogisia ihmisiä tällä palstalla.
narsistin leija!!
- tom jones
,kjhkluyli kirjoitti:
narsistin leija!!
Erehdyt, kyllä tatuoiduissa useimmiten on narsistin vikaa. Minä olen vaan melko tavallinen suomalainen puhdasihoinen mies.
- tom jones
deepshit... kirjoitti:
Aivan, se mihin lankesit. LOL
Ja me näimme mitä ajattelet nuorista, kiitos.Minulla itsellänikin on jälkikasvua ja tulen nuorten kanssa loistavasti juttuun. No problem, tatskapelle.
- deepshit....
tom jones kirjoitti:
Minulla itsellänikin on jälkikasvua ja tulen nuorten kanssa loistavasti juttuun. No problem, tatskapelle.
Silti dissaat alaikäisiä. Viittaus arvelussasi alaikäisyydstäni oli tätä juuri.
Jälleen yleistät, vaikka mainostat ettet sitä tee.
Vai onko mielestäsi jokainen tatskapelle, joka ei ajattele sinun suuntaisesti?
Saisinko muuten syvemmän selvityksen sanaan tatskapelle. Onko se määritelmä kaikista tatuoiduista ja miten pelleys ilmenee?.
Onko se vain yleistys kaikista tatuoiduista?. Siis yleistystä, jota et harjoita.
Vai onko jälleen kerran joku kirjoittanut sinun nimimerkillä asioita, jotka eivät päde ajatusmaailmaasi? LOL - deepshit...
tom jones kirjoitti:
Erehdyt, kyllä tatuoiduissa useimmiten on narsistin vikaa. Minä olen vaan melko tavallinen suomalainen puhdasihoinen mies.
MELKO tavallinen.
Harva sentään kohottaa itsensä jonkin tahon, tässä tapauksessa tämän foorumin parhaimmistoon. Nöyryyttä en näe piirtoakaan sanoissasi, asia joka on iso hyve tavallisen suomalaisen miehen tavoissa. Tai ainenkaan paremmuuttaan jossakin asiassa ei huudeta ääneen, kuten sinä teet dissatessasi ulkonäkörajoitteisesti muita ihmisiä täällä.
Besserwisser paistaa jokaisessa sanassasi. Säälittävää narsismia. - tom jones
deepshit... kirjoitti:
MELKO tavallinen.
Harva sentään kohottaa itsensä jonkin tahon, tässä tapauksessa tämän foorumin parhaimmistoon. Nöyryyttä en näe piirtoakaan sanoissasi, asia joka on iso hyve tavallisen suomalaisen miehen tavoissa. Tai ainenkaan paremmuuttaan jossakin asiassa ei huudeta ääneen, kuten sinä teet dissatessasi ulkonäkörajoitteisesti muita ihmisiä täällä.
Besserwisser paistaa jokaisessa sanassasi. Säälittävää narsismia.Älä nyt hikeenny!
Suomalainen mies ei koskaan ole ollut nöyrä, huom. ei koskaan. Sen verran pitää olla miestä, että pystyy sanomaan mitä ajattelee ja minä todellakin olen sitä mieltä, että tatuoinnit ovat syvältä, joten kaada vaan itsellesi. - tom jones
deepshit.... kirjoitti:
Silti dissaat alaikäisiä. Viittaus arvelussasi alaikäisyydstäni oli tätä juuri.
Jälleen yleistät, vaikka mainostat ettet sitä tee.
Vai onko mielestäsi jokainen tatskapelle, joka ei ajattele sinun suuntaisesti?
Saisinko muuten syvemmän selvityksen sanaan tatskapelle. Onko se määritelmä kaikista tatuoiduista ja miten pelleys ilmenee?.
Onko se vain yleistys kaikista tatuoiduista?. Siis yleistystä, jota et harjoita.
Vai onko jälleen kerran joku kirjoittanut sinun nimimerkillä asioita, jotka eivät päde ajatusmaailmaasi? LOLKaikki tatuoidut ovat tatskapellejä!
Sinä itse täällä vastailet useammalla nimimerkillä, joten ei pitäisi itselläsi olla varaa kirjoittaa yhtään mitään muiden nimimerkeistä. - konnavahti
tom jones kirjoitti:
Älä nyt hikeenny!
