mitä mieltä

...

Olenko ainoa, joka loukkaantuu/huolestuu siitä kun kumppani saa rakkauskirjeen exältään? He olivat viettäneet sitä ennen yhteisen yön meidän eron aikana, mutta eikö minulla ole oikeus loukkaantua jos kirjeitä alkaa tulemaan? Kysyin häneltä suoraan kirjeestä, mutta vastaukseksi sain vain, että pyydän häntä loukkaamaan kirjeen lähettäjää, eikä sillä ole mitään merkitystä. Myönnän että olin hieman mustasukkainen hänen exästään, mutta huoli johtui enemmänkin siitä etteikö hän arvosta minun tunteita. Tai että olen vieressä kun hän saa teksviestejä mieheltä, joka pyytelee häntä syömään, festareille jne. Olinko liian mustasukkainen. Itseäni en pitänyt erityisen mustasukkaisena, mutta nämä jotenkin loukkasivat todella pahasti. Hän siis itse sanoin, että se on rakkauskirje. en sitä lähtenyt tonkimaan mistään.

7

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lirunlaurum89

Tuosta tulee mieleen, että liekkö tuo kumppanisi kertonut eksälleen että seurustelee jonkun kanssa? Kyllä tuosta kuka vaan voi loukkaantua, minäkin loukkaantuisin. Hänen tulisi tehdä selväksi että on varattu, sen jälkeen lopettaa yhteydenpito moiseen roomeoon. Naurettavaa olisi, jos väittäisi sinulle että olisivat vain kavereita. Paneskelun ja rakkauskirjeiden jälkeen semmoinen on ihan mahdotonta jos alunalkaenkaan ollut mahdollista. Se eksä haluaa tiedät varmasti mitä.

Ei arvosta naisesi sinua enää, parisuhteenne alkaa kohta vedellä viimeisiään... parisuhde perustuu aina siihen, että toiseen voi luottaa 100 % ja että molemmat kunnioittaa toisiaan tasapuolisesti. Tuo ei sellaiselta kuulosta.

• ...

Tiedossa oli, että on varattu ja seurustellaan. En vaan pystynyt ymmärtämään hänen vastaustaan, että se loukkaisi kirjeen lähettäjää. Minuahan se ei tietenkään loukkaisi saada rakkaaltaan semmoista vastausta. Sai olon että oli tyhmää edes kysyä tuommoista. Vielä kun tämä exä ei ollut ainoa tapaus, josta olin vähän ihmeissäni. Työkaverit hierovat, lähettävät tekstiviestejä, kännissä kyselevät että rakastaako hän minua. Itse huomasin heti eräästä hänen työkaveristaan, että on muutakin mielessä kuin pelkkä kaveruus. Yritin tästä hänelle mainita, mutta hän vain kielsi kaiken. En väitä ettenkö itse olisi tehnyt virheitä, mutta koskaan en antanut hänelle aihetta olla mustasukkainen minusta. Muutenkin tuntuu, että kaikki asiat olisi pitänyt tehdä häntä ajatellen ja hänen ei tarvitse huolehtia toisen tunteista. Teet ruokaa kun hän tulee töistä, hierot häntä lähes päivittäin kun on kipeät paikat, korjaat autot ja haet pikkujouluista, joista hän vain mainitsee kuinka hänelle on flirttailtu. Onhan se kiva, että muillekin kelpaa, mutta ei nyt kaikkea tarvitse sanoa. huhhuh

• one word

Eroa.

• 2202

Erikoista toimintaa puolisoltasi. Taitaa tarvita mieshaaremia ympärilleen ja jollain hyvin omituisella nauttii kertoessaan sinulle ihailijoistaan... Yksi mies tuskin tuon naisen ihailuntarvetta pystyy koskaan täyttämään, ilman psykiartin apua ainakaan.

En lähde ketään usuttamaan eroon, mutta sydänsuruja tuo taitaa loppupeleissä tuoda. SInä olet hänen miehensä. Sinun tunteita hänen tulisi ajatella, ei eksien. Sinua kunnioittaa ja rakastaa, ei loukata kerskumalla flirttien määrällä. Taitaa antaa itsestään "helppoa" vaikutelmaa kun olet pois silmistä. Olen pahoillani puolestasi. Rankkaa.

• ...

Ymmärrän toisaalta kyllä hänenkin murheensa. Sanoinkin tuossa aiemmin, että itsekin olen virheitä tehnyt ja häntä satuttanut. En siis halua häntä mustamaalata mitenkään. Omalta osaltani virheeni ja tekoihini ei ole muut ihmiset sotkeutuneet. Olen pariin kertaan hänen luottamuksensa pettänyt, vaikka olen luvannut olla tekemättä niin. Itselläni tuo juominen oli vielä niin lapsellista käytöstä, että hävettää itseänikin. Tosin olen myös katsonut hänen olevan humalassa. Mutta se ei ole mikään puolustus. Eräs tapaus sattui, kun olimme festareilla ja hänen xänsä oli kovasti kiinnostunut siitä, että olenko jo sammunut ja juonut itseni tästä maailmasta tietämättömäksi. Noh, koko reissun ajan olin vain muutaman kaljan nauttineena ja keräsin tyttöystäväni tavaroita, kun hän niitä levitteli. Hän myös pillastui minulle jostakin ja etsin häntä pitkin festarialuetta. Saadakseni tietää, että hän oli ollut jonkun miehen kanssa kaljalla ja ottanut tämän numeron, koska ei kehdannut sanoa ei. Hän kyllä pyytää minua lopettamaan tupakoinnin jne. Itse en ole häneltä vieläkään vaatinut mitään, vaan olen antanut hänen tehdä omat päätöksensä. Hän tiesi, että olin hieman epäröivä tätä hänen työkaveriaan kohtaan, mutta silti hän kysyy minulta että haittaisiko minua jos he näkisivät. Hän ei tuskin minua pettäisi, mutta se tietoisuus että toisella on pelkästään ¨se¨ mielessä. Välillä tuntuu, että hän vaan rankaisee minua tekemistäni virheistä.

• 2202

It takes two to tango...
      Ehkä teidän suhteenne dynamiikka sit toimii noin... Tyttö mennä tuittuilee ja sä kuljet ku koiranpentu sen jälkiä siivoamassa... Ehkä sä tarviitkin tunteen siitä, et oot "parempi" ja "kärsivällisempi" ? Kuka tietää?

Itselleni tuollainen osoittaisi täydellistä kunnioituksen ja välittämisen puutetta enkä missään nimessä jatkaisi tuollaista suhdetta... Kuuluuko sinun mielestäsi "rankaisu" tai "kosto" hyvään parisuhteeseen?

• ...

ehkä saippuasarjoissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe