SIIS selailin nettiä tuossa eilen ja törmäsin tämmöseen blogiin
http://neliveto.blogit.fi/
ONKO OIKEASTI NÄIN HULLUJA IHMISIÄ OLEMASSA!? Mikä niitä vaivaa!?!?!?! Liikennettä pitää kunnioittaa. Kortti pois tämmösiltä IDIOOTEILTA!
Olenko ainoa joka on tätä mieltä... kyllä nämä ihmeen nykynuoret on kyllä TYHMIÄ?! MITEN VANHEMMAT NYKYSIN KASVATTAA!?
JÄRJETTÖMÄT autoilijat!!
9
324
Vastaukset
- onaboy
mutta kun sitä kerran kokee sen voiman, minkä joku esim. 200 hevosvoimaakin tarjoaa ei ole menemistä takaisin. Se tunne on aivan mahtava, kun painat kaasua ja turbo nappaa kiinni. Auto oikeasti lähtee niin mukavasti kiihtymään, että tuntuu uppoavan penkkiin.... toi kohta alkoi jo huvittamaan :D kyseessä on joku vasta kortin saanut teini joka on jo 14v asti tietänyt kaiken paremmin kun muut, kyllä se mänty opettaa kun siihen tarpeeks lujaa osuu!
- Karjalan mänty
.
Karjalan mänty opettaa
. - Tätä mieltä olen
Yleinen liikenne ei ole mikään temmellyskenttä. Kortti pois kokonaan jos ei sääntöjä ja rajoituksia noudateta.
- onaboy
Tätä mieltä olen kirjoitti:
Yleinen liikenne ei ole mikään temmellyskenttä. Kortti pois kokonaan jos ei sääntöjä ja rajoituksia noudateta.
vois ton jonnekkin tapakasvatukseen viedä ja siks aikaa kortti pois, idiootti ei ymmärrä että siellä liikenteessä on muitakin. olis tää maailma villi paikka jos ei olis mitään sääntöjä eikä lakeja
- Ihan asiaa
kirjoitti. Tuollaisia kyttäautoja katselisi mielellään useinkin.
- 78fygibuhu9ihnuj
Samaa mieltä olen vain uuden Corollan ja Subaru Imprezan ulkonäöstä, eri mieltä jo niiden vanhempienkin autojen ulkonäöstä, -00 Corolla ei ole paljoa kummempi nykyisestä ulkonäöltään.
Uusista autoista pidän esim. uusimmasta Opel Astrasta, siinä on linjakas viistoperä. Samoin Toyota Prius ja Honda Insight, Nissan Leaf miellyttää myös silmää, Mazda 6 ennen faceliftiä, jne. Nissan Juke ja muut kummajaiset sitä vastoin ovat hirvityksiä minun silmissä.
80-luvun autoissa on särmää, terävät kulmat ja silti aerodynaaminen kiilamainen ulkomuoto. Näistä pidän useimmista.
Pidän joistain 90-luvun alkupuolenkin pyöreistä autoista, esim. Toyota Celica 1991-93, Carina E, Corolla 1992-1997, Mazda 323 Familia, Forte, 626, mutta paljon oli autoja jo 90-luvun alussa mitkä on muotoilullisesti tylsyyden huippuja, suorastaan väkisin väännetyn näköisiä esim. Opel Astra F (1991-1998), Nissan Sunny ja Almera, Ford Mondeo ovaalikeula, Ford Ka, Fiesta ovaalikeula jonka ajovalojen nurkatkin kääntyivät alaspäin tehden keulasta surullisen näköisen, no olihan 90-luku suurlaman ja työttömyyden takia ankeaa aikaa, jne. - Onko 3 min muna?
Kana ja hevonen leikkivät navetan pihalla kun hevonen yllättäen putoaa isoon kuoppaan.
Hevonen huutaa kanalle että ”hae isäntä apuun”. Kana ei löydä isäntää mutta ottaa sen sijaan isännän Premium auton ja ajaa kuopan viereen, lassoaa hevosen ja vetää ylös kuopasta.
Pari päivää myöhemmin kana tippuu kuoppaan. Kana huutaa hevoselle että ”hae isännän Premium auto”. Hevonen sanoo että ”ei tarvitse”, ”uskon että saan sinut ylös sieltä”. Hevonen venyttäytyy kuopan yli ja sanoo kanalle että ”ota kiinni jormastani”. Kana ottaa kiinni ja hevonen vetää kanan ylös.
Tarinan moraalinen opetus on että: Jos sinulla on iso k.ulli, et tarvitse Premium autoa.
Jos on pieni muna, tarvitsee autoonsa paljon tehoja.- Toinen totuus
Kun on tarpeeksi jormaa, tietää kuinka kovaa voi ajaa rajoituksia katsomatta. Ainakin 20 riittää.
- sataaoikeaan
Miten voi olla kolmen minuutin muna? Mielenkiintoinen mittaustapa...
Voihan sitä nyt nauttia tehokkaalla autolla ajamisesta vaikkei ajaisikaan kahtasataa lasissa menemään. Tosiaan vaikka onaboy hieman naureskelikin tuolle 200 hevosvoiman penkkiinuppoutumisesta, onhan se ihan tottakin.
Tuosta poliisien turhankin tarkasta nopeusrajoitusten valvonnasta olen samaa mieltä... muuten blogin sisältö on aika häiriintynyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872