Suomalainen mies ei koskaan ole ollut nöyrä, huom. ei koskaan. Sen verran pitää olla miestä, että pystyy sanomaan mitä ajattelee ja minä todellakin olen sitä mieltä, että tatuoinnit ovat syvältä, joten kaada vaan itsellesi.Oikein tom jones, ei miehen tule ollla mikään muodin mukana kulkija, joka hakkaa tatskoja sen takia kun muutkin tekee niin. Mies päättää omista asioistaan oikein, eikä kadu tekemisiään. Eikä missään tapauksessa ole nöyrä, vaan pää pystyssä mennään (ilman tatuointeja).
- deepshit...
konnavahti kirjoitti:
Oikein tom jones, ei miehen tule ollla mikään muodin mukana kulkija, joka hakkaa tatskoja sen takia kun muutkin tekee niin. Mies päättää omista asioistaan oikein, eikä kadu tekemisiään. Eikä missään tapauksessa ole nöyrä, vaan pää pystyssä mennään (ilman tatuointeja).
LOL
Yleistystä yleistämisen jälkeen, ei mitään muuta.
Jokainen tatuoinnin ottaja on mielestäsi hankkinut kuvansa muodinorjana. varmasti myöskin ruotsalaiset on kaikki homoja, kaikki kehä kolmosen ulkopuolella asuvat aivottomia juntteja, savolaiset kieroja, kuin mikä jne jne....
Voi tätä riemua!
Juu ei et ole nöyrä et. sehän onkin niin kaunista. - deepshit
tom jones kirjoitti:
Kaikki tatuoidut ovat tatskapellejä!
Sinä itse täällä vastailet useammalla nimimerkillä, joten ei pitäisi itselläsi olla varaa kirjoittaa yhtään mitään muiden nimimerkeistä.Älä nyt hikeenny TAAS!
Eli yleistät. Puhut siis paskaa eli valehtelet. Se on varmasti myöskin mielestäsi oikean miehen tunnusmerkki?
Et osannut antaa selvitystä muihin kyssäreihini?
Niin, entä sitten? Itse en itke, jos joku käyttää nimimerkkejäni, nehän eivät ole rekisteröityjä. Kirjoitan millämilloinkin. - deepshit...
tom jones kirjoitti:
Älä nyt hikeenny!
Suomalainen mies ei koskaan ole ollut nöyrä, huom. ei koskaan. Sen verran pitää olla miestä, että pystyy sanomaan mitä ajattelee ja minä todellakin olen sitä mieltä, että tatuoinnit ovat syvältä, joten kaada vaan itsellesi.LOl LOL LOL
Upeeta yleistämistä!
Missä näin kerrotaan? Tai turha kysymys, ethän osaa vastata kysymyksiin. Vastaat vain mikä sopii miehiseen mieleesi.
Mutta mielellään lukisin aiheesta, suomalaisuuden perusteista. Ettet TAAS vain valehtelisi.
Vedä vaan itse kuivat.
Äläkä TAAS hikeenny. - tom jones
konnavahti kirjoitti:
Oikein tom jones, ei miehen tule ollla mikään muodin mukana kulkija, joka hakkaa tatskoja sen takia kun muutkin tekee niin. Mies päättää omista asioistaan oikein, eikä kadu tekemisiään. Eikä missään tapauksessa ole nöyrä, vaan pää pystyssä mennään (ilman tatuointeja).
Kiitos paljon, tuntuu hyvältä saada tukea. Alkaa taas yksi palstalaisista liekeissä, kun ei tatskapellen kommentit oikein miellytä minua. Nooh, antaa tulla vaan lunta tupaan, kyllä minä kestän.
- TOM JONES
deepshit... kirjoitti:
LOl LOL LOL
Upeeta yleistämistä!
Missä näin kerrotaan? Tai turha kysymys, ethän osaa vastata kysymyksiin. Vastaat vain mikä sopii miehiseen mieleesi.
Mutta mielellään lukisin aiheesta, suomalaisuuden perusteista. Ettet TAAS vain valehtelisi.
Vedä vaan itse kuivat.
Äläkä TAAS hikeenny.Kiitos näinhän se menee. Ahdasmielinen juntti en sen kummempaa.
Se on tosimiestä se!
Fidduun tatuoidut, mustihoiset ja muut venkulat. Tosi mies inhoaa kaikkea erilaista. Erilaisuus syö elämääni niin etten näe elää omaa elämääni. Ahistaa niin kovin, että pakko purkaa päätä edes jossakin. - ...
