Tietämättään "polysuhteessa"

Juuri kun luulin...

Tapasin ihanan naisen, sellaisen jota olen vuosia etsinyt. Muutaman tapaamisen, tuntien jutustelun ja tutustelun jälkeen huomaamme meillä olevan "pelottavan" paljon yhteistä. Voisi siis kuvitella, että molemmat ovat nyt löytäneet etsimänsä.
Seksiäkin (vielä vähän sähellystä, kun ei toista tunne) ehdittiin harrastaa.
Jälkeenpäin kyseli, että mitä ajattelen polyamorisista suhteista?
Selvisi, että hän tuli käytännössä ex-avomiehensä kanssa harrastettujen seksipuuhien jälkeen luokseni. Hän kuulemma haluaa olla exälleen mieliksi, ja näin "antaa" tälle exän halutessa- jatkossakin. Hänen mielestään se ei ole mitään, kun käytetään kumia - se kai tekee seksistä tunteetonta.
Jos näin on, taitavat lukuisat rakastavat parit sitten harrastaa "tunteetonta" seksiä ihan tietämättään. Itse nainen ei kuulemma suostu kumppaniaan kenenkään kanssa jakamaan, miksi siis minunkaan pitäisi?

5

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh!

      Vaikea tajuta järjen juoksua... Ei olen naisella kaikki kohallaan! Ei tajua kahden ihmisen suhteesta eikä ainakaan rakkaudesta yhtikäs mitään!

    • vanhaukko

      Joopa joo. Eivät löysät naiset ja hu..rapukkimiehet ole muuttuneet miksikään vaikka kuinka paljon keksittäisiin uusia hienolta kuulostavia nimiä ja sanoja. Kuten nyt nämä "polyamorinen" ja "polygaminen" ja mitä niitä kaikkia onkaan... Nehän on vain keksitty, jotta tietämätön nuoriso taas kerran luulisi löytäneensä jotain uutta maailmasta.

      Nimet muuttuu vain ja niillä peitetään,
      ettei mikään muutu lain,
      ihminen säilyy entisellään....

    • Yrjö-täti

      Käsittääkseni poly tarkoittaa suhdetta jossa on enemmän kuin kaksi ihmistä, mutta he ovat toisiilleen uskollisia. Avoin suhde puolestaan on sellainen että molemmat saavat hässiä jokaista tautista baarikärpästä.

    • DaamillaKax..

      Oikeessa olet. Olet Poly-suhteessa. Asia ei tule muuttumaan koska daamisi rakastaa kumpaakin, sinua ja ex- miesta. Han haluaa hyvittaa jotain toiselle miehelle. Ei kukaan harrasta seksia jos ei todella halua sita. Luulisin nain naisena.

    • Ottakaa selvää

      ET OLE POLYSUHTEESSA!

      Kuten jo sanakin ITSE sen määrittelee, teillä kolmella EI ole suhdetta.
      Polysuhteessa on kyse juurikin se, että teillä on parisuhteen kaltainen side toisiinne.

      Ja tekstistäsi saa kuvitelman, että te TAPAILETTE, eli teillä EI ole silloin suhdetta (seksisuhde, ehkä), joilloin se on oikeastaan ihan sama, ketä muita se nainen käy laittamassa siinä sivussa.

      Käsitteet kannattaisi tarkistaa (nyt kaikki tarkkana) ENNEN kuin alkaa kauheasti kirjoittelemaan ja vääristelemään asioita, jotka mustamaalaavat niitä, jotka OIKEASTI elävät polysuhteessa.

      Ja kyllä, olen yksiavioinen ja rakastan ainoastaan vaimoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe