Zoely pillerit. Kellään käytössä?

14+18

Tuossapa se otsikossa nimi tulikin. Kyseessä siis uusi pilleri.

7

1983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoooohh

No varmasti on jo monilla käytössä.
      Tämä tieto hyödyttää sinua miten...?
      Yksittäisten ihmisten kokemukset eivät kerro mitään esimerkiksi siitä, kuinka hyvin kyseiset pillerit sinulle sopivat.

• voiiiihhhhhhhhhhhh

Hittoako rasitat itteäs täällä määkimällä, sun narinastas ei ainakaan ole kellekään mitään hyötyä.

• minä

Aloitin Zoelyt eilen. Kuukautiset loppuivat kuin seinään, tuli vain muutama veritippa ja siinä kaikki. Tänä aamuna oli oksettava ja muutenkin outo olo, mutta onneksi se meni ohi. Toivottavasti ei tule enempää oireita.

Tuntui aika kummalliselta tuo vuodon loppuminen, mutta olen ymmärtänyt, että sellaista sattuu ja se on normaalia.

• on..käytössä..

Itselläni on ollut pari kuukautta käytössä ja kuukautiset hävisi kokonaan. Lisäksi edellisillä pillereillä kerääntynyt ihra tisseistä ja lanteilta katosi kuukaudessa.

• Nasu

Olen käyttänyt pillereitä nyt 3 liuskaa, kuukautiset on poissa, mutta rintojen ja vatsan turvotus lisääntynyt. Ja nyt maksa arvot koholla ( ei alkoa) joten lopetin pillereiden käytön gynekologin kehotuksesta.

• yazzia

Täällä käytetty jokunen viikko Zoelyja. Käytin aiemmin Yasminellea, ihan hyvin sopivat, pari kiloa turvotusta lähinnä ruokahalun kasvulla tuli ja pientä seksihalujen laskua. Olin pari kk ilman pillereitä, koska olin syönyt niitä yli 10v, halusin tietää toimiiko normaali kierto ja toimihan se ;) Olihan se ihanaa olla ilman pilsuja, epämääräinen turvotus loppui, seksihalut kasvoivat, orgasmin saanti helpottui ym. Mutta toisaalta kovat vatsakivut kierron monesssa vaiheessa tulivat takaisin ja olin jotenkin yliherkkä kaikelle, mieleltäni.

Nyt siis Zoelyihin. Aluksi en huomannut juurikaan vaikutusta, rinnat jonkin verran ovat kasvaneet joka on ihan plussaa. Paino ei ole noussut, vielä, sillä ruokahalu on kuten aina pillereillä. Olen kuitenkin sitä mieltä että kyse on vain itsekurista. Huomaan, että olen hieman ärtyisämpi kuin normaalisti, myös jotenkin itsetunto on huonompi, näin kävi yasminellejenkin kanssa. Olen jotenkin kriittisempi itseä kohtaan, ja olo on epämukavampin kuin ilman pilsuja, jännää..seksihalut valitettavasti ovat vähän laskeneet siitä mitä oli ilman pillereitä, on vaikeampi päästä fiilikseen ja saaminen on hankalampaa. Jotenkin pillerit turruttavat seksivaistot!
      Ja yksi asia, joka 10 käyttäjä saa Zoelyista aknea, enkä ihmettele. Itsellä siihen ei ole taipumusta, mutta varmaan näppyjä tulisi jos olisi. Iho nimittäin on rasvoittunut selvästi, samoin päänahka. Siis niin paljon että pitänee ostaa uudet ihonhoitotuotteet. Ei se nyt haittaa jos ei tule näppyjä, rasvainen iho vanhenee hitaampaa ;) Mutta tympeää tuo tukan rasvottuminen. Pesemälähän siitäkin selviää.
      Summa summarum: koitan nyt olla näiden Zoelyjen kanssa vielä jonkin aikaa, jos vaikutukset tasaantuisi, mutta jos mikään ei muutu niin vaihdan takaisin Yasminelleihin. Viivan alle niissä oli kuitenkin vähemmän haittavaikutuksia minulle. Suurin ongelma pillereissä on kuitenki tuo vaikutus seksuaaliseen nautintoon.

• h3lenn

Mullakin zoelyt haettuna jo, odottelen vaan kuukautisia jotta pääsen aloittamaan. Tai joudun... ei kiinnosta enää kondomien kanssa sähläily, mutta toisaalta arveluttaa aloittaa nämä pillerit juurikin tuon hyvin yleiseksi haittavaikutukseksi mainitun aknen takia. Kiinnostaisi kuulla vielä lisääkin kokemuksia ko. pillereistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe