Olen 45-vuotias nainen ja elänyt yli 20 vuotta avoliitossa muutaman vuoden itseäni vanhemman miehen kanssa. Meillä on yksi lähes täysi-ikäinen lapsi. Mieheni on pettänyt (=jäänyt kiinni) ensimmäisen kerran raskausaikanani. Annoin tuolloin asian anteeksi ja pääsin siitä jotenkin ylikin. Toki kaikenlaisia epäilyjä oli pitkään ja on ollut vuosien varrellakin.
Kolme vuotta sitten hän jäi kiinni siitä, että eräs sinkku ystäväni oli ottanut yhteyttä seksiseuranhakuilmoitukseen ja sieltä vastasi mieheni. Tein jonkin verran salapoliisintyötä ja löysin useitakin ilmoituksia hänen nimellään. Järkytykseni oli suuri kun hän haki seurakseen naista, paria tai miestä, eli ilmoituksia oli kaikenlaisesta seurasta.
Tähän saakka meillä oli ollut minun mielestäni hyvä seksielämä, jota minä yritin piristää kaikin tavoin. Pukeuduin seksikkäästi, hankin leluja, joita käytettiin yhdessä jne. Mieheni väitti, että noihin ilmoituksiin ei vastannut kukaan muu, kuin ystäväni. Syyksi ilmoituksiin hän sanoi, että halusi vain katsoa millaiset ihmiset niihin vastaa.
Jäin kuitenkin vielä tämänkin jälkeen asumaan yhteiseen kotiin, mutta tästä tapahtumasta en pääse enää yli. Seksiä meillä harrastetaan ehkä 4 kertaa vuodessa, nekin minun aloitteestani. Mies ei missään tapauksessa halua erota, tai ei halunnut ainakaan 3 vuotta sitten. Minä olen nyt kallistunut eron kannalle, koska mielestäni olen kaikkeni tämän suhteen eteen tehnyt. Keskusteluyhteys meillä on nykyään melkoisen huono, eikä mies suostu lähtemään mihinkään terapiaankaan. Ei tässä varmaan ole mitään järkeä roikkua tällaisessa suhteessa, koska minulla on taas sellainen tuntuma, että miehellä on taas jotain seuranhakua menossa.
Miten ihmeessä saisin itseni repäistyä irti tästä miehestä?
Ihan hukassa
3
217
Vastaukset
- pitäisikö luovuttaa!
Tämä viittaa siihen, että miehesi hakee kaiken tarvitsemansa ulkopuolelta. Hän haluaa avioliiton pitävän lähinnä kulissina.Miehesi pitää sinua varmaankin enemmän kaverina kuin seksikumppanina. Oma mieheni kärysi noin vuosi sitten salasuhteesta, joka nyt saamani tiedon mukaan on jatkunut. Tein kokeen laitoin ilmoituksia jokaisille seuranhaku palstoille myös seksipuolelle. Miehesi valehtelee jos sanoo ystäväsi olevan ainoa joka vastasi. Viestejä tulee paljon siitä voit olla varma ja erilaisia pareja etsii paljon varsinkin miestä kolmanneksi pyöräksi, joten se siitä. On sanomattakin selvää, että miehesi valehtelee kuten omanikin. Eivät he halua kulisseja menettää eikä yhteistä omaisuutta laittaa jakoon. Itse en lähtenyt kenekään mukaan enkä tiedä minkälaisia nuo tuolla netin toisella puolella olivat, mutta erittäin kärkkäisiä ja ehdotuksia tuli laidasta laitaan. Kaikki tapaamiset olisi pitänyt sovittaa päivälle esim. lounastunnille tms.
Itse olen laittamassa avioeron vireille. Koville se ottaa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. En halua elää elämääni näin tietäen, että mieheni pettää selkäni takana.
Seksiä meillä on ollut keskimäärin 2 krt viikossa, mutta silti pitää pettää..
Olet varmaankin jo tietoinen, että avioliiton jatkuvuus on sinusta itsestäsi kiinni. Miten sinä haluat elää elämääsi? Haluatko pitää miehen joka ei arvosta sinua eikä varsinkaan ole luottamuksesi arvoinen?
Sinun pitää tehdä samoin kuin minä. Alat järjestellä eroa mielessäsi ja etsit sopivaa asuntoa, kun tuo asunto löytyy niin muutat pois vaikka silloin kun miehesi on esim. töissä tai jossakin matkalla.. Pyydät ystävät apuun muutossa. He kyllä auttavat. - Ahdistava suhde
Itse asiassa löysin muutama päivä sitten sellaisia valokuvia, jotka todistavat, että fyysistä läheisyyttäkin on ollut (silloin vuonna 2009), niin naisten kuin miestenkin kanssa. Hänellä ei käsittääkseni ole ollut mitään suhdetta, vaan ihan satunnaisia juttuja. Tiedän, että mieheni haluaa pitää minut kulissivaimona ja on onnellinen kun kotona palvelu pelaa. Pakko tässä on tehdä jotain, ennenkuin tunnen itseni ihan maan rakoon poljetuksi. Kai se on vaan alettava etsiä asuntoa.
En ole varma onko miehellä tällä hetkellä jotain viritystä menossa. Olisi helpompi lähteä, jos saisi asiasta todisteet ensin, mutta kyllähän jo tällainen epäilykin tuhoaa kaiken sen, mitä meillä on joskus ollut. - anisa*
Sillä tavalla saat itsesi repäistyä irti, että haet asunnon, jonne muutat, joko yksin tai lapsesi kanssa. Mies ei vapaaehtoisesti eroa eikä ainakaan, jos tarvitsee edes jotenkin ponnistella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525