Terve!
Kaipaatko reipasta ja luotettavaa au pairia tulevana kesänä kuukaudeksi tai pariksi USAn, Phoenixin alueella tai sen lähistöllä? Tai olisko mahdollista majoittaa ystävällinen apulainen, vaikka ei varsinaista tarvetta olisikaan? Tai tiedätkö mahdollisesti perheestä, joka kaipaisi au pairia? :)
Ota rohkeasti yhteyttä: [email protected]
Au pair USA:an, Phoenixiin
5
330
Vastaukset
- itsekinpettynyt94
Hei!
Valitettavasti joudun pilaamaan kesälomaunelmasi (kuten myös omani).
USA:an ei saa viisumia, ellei sitoudu työskentelemään samassa perheessä 12 kk.- theboy94
Onko näin?
Vaaditaanko viisumi vaikka menisit muka "lomailemaan" vaan ystäväperheeseen? Tarvitaanko viisumi ylipäätänsä vaikka vain parin viikon matkaa varten? - toistamieltä
Tietääkseni viisumia ei vaadita, ellei matkasi kestä yli 90 päivää. Liittyykö tähän muutakin, mitä minulta on jäänyt huomaamatta?
- USA123
Au pair paikkoja usassa paljon.
Ei todellakaan tarvi sitoutua mihinkään 12kk
Parhaat Au pair paikat suoraan yksityisiltä ei missään nimessä mitään järjestö kuraa!
Lomalle pääsee ku täyttää estan eli ei viisumia tarvii jos on alle 90pv
Jos on rikosrekisteri niin ajoissa liikkeelle että saa viisumin lomaa varten.
Aina kanttaa kokeilla meneekö se esta läpi ja lukea ne kysymykset tarkaann. varsinkin jos on jotain joskus hölmöillyt.
Itse Joudun käyttämään viisumia kun lomaile Usassa.
Jos joku haluaa Floridaan Au pairiksi niin ota yhteyttä niin laitan sähköpostiosoitteen. (5 ja 7 vuotiaat lapset) - Hennasophia
Hei ! Etsin aupair paikkaa yhdysvalloista. Olen kaksoiskansalainen, joten minun olisi helppoa matkustaa sinne, eikä viisumia silloin tarvita. Joten jos täällä olisi joku kiinnostunut niin laittaisi minulle sähköpostia? hennasophia (at) hotmail (piste) com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691