http://yle.fi/alueet/perameri/2012/04/lapin_tiet_rapautuvat_rahan_puutteessa_3423055.html
:? On se vain merkillistä! kun sodan käynyt köyhä Suomi pystyi rakentamaan uudestaan poltetun Lapin, ja rakentamaan maantiet maahamme, mutta nyt ei enään hyvinvointi Suomessa, pystytä pitämään noita köyhyys aikana rakennettuja teitä edes vättävässä kunnossa!
Ruotsalainen sanoisi jotta fel på ledningen! Minä ehdotin jo silloin kun noita Venäläisiä ja Virolaisia rekkoja ilmestyi teillemme, jotta ne pitää laittaa verolle myös Suomessa, kun kerran meidän teitäkin kuluttavat!
Lähettelin ehdotuksiani liikenneministeriöön ja muillekin päättäjä ministereille ja kanistereille, joku asiantuntija laski jotta ulkomaisten rekkojen verotus olisi tuonut selvää rahaa maahamme noin 20-30 miljoonaa euroa, ei mikään pikku summa ! Mutta verovapaina nuo kuuluvan liikkuvan edelleenkin Suomessamme !
Ruotsalaiset ovat tuossakin asiassa viisaampia, sinne et vie kuormaakaan laillisesti, ilman että maksat verot maahan, ja Torniossakin se on Suomalainen huoltoasema joka nuo verot perii, Ruotsalaiset käyvät vain hakemassa rahat kotiinsa !
Venäläisillekös tässäkin asiassa kumarrellaan? vaiko vara venäläisille, eli eestille ? :?
Late Lapista. SSSS Ry!
TIET KUIN POMMITUSTEN JÄLJILTÄ !
6
72
Vastaukset
- VIIS MUISTA
EI KUN TÄRKEÄMPÄÄ ON SAADA MAAHAN SATELLIITTIPAIKANNETTU TIEMAKSUJÄRJESTELMÄ JOLLA TIEVEROT KERÄTÄÄN HENKILÖAUTOILIJOILTA
- vituttuuaa
kuten taaskin huomataan,niin tällänen oikea asia ei kiinnosta oikeastaan ketään.
joten on aivan turhaan toivoa että mikään suomessa muuttuisi-Paitsi tietysti ne VEROT kumminkin kiristyy.
soumi OLI hyvä maa..ei ole enään :( - jokivarrenmies
Niin, kaikki rahat menee "fantastisen ammatti- ja kielitaidon omaaville huippumonialaosaaville etelä veteleille", sen kuuluisan "työvoimapulan paikkaajille". Onhan meillä suppean matikan kuutonen jo pääministerinä, aiemmin vv-ministerinä, jonka tulokset jo tiedämme/näemme. "Fantastinen PAREMMINVOINTIVALTIO!", kuten tuo em. "fantastinen sloganisti" on "suuressa viisaudessaan" sanonut.
- tieministeri
tärkeitä on saada kauppakeskus moottoritien sillalle Hämeenlinnaan ja gukkenheimi.
- hmm....
Miksi te lappilaiset ette itse pidä teitänne kunnossa vaan odotatte aina että muu Suomi pelastaa teidät?
- Siinäpä kysymys.
Miksi etäläsuomi ottaa pohjoisen rahat teilleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681