Morjens!
Mulla oli Lähivakuutuksen kautta liikennevakuutus. Ja se sitten tuli vähän huonosti hoidettua ja tuli pari vuotta "maksettua" liikennevakuutusta autosta joka oli liikennekelvoton. No enhän mä niitä maksuja maksanu vaan ne meni ulosottoon.
Mutta kysymys kuuluu... että kertyykö myös maksamattomista liikennevakuutuksista tuota BONUSTA? Vaikka muutama vuosi oli maksamatta niin aina kun tuli uus liikennevakuutuslasku niin aina siinä oli edellisten vuosien maksamattomistakin laskuista hyvitetty bonusta ja summa oli pienempi. Nyt on tilanne se että uus auto alla ja pitäs liikennevakuutus taas ottaa mutta otan jostain toisesta firmasta kyllä, mutta kelpaakohan noi Lähivakuutuksen bonukset tähän uuteen liikennevakuutukseen vaikka ne laskut on maksamatta... ?
Maksamattomista liikennevakuutuksista bonusta?
CrowsFlight
2
147
Vastaukset
- kohta loppuu
Kohta loppuu ajelut.Edes liikennevakuutusta ei tarvitse vakuutusyhtiön antaa jos on sille ennestään velkaa ja ulosotossa.Kaveri kokeillut kaikki läpi ja jokaiseen velkaa:=)Ei saa enään autoa ollenkaan vakuutuksiin.
Bonuksista taas eivät siirrä eli jos kerran olet velkaa ei todennäköisesti kerro onko sinulla boonuksia maksamattomassa vakuutuksessa.Niiden ei tarvitse kertoa toiselle yhtiölle jos ei halua lain mukaan:=)- vvh-
Kaikki kertomasi asiat ovat väärin. T. joka päivä töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2813512Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751105- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747