Ketään lähdossä Englantiin au pairiksi kesällä 2012? :)

nähnäh

Olen itse lähdossä nyt kesällä vuodeksi aupparoimaan Englantiin ja olisi mukava tutustua muihinkin jotka ovat sinne suunnalle lähdössä :)

29

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiku

Minä lähden,mutta vasta elo-syyskuun vaihteessa! :)

• hillahh

Hei minne päin olet menossa au pairiksi? :)

• piiku

Minä vai?
        Lontooseen menen ja vuos olis tarkotus olla.:) Mihin ite meet? Minkä ikäinen oot?

• hillahh

Ite oon menossa Lontoosta n. 50 km päässä olevaan pieneen kaupunkiin ja vuodeks oon kanssa menossa. Oon 19.v.

• piiku

Okei! Mulla ikää jo 23. Vähän jännittää lähtő mutta sen verran tympii elämä täällä et ihan mahtavaa vaihtaa maisemaa.:)

• Heii! Mä oon kans lähdössä kesällä Englantiin, Lontooseen :) Ois vaikka kiva jutella sähköpostien välityksellä tai jotain! Oon 18-vuotias

• nameit

Itselläni on lähtö vielä hieman suunnitteluvaiheessa, mutta tarkoituksena olisi lähteä elo- tai syyskuussa. Suuntana luultavasti Lontoo. Olisi hauska kyllä jutella muiden lähtijöiden kanssa. :) Ikää löytyy 22.

• Sara92

Mä oon ollu täällä nyt 2 viikkoa, asun puolen tunnin junamatkan päästä Lontoossa, semmosessa kaupungissa ku Leigton Buzzard. En oo vielä ehtiny tutustuu muihin au paireihin alueella, mut voitais pitää yhteyttä sit ku ootte tulossa! Mä oon 19v :)

• hillahh

Hei kuulostaa hyvälle! Olisi mukava tutustua suomalaisiin au paireihin siellä! :)

• hillahh

Mä oon tulossa 24.6 :)

• MaailmalleMeen

Mä olisin ehkä tulossa syyskuun tienoilla Lontooseen myös, viel vähän epävarmaa et pääsenkö sittenkin mahd. kouluun Suomessa vai en. Itellä ikää 21 v. :)

• Pautsu12

Heippa Ite oon suunnitellu lähteväni myös aupairiksi Englantii,Tällähetkellä perhe olisi tunnin junamatkan päässä Lontoosta, ja sinne pitäisi lähtee Elokuun alussa.
      Olis todella kiva tutustuu muihin suomalaisiin aupaireihin siellä ja vaihtaa kuulumisia!! :) mun sähköposti on [email protected] ja ite täytän elokuussa 20 v. :)

• Annim.

Heippa! Mä olen puolestani tulossa kesäksi Cambridgeen ja tutustuisin myös mielelläni muihin aupaireihin. Erityisesti seura kelpaa viikonloppureissuihin lähialueella. Minulla ikää on jo 23 vuotta, mutta kaiken ikäisiä kavereita minulta löytyy jo nyt :) Olen aiemminkin ollut aupairina Irlannissa ja Kaliforniassa ja hyviä kokemuksia olivat etenkin uusien kavereiden ansiosta!

• Hörhöööh

Hei Pautsu12 minnepäin Englantia olet menossa? :)

• pautsu12

Heippa :) mä meen tonne Maidstoneen, kuulostaako paikka tutulta?=)
      Tänään just varmistu et sinne pitäslähtee 5.8. Eli toivottavasti näkis siell uusii ihmisii ja kaveruksii ja vois mennä kahville taikka syömään tai muuten vaan kierteleen uusiapaikkoja. Missä päin Sä oot.? vai ootko ja jos et millon lähössä?

• Hörhöööh

Hei hienoo mä asun siinä aika lähellä sen nimisessä kun Royal Tunbridge Wellssissä :) Sinne pääsis kätevästi junalla. Mä lähen 24.6 :)

• pautsu12

Okei, tosi kivaa et siell asuu muitaki aupairei, niin pääsee vaihtaa kuulumisia ja jotain suomalaista sielläkin! :) onks sull facebookkii.
      Vaikka mun perhe on Suomi/Englantilainen.

• pautsu12

okei, en kyll uskalla alkaa lisää, lisään kumminki jonku väärän henkilön :D

• Hörhöööh

No onks sulla s-postii tai fb niin vois jutella paremmin? :)

• Hörhöööh

Sori se s-posti on tossa XD

• nipaaaa

Heippa!
      Täällä on vielä yksi Englantiin Lontooseen syksyllä suuntaava auppari! Tarkoitus tosiaan olisi saapua heti syyskuussa. Ikää mulle on kertynyt 19 vuotta ja olisi tosi kiva tavata muitakin suomalaisia sielä!

• pautsu92

hei. oisko mahdollista jos vaikka facebookissa tehtäis joku ryhmä mihin liitettäis kaikki ihmiset ketkä on menossa tai on jo englannissa aupparoimassa, niin voi jutella siellä yhdessä? :) ja sopia tapaamisia jne.

• Hörhöööh

Hyvä idis!

• Heli

Tuohan on loistava idea:) oon yrittänykki ehtiä suomalaisille auppareille tarkotettua ryhmää mut en löytäny muuta ku mikä täällä yhellä keskustelupalstalla on tullu jo selville. Haluaisko joku semmonen tehä sen joka on jo enkuisa ja sit lisäis jo niitä jotka tuntee ja sit tänne laittais linkin siitä vaikka?

• Heli

https://www.facebook.com/groups/146042022108152/

tuossa on se ryhmä mistä kirjotin tosa edellisessä tekstisä. sielä on jonki verran porukkaa mut ne on ympäri maailmaa. et jos joku ei oo tehny vielä ryhmää enkun aupeille niin tuonnekki voi liittyä:) ku en ite osaa tehä ees ryhmää:D

• pautsu92

Mä voin ite yrittää tehä ryhmää facebookkiin ja kutsun sinne niitä ihmisiä ketä tiedän ketkä on englannissa jo taikka lähtemässä. :)pautsu

• pautsu92

Tein siellä nytten ryhmn aupparit englannissa, jos vaikka sanotte teijän face nimenne jos haluatte niin voisin teidät liittää sinne ?

• Heli

Heli Vuokila. Mun mielestä ei oo toista samannimistä fbssä niin eiköhän mut löydä aika helposti:D

• iiina93

Moi! Mä asustelen Primrose Hillissä (noin 10 min metrolla keskustasta) ja olis tosi kiva tavata muita suomalaisia auppareita lontoon alueelta! :) mut saa myös lisätä facebookissa, nimi on Iinaroosa Kanth :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      91
      4123
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      211
      1610
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1420
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1120
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1050
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      329
      1046
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      1009
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      136
      949
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      929
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      919
    Aihe