miksi kaikki kasvavat aina erilleen? eikä mene yhdessä sinne minne on tarkoituss
Miksi asiat menevät näin?
13
68
Vastaukset
On vaikea sulattaa yhteen kaksi keskenään ristiriitaista asiaa - minä rakastan sinua - minä sanoin sinulle pahasti. Vaihtoehto a) on pitää kiinni rakkaudesta ja selittää oma pahuus itselleen. B:ssä sanomiselle on syy - se toinen, koska minä rakastan(= olen hyvä) eli en voi olla paha häntä kohtaan. B on helpompi, mutta on alttiimpi eroon kasvamiselle. Ristiriitaa itsessään ei voi välttää.
Toinen vaihtoehto on se et silmät avautuvat kun alkuihastus menee ohi. Miten mun unelmieni naisesta kuoriutui v-mäinen akka. No silloinkaan vika ei ole unelmissa vaan akassa.Minä taas luulen, että ensihuumassa ei ole pahemmin välitetty toisen erilaisuudesta tai se on peräti ollut viehättävää. On uskoteltu itselleen, että se toinen kohta lähtee omasta halustaan seuraamaan juuri minun polkuani. Koska tietysti minun polkuni on parempi kuin hänen polkunsa. Pitäisihän jokaisen moinen itsestäänselvyys tajuta...
Neljäs vaihtoehto - pikkujoulujuhlissa sille seksikkäälle uudelle assarille pitää jotakin sanoa. Eipä aikaakaan, kun pettämisen itsesyytöksissä tarinasta tulee totta (itselle).
- ...............
Ihmiset epäonnistuvat aina samasta syystä. Siksi etteivät ole valmiita tekemään tarpeeksi töitä. Ihmiset vain olettavat, että alkuhuuma kantaa läpi elämän ja kaikki etenee haluttuun suuntaan itsestään. Ei etene. Parisuhteessa on ponnisteltava yhteisten tavoitteiden ja unelmien eteen.
Tottakai ihmiset kasvavat erilleen, jos ei ole halua ja yritystä kasvaa yhdessä.Entäpä jos ihmiset tekeekin ihan liian paljon parisuhteen eteen töitä, koska meillä on epärealistinen kuva työn autuudesta? Sit 5v ja 24/7 myöhemmin huomaamme katkerana, että pieleen meni - ainakaan mussa ei ole vikaa kun mä painoin niin kauhiasti suhteen eteen. Emme opi mitään vaan jatkamme samaa hyväksi havaittua menetelmää kunnes taas menee karille - lyijy ei vieläkään muutu kullaksi.
- :)
ttuplai kirjoitti:
Entäpä jos ihmiset tekeekin ihan liian paljon parisuhteen eteen töitä, koska meillä on epärealistinen kuva työn autuudesta? Sit 5v ja 24/7 myöhemmin huomaamme katkerana, että pieleen meni - ainakaan mussa ei ole vikaa kun mä painoin niin kauhiasti suhteen eteen. Emme opi mitään vaan jatkamme samaa hyväksi havaittua menetelmää kunnes taas menee karille - lyijy ei vieläkään muutu kullaksi.
siis kuinka paljon teillä on noita suhteita joita ihmisuhteiksikin sanotte kysyy edelleen harvoin palsta vieraileva, kuin myös miten ihmeessä te ehditte aina vaan tutustumaan uusiin vieraisiin ihmisiin jne.... Jos kehtatte myöntää epäonnistumisenne niin välttäkää kuitenkin ykstyiskohtaista journalismia ihmisuhteista. Aivan yleisellä tasolle ihmettelen :)
- ............
ttuplai kirjoitti:
Entäpä jos ihmiset tekeekin ihan liian paljon parisuhteen eteen töitä, koska meillä on epärealistinen kuva työn autuudesta? Sit 5v ja 24/7 myöhemmin huomaamme katkerana, että pieleen meni - ainakaan mussa ei ole vikaa kun mä painoin niin kauhiasti suhteen eteen. Emme opi mitään vaan jatkamme samaa hyväksi havaittua menetelmää kunnes taas menee karille - lyijy ei vieläkään muutu kullaksi.
Toista on helppo alkaa vihata, jos ei pysy päätöksessään rakastaa.
ttuplai kirjoitti:
Taidan olla samaa mieltä. Mahtaako ihmiset olla "oikeat" toisilleen, jos yhdessäolo vaatii jatkuvasti töitä. Ihmiset uhrautuvat kumppaninsa eteen eivätkä ikinä tunne saavansa tarpeeksi vastinetta. Sitten katkeroidutaan. Vaan onko se oma vai kumppanin vika?
- v*ttu mitä p*skaa
Mitä vitun väliä, miksi aikuiset ihmiset viitsivät stressata jostain vitun parisuhteesta!
En ymmärrä onneksi monet kypsää ikään ehtineet 60v ovat jo tajunneet senkin turhuuden.
Lapsetkin voisi tehdä koeputkissa jossain laboratorioissa ja kasvattaa yhteiskunnan kasvatteina näin saataisiin se harmoninen ja riidaton maailma. - soiiisi
Niin, tosiasia taitaa olla vain se, että ihminen luulee asioiden menevän automaattisesti täydellisesti, yksinkertaisesti ja onnellisesti ja sen takia ei tehdä yhteisen suunnan eteen töitä. Alkuhuuma sokaisee niin pahasti, ettei töitä tajuta tehdä heti alusta alkaen.
- sivusta..
Työstä maksetaan yleensä palkkaa. Tämä työ taas, mistä sinä puhut, on sen laatuista, että tehdäkseen sitä joutuu itse maksamaan siitä hyvästä. Paska diili, jos minulta kysytään. Paska duuni sellainen millä ei elä, mikä ei elätä.
- eriuyergaetttttttt
Mitä jos sinä eunukki painut vi ttuun?
- ....
Nokun parisuhteeseen tarvitaan pari, yksi ei riitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93762SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1983656Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321471
- 921423
- 151343