enkä ymmärrä enää itseeni. Ja tein vieläpä kahdesti.
Erosin noin vuosi takaperin miehestä, ero oli melko riitanen ja siitä lähdettiin ovet paukkuen vetämään.
Aikaa kuluu...asia pikkuhiljaa unohtuu.
Kunnes taas törmätään ihan viattomasti minä lenkkeilytän koiraa ja hän omaa hoitokoiraansa. No kuinkas sitte kävikään,kohteliasta keskustelua, hän pyytää mua käymään ja minähän sitten menin. Saturnuksen kuut sekoittivat kai pään. Aika siinä kuluu kun siivillä, yhenäkin tajuan että on muuten aika lähteä nukkumaan.... tie helvettiin on siis kivetty hyvillä lupauksilla... eli heräänkin väärien kattolamppujen alta. Kiireellä kotiin hakkaamaan päätä ovenkarmiin. Yulee uusi yö ja puhelin soi; saako tulla käymään. No lopun arvaatte.
Jonkun sortin iteseinho päällä, vaikka vapaitahan tässä ollaan mutta minne katosi ne hyvät lupaukset... kankkulan kaivoon....
Tein sen taas
2
210
Vastaukset
- mieti!
Ette ole vielä eronneet. Siitähän tuo kertoo. Joku ote miehellä suhun on, vaikket uskoisikaan. Jos et oikeasti tuota halua, koskapa tulee morkkis, niin keskity aktiivisesti jokin aikaa irrottautumiseen. Älä enää pysähdy juttelemaan, jos tapaatte yllättäen äläkä vastaa jos soittaa. Sano, että rebound oli virhe, jotta mies ymmärtää miksi hiljenet. Näin siis, jos todella haluat jatkaa ilman tätä tyyppiä. Neuvoja tuskin tarvitset, jos haluatkin miehestä satunnaisrakastajan.
- self control
Voi kuule kun tietäsi edes ite mitä haluaa ja linja oisi selkeä. Jos minä melkein vuoden jälkeen lankeen samaan ansaan ja kauriinkatseeseen niin jotain on tosiaan kesken, kai. Enkä ole niin vahva mitä luulin olevani.Yhteenpalaaminen tuottaa ongemia, sen tiiän, ei varmaan kun muutama viikko niin taas nostellaan kissoja pöydille.
Hiton vaikeaa, vaikka ihan hetkellisesti myös se sama kipinä löytyi mitä alussa. Mies sanoo rakastavansa mua edellleen. Eikä tässä ollut kyse pelkästään sänkyhommista vaan ihan siitä kaikesta mitä oli olemassa.
Mikä purettiin ja rauniot jäi savuamaan.Heikko olen, vaikka teeskentelen kovaa mimmiä joka porskuttaa vaikka läpi harmaan kiven ja vielä myllynkivi kaulassa. Kello käy tik-tak-tik-tak ja samalla luo etäisyyttä asiaan vaan ei anna unohdusta.
Paranoia !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774