TOM JONES kirjoitti:
Kiitos näinhän se menee. Ahdasmielinen juntti en sen kummempaa.
Se on tosimiestä se!
Fidduun tatuoidut, mustihoiset ja muut venkulat. Tosi mies inhoaa kaikkea erilaista. Erilaisuus syö elämääni niin etten näe elää omaa elämääni. Ahistaa niin kovin, että pakko purkaa päätä edes jossakin.Mitäpä jos nyt ihan oikeasti rauhoittuisit etkä suoltaisi noita viestejä lukemattomilla eri nikeillä. :)
Kyllä se tietysti ottaa koville kun ensimmäistä kertaa joku ihan tosissaan kertoo sinulle mitä mieltä on tatskoista mut siihen täytyy tottuu. :D:D - tom jones
... kirjoitti:
Mitäpä jos nyt ihan oikeasti rauhoittuisit etkä suoltaisi noita viestejä lukemattomilla eri nikeillä. :)
Kyllä se tietysti ottaa koville kun ensimmäistä kertaa joku ihan tosissaan kertoo sinulle mitä mieltä on tatskoista mut siihen täytyy tottuu. :D:DTästä tällä palstalla pitkälti on kyse. Ei pystytä asialliseen keskusteluun, vaan alapään kommentit valtaavat alaa. Tatuoidut eivät kestä minkäänlaista arvostelua ja kuitenkin tatuointien poistaminen lisääntyy koko ajan. Kannattaisi lisätä harkinta-aikaa sen ensimmäisen tatuoinnin ottamiseen ja huomata, ettei se välttämättä niin herkkua ole piilotella lopun elämää ihossaan olevaa musteroiskaisua.
- ...
tom jones kirjoitti:
Tästä tällä palstalla pitkälti on kyse. Ei pystytä asialliseen keskusteluun, vaan alapään kommentit valtaavat alaa. Tatuoidut eivät kestä minkäänlaista arvostelua ja kuitenkin tatuointien poistaminen lisääntyy koko ajan. Kannattaisi lisätä harkinta-aikaa sen ensimmäisen tatuoinnin ottamiseen ja huomata, ettei se välttämättä niin herkkua ole piilotella lopun elämää ihossaan olevaa musteroiskaisua.
Sitten tää on kanssa hauska tapa mitä ne tekee tällä palstalla. Nostetaan omia keskusteluita lainaamalla tom jonesin kirjoituksia. :D:D
- tom jones
... kirjoitti:
Sitten tää on kanssa hauska tapa mitä ne tekee tällä palstalla. Nostetaan omia keskusteluita lainaamalla tom jonesin kirjoituksia. :D:D
Eihän se kovin asiallista ole, mutta ehkä niillä ei ole mitään keskusteltavaa toistensa kanssa, joten täytyy lainata sanoja joltain, jolla tosissaan on sanomista.
- ...
tom jones kirjoitti:
Eihän se kovin asiallista ole, mutta ehkä niillä ei ole mitään keskusteltavaa toistensa kanssa, joten täytyy lainata sanoja joltain, jolla tosissaan on sanomista.
Tulee mieleen että ne oli jo lapsina sellaisia äiskän ja iskän pikku silmäteriä jotka saivat kaiken haluamansa, oikeita kauhukakaroita ja tapa on sitten pinttynyt. :)) Ei kukaan aikuinen muuten käyttäytyisi noin pöljästi. :D
- sitten on
... kirjoitti:
Tulee mieleen että ne oli jo lapsina sellaisia äiskän ja iskän pikku silmäteriä jotka saivat kaiken haluamansa, oikeita kauhukakaroita ja tapa on sitten pinttynyt. :)) Ei kukaan aikuinen muuten käyttäytyisi noin pöljästi. :D
vielä erikseen nämä yläpeukun nostelijat jotka vissiin kuvittelee et keskustelu paranee sillä :)))))
- tom jones
sitten on kirjoitti:
vielä erikseen nämä yläpeukun nostelijat jotka vissiin kuvittelee et keskustelu paranee sillä :)))))
Eipä varmaan voi tuntea ylpeyttä, jos tekee avauksen johon ei tule vastauksia ja sitten aletaan "meikkaamaan" peukalon nostamisella mukamas kovinkin suosituksi.
Säälittävää.
Kuten myös lapsukaiset, jotka ovat nähneet idolillaan tatuoinnin ja huutavat vanhemmilleen haluavansa samanlaisen. Ja kullannuppujen tatskapelle vanhemmat suostuvat. - löysin tällaisen
tom jones kirjoitti:
Eipä varmaan voi tuntea ylpeyttä, jos tekee avauksen johon ei tule vastauksia ja sitten aletaan "meikkaamaan" peukalon nostamisella mukamas kovinkin suosituksi.
Säälittävää.
Kuten myös lapsukaiset, jotka ovat nähneet idolillaan tatuoinnin ja huutavat vanhemmilleen haluavansa samanlaisen. Ja kullannuppujen tatskapelle vanhemmat suostuvat.kirjoituksen sieltä pöljä-osiosta...
"Onko nämä ihmiset jostakin uskonto-, ikä- tai vaurausluokasta jotka eivät pysty "kasvojaan lähipiirissä menettämättä" ottamaan tatuointia ja/tai pakotetaan ajattelemaan tällä tavalla?!"
eli tatuoidut ovat sitten pakanoita ja köyhiä jotkä pystyvät menettämään kasvonsa. - tom jones
löysin tällaisen kirjoitti:
kirjoituksen sieltä pöljä-osiosta...
"Onko nämä ihmiset jostakin uskonto-, ikä- tai vaurausluokasta jotka eivät pysty "kasvojaan lähipiirissä menettämättä" ottamaan tatuointia ja/tai pakotetaan ajattelemaan tällä tavalla?!"
eli tatuoidut ovat sitten pakanoita ja köyhiä jotkä pystyvät menettämään kasvonsa.Pöljä-osiossa ainakin yksi ilmestyi tikkana paikalle kommentoimaan, kun tuli juttua yläpeukkujen nostamisesta. Olisiko osunut ja uponnut?
Tuo ylpeänä kantamaan tatuointejaan jaksaa hymyilyttää minua aina vaan, vaikka tässäkin keskustelussa osa on myöntänyt peittävänsä ja jopa haluavansa poistaa oman tatuointinsa. Se siitä ylpeydestä. - niin se
tom jones kirjoitti:
Pöljä-osiossa ainakin yksi ilmestyi tikkana paikalle kommentoimaan, kun tuli juttua yläpeukkujen nostamisesta. Olisiko osunut ja uponnut?
Tuo ylpeänä kantamaan tatuointejaan jaksaa hymyilyttää minua aina vaan, vaikka tässäkin keskustelussa osa on myöntänyt peittävänsä ja jopa haluavansa poistaa oman tatuointinsa. Se siitä ylpeydestä.on pahasta jos päässä lotisee.
- ...
niin se kirjoitti:
on pahasta jos päässä lotisee.
Pitäähän joka palstalla oma kylähullu olla, täällä niitä on kaksin kappalein herrat asiallinen ja daivari. :D:D
- tom jones
... kirjoitti:
Pitäähän joka palstalla oma kylähullu olla, täällä niitä on kaksin kappalein herrat asiallinen ja daivari. :D:D
Mutta pääasia on, että ylpeänä kantaa omia tatuointejaan, vaikka läpi kyynelten.
- ...
tom jones kirjoitti:
Mutta pääasia on, että ylpeänä kantaa omia tatuointejaan, vaikka läpi kyynelten.
Eikä saa välittää siitä mitä muut ihmiset ajattelevat, vaan pitää ajatella ainoastaan itseään. :))
- tom jones
... kirjoitti:
Eikä saa välittää siitä mitä muut ihmiset ajattelevat, vaan pitää ajatella ainoastaan itseään. :))
Kävin eilen terveyskeskuksessa ja laboratoriossa työskentelevällä naisella oli yhdessä sormessa tatuointi. Ilmeisesti oli olevinaan sormus, mutta katsoessani epäselvää töherrystä, nainen vaihtoi työtapaa ja laittoi tatuoidun käden piiloon.
Hän ei kantanut ylpeänä tatuointiaan. - pipsa72
tom jones kirjoitti:
Kävin eilen terveyskeskuksessa ja laboratoriossa työskentelevällä naisella oli yhdessä sormessa tatuointi. Ilmeisesti oli olevinaan sormus, mutta katsoessani epäselvää töherrystä, nainen vaihtoi työtapaa ja laittoi tatuoidun käden piiloon.
Hän ei kantanut ylpeänä tatuointiaan.Hei, mullapa alkaa olemaan ikää neljäkymmentä vuotta,eikä vieläkään mitään tatuointia ja mielessä on kyllä käynyt tatuoinnin otto monesti,mutta taitaa jäädä vaan meinaamiseksi jos ei saa aikaan mitään.Joo todellakin on sitä ilmankin pärjätty ja pärjääkin jos niikseen tulee,eli kannattaakin tarkkaan miettiä,haluaako se tatuoinnin tosissaan kun sen poisto onkin vaikeampaa,kuin laitto ja voi tulla pahoja pettymykisä,kun se ei vastaakaan suunniteltua.
- tom jones
pipsa72 kirjoitti:
Hei, mullapa alkaa olemaan ikää neljäkymmentä vuotta,eikä vieläkään mitään tatuointia ja mielessä on kyllä käynyt tatuoinnin otto monesti,mutta taitaa jäädä vaan meinaamiseksi jos ei saa aikaan mitään.Joo todellakin on sitä ilmankin pärjätty ja pärjääkin jos niikseen tulee,eli kannattaakin tarkkaan miettiä,haluaako se tatuoinnin tosissaan kun sen poisto onkin vaikeampaa,kuin laitto ja voi tulla pahoja pettymykisä,kun se ei vastaakaan suunniteltua.
Olet realisti ja pystyt punnitsemaan hyödyt ja haitat mitä tatuoinnista voi olla. Tuo minun tapaamani nainen peitteli ja selvästi häpesi omaansa. Työpäivät voivat varmaan olla todella raskaita hänelle.
- Mitä?
Onkohan se nyt tatuoinnin syy jos on holtiton? Ei kyllä ole itsellä tatskoja eikä tule, mutta silti.
- parempi väki
Tietenkin on.
Kun otat tatuoinnin sust tulee heti nisti, pubiruusu, vosu, vankilakundi, tatskapelle ja älykkyysosamääräsi taantuu alkuihmisen tasolle. Muista että fudut duunista saat ja menetät rakkaimpasikin.
lähde: suoli24:n tatuointeja vihaavat. Eli me Suomen parempi väki.
ps. kaikkea erilaisuutta oksentavat, kuten meidät tatuointeja vihaavat löydät Homma foorumilta, tervetuloa.
t. suomi24 tatuointeja vihaavat. - tom jones
Voisiko ajatella niin, että holtittomat ihmiset ottavat tatuointeja?
- Vain kauniit
tom jones kirjoitti:
Voisiko ajatella niin, että holtittomat ihmiset ottavat tatuointeja?
ja älykkäät tatskaavat itseään!!!!!!!
- tom jones
Ja hyvin itserakkaat ja vähän yksinkertaiset ottavat myös tatuointeja.
- Vinkki
Tässä vinkki jos oot kiinnostunu sähkötupakoinnista!
Löysin tämmösen kilpailun, ois jaossa ILMAISIA sähkötupakoita!
"Käy tykkäämässä http://www.facebook.com/pages/phoenixvapescom/277556415669999 niin olet mukana arvonnassa jossa jaetaan Phoenix-eGo
sähkötupakka aloituspakkaus!
Arvonta tykkääjien kesken suoritetaan 31.5.2012.
Myös kaikkien yli 30e tilausten jotka on tehty 1.5-31.5. verkkokaupastamme www.phoenixvapes.com kesken arvomme toisen Phoenix-eGo aloituspaketin!
Eli nyt olisi jaossa yhteensä 2 Phoenix-eGo aloituspakettia!
Onnea kaikille kilpailuihin osallistuville!!!"- tom jones
No, tämäpä se sitten oikein liittyykin aiheeseen tatuoitujen juomatavoista.
- ...
tom jones kirjoitti:
No, tämäpä se sitten oikein liittyykin aiheeseen tatuoitujen juomatavoista.
Tatuoitujen luetun ymmärtämisestä ei ole vielä tehty tutkimusta.;)))
- tom jones
... kirjoitti:
Tatuoitujen luetun ymmärtämisestä ei ole vielä tehty tutkimusta.;)))
Yleis maailmallinen ongelma.
- laama-agility
Eihän tässä oo mitään järkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764