Aikaisemmin sinkkuna ollessani kävin täällä ruikuttamassa kuinka vaikeata on löytää Suomesta naista ja parisuhdetta. Mutta nyt elämäni on muuttunut ja olen seurustellut pari kuukautta ihanan ulkomaalaisen naisen kanssa.
Tehdään nyt heti selväksi että kyseessä EI OLE mikään rahalla ostettu nainen! Vaan oikea seurustelusuhde jossa naiseni on oikeasti ihastunut minuun. Suomalaisilta naisilta en olisi koskaan tällaista aitoa rakkautta saanut. Niillä kun on pelkkää "ikijäätä" sydämmen tilalla ja ainoastaan miehen rahat kelpaavat.
Vituttaa kun haaskasin monta vuotta turhaan Suomalaisten ämmien jahtaamiseen. Joten nyt neuvonkin teitä ATM:ä ja sinkkumiehiä laajentakaa hakuanne ulkomaille sieltä löydätte oikeita naisia!
Hankkikaa ulkomaalainen nainen
22
335
Vastaukset
- kotimainen on 1
Millä kukin ittiänsä lohduttaa. Jos ei suominaista saa, niin otetaan sit toinen vaihtoehto. Toivon vaan, että ei sulla jää lopulta luu käteen.
- Mistä maasta
Kysyn vain ja miten tapasitte?
- Peilin kautta
Toivottavasti et tuota hänelle pettymystä.
- buahhahhaahhaa
Otikko ruotsalaisen vai amerikkalaisen naisen;)...
- mustispeppers
Montako lasta hällä on ennestään?
- Ex-Sinkku ATM
Kyseessä on Espanjalainen nainen kaunis sellainen jolla ei ole lapsia. Ensitapaamisella keskustelun aloittaminen hänen kanssaan tuntui paljon helpommalta englanniksi. Kun vastaavasti Suomalaisnaisten kanssa keskustelun aloittaminen suomeksi tuntuu mahdottomalta.
Olen joutunut kuuntelemaan ämmien typeriä kommentteja siitä kuinka "kelvottomia" me suomipojat olemme, ja kuinka mukamas ulkomailta löytyy parempia miehiä. Halusin vain antaa esimerkin siitä että tämän asetelman voi kääntää myös toisinpäin.- Kateellinen ATM
Oijoi, Välimeren kaunotar!
- asdffadsfasdfasdfasd
Minulla on vaikeuksia katsoa suomalaisia naisia kadulla silmiin, mieluummin katselen vaikka puita ja istutuksia.
Ehkä sitä vain on oppinut olettamaan että suomalaisen naisen suhtautuminen minuun on vihamielinen, väheksyvä ja jopa halveksiva. Tai he eivät ole pitäneet minua miehenä lainkaan paremmaksi katsomiensa vaihtoehtojen rinnalla, että lukutaidoton villikin menee edelleni parinvalinnassa.
Jokuaika sitten vastaani tuli kaksi kiinalaista vaihto-opiskelija tyttöä. Molemmat hymyilivät ja pyrkivät katsomaan silmiini jo matkan takaa. Vastasin hymyyn ja katseeseen lainkaan arkailematta, täysin erilailla mitä suomalaisten naisten kanssa. