Tuossapa se otsikossa nimi tulikin. Kyseessä siis uusi pilleri.
Zoely pillerit. Kellään käytössä?
7
1960
Vastaukset
- huoooohh
No varmasti on jo monilla käytössä.
Tämä tieto hyödyttää sinua miten...?
Yksittäisten ihmisten kokemukset eivät kerro mitään esimerkiksi siitä, kuinka hyvin kyseiset pillerit sinulle sopivat.- voiiiihhhhhhhhhhhh
Hittoako rasitat itteäs täällä määkimällä, sun narinastas ei ainakaan ole kellekään mitään hyötyä.
- minä
Aloitin Zoelyt eilen. Kuukautiset loppuivat kuin seinään, tuli vain muutama veritippa ja siinä kaikki. Tänä aamuna oli oksettava ja muutenkin outo olo, mutta onneksi se meni ohi. Toivottavasti ei tule enempää oireita.
Tuntui aika kummalliselta tuo vuodon loppuminen, mutta olen ymmärtänyt, että sellaista sattuu ja se on normaalia. - on..käytössä..
Itselläni on ollut pari kuukautta käytössä ja kuukautiset hävisi kokonaan. Lisäksi edellisillä pillereillä kerääntynyt ihra tisseistä ja lanteilta katosi kuukaudessa.
- Nasu
Olen käyttänyt pillereitä nyt 3 liuskaa, kuukautiset on poissa, mutta rintojen ja vatsan turvotus lisääntynyt. Ja nyt maksa arvot koholla ( ei alkoa) joten lopetin pillereiden käytön gynekologin kehotuksesta.
- yazzia
Täällä käytetty jokunen viikko Zoelyja. Käytin aiemmin Yasminellea, ihan hyvin sopivat, pari kiloa turvotusta lähinnä ruokahalun kasvulla tuli ja pientä seksihalujen laskua. Olin pari kk ilman pillereitä, koska olin syönyt niitä yli 10v, halusin tietää toimiiko normaali kierto ja toimihan se ;) Olihan se ihanaa olla ilman pilsuja, epämääräinen turvotus loppui, seksihalut kasvoivat, orgasmin saanti helpottui ym. Mutta toisaalta kovat vatsakivut kierron monesssa vaiheessa tulivat takaisin ja olin jotenkin yliherkkä kaikelle, mieleltäni.
Nyt siis Zoelyihin. Aluksi en huomannut juurikaan vaikutusta, rinnat jonkin verran ovat kasvaneet joka on ihan plussaa. Paino ei ole noussut, vielä, sillä ruokahalu on kuten aina pillereillä. Olen kuitenkin sitä mieltä että kyse on vain itsekurista. Huomaan, että olen hieman ärtyisämpi kuin normaalisti, myös jotenkin itsetunto on huonompi, näin kävi yasminellejenkin kanssa. Olen jotenkin kriittisempi itseä kohtaan, ja olo on epämukavampin kuin ilman pilsuja, jännää..seksihalut valitettavasti ovat vähän laskeneet siitä mitä oli ilman pillereitä, on vaikeampi päästä fiilikseen ja saaminen on hankalampaa. Jotenkin pillerit turruttavat seksivaistot!
Ja yksi asia, joka 10 käyttäjä saa Zoelyista aknea, enkä ihmettele. Itsellä siihen ei ole taipumusta, mutta varmaan näppyjä tulisi jos olisi. Iho nimittäin on rasvoittunut selvästi, samoin päänahka. Siis niin paljon että pitänee ostaa uudet ihonhoitotuotteet. Ei se nyt haittaa jos ei tule näppyjä, rasvainen iho vanhenee hitaampaa ;) Mutta tympeää tuo tukan rasvottuminen. Pesemälähän siitäkin selviää.
Summa summarum: koitan nyt olla näiden Zoelyjen kanssa vielä jonkin aikaa, jos vaikutukset tasaantuisi, mutta jos mikään ei muutu niin vaihdan takaisin Yasminelleihin. Viivan alle niissä oli kuitenkin vähemmän haittavaikutuksia minulle. Suurin ongelma pillereissä on kuitenki tuo vaikutus seksuaaliseen nautintoon. - h3lenn
Mullakin zoelyt haettuna jo, odottelen vaan kuukautisia jotta pääsen aloittamaan. Tai joudun... ei kiinnosta enää kondomien kanssa sähläily, mutta toisaalta arveluttaa aloittaa nämä pillerit juurikin tuon hyvin yleiseksi haittavaikutukseksi mainitun aknen takia. Kiinnostaisi kuulla vielä lisääkin kokemuksia ko. pillereistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820