Milloin tietää että mies on valmis menemään kihloihin? Mitä jos kysyn ja sitten hän vastaa ei ja sanoo minne on kiire. Mitä minä sitten teen??
Kihlaus!
5
187
Vastaukset
Ketään ei kysytä _kihloihin_. Jos kosit miestä, niin kysyt häntä _avioliittoon_. Kihlaus on lupaus avioliitosta.
Jos olette keskustelleet tulevaisuudesta, puhuneet siitä että haluatte olla lopun elämäänne yhdessä ja nimenomaan avioliitossa niin silloin jompi kumpi voi kosia. Mutta jos se tulee toiselle ihan yllätyksenä niin saattaahan hän vähän säikähtää...- Piudeliina
Mulle kävi niin, että miesystäväni pudotti yllättäen pommin sängyssä... Olimme veittäneet ihanan illan ja makasin hänen sylissään rentona ja onnellisena. Tunsin, että hänen hengityksensä muuttui ja hän sanoi, että hänen on pakko nyt kysyä yhtä asiaa... Pyysin, ettei hän kysyisi vielä mitään, koska arvelin pahinta...
Pyysi minua kihlautumaan kanssaan. Olemme tunteneet alle puoli vuotta. Vasta tutustumassa toisiimme.
Makasin hiljaa paikallani ja sydämeni hakkasi. Halusin sanoa kyllä, mutta kyseessä on todella iso asia... siitä pitää puhua ensin; mitä molemmat ajattelevat kihlauksen merkitsevän? Miten siitä edetään? Minulla on lapsia. Miten asia heille esitetään ja missä vaiheessa? En halua lasteni takia tehdä pikaisia päätöksiä ja miehen esitteleminen lapsille tapahtuu vasta kun olen aivan varma suhteestamme...
Mies kertoi, että hän on rakastunut minuun ja haluaa viettää loppuelämänsä kanssani. Antoi minulle aikaa miettiä... Olen rakastunut, se on varmaa ja silti...
...mikään ole enää samaa.- 2202
Aika hyvä esimerkki siitä, et asioista kannattaa jutella ensin yleisemmällä tasolla ja toisen mielipiteitä kuunnellen. Sun miehesi taitaa vaan olla tosi rakastunut ja haluaa osoittaa sitoutumistaan noin; kihlauksella. Aika suloista mielestäni ja antoihan vielä sinulle aikaa pohtia päätöstäsi. Näin ainakin asia on otettu esiin ja voitte keskustella näkemyksistänne ennen vastaustasi.
Ihanaa. Sua on kosittu!!!
- rter
Niin, minne on kiire? Jos sinun oikeasti pitää miettiä, milloin on oikea aika, niin silloin ei ainakaan ole oikea aika. Jos epäilet asiaa, anna ajan kulua. Huomaat sen kyllä, kun aika on oikea.
No, voi voi, ei kait tämäkään asia nyt mikään mystinen juttu ole! Otat asian puheeksi puolisosi kanssa yleisesti, siis mitä mieltä hän on yleensäkin suhteestanne. Jos hän ilmoittaa ettei halua kihloihin ja siis myöhemmin naimisiin ja sinä haluat, tulevaisuutenne yhdessä on aika heikolla pohjalla, eikö? Jos hän taasen vastaa, että jossain vaiheessa kyllä, on se aika tulevaisuudessa. Ilmaise oma kantasi, siis mahdollisesta halustasi kihlautumiseen, niin eiköhän hän nyt ymmärrä pointtisi. . . Keskustelua asioista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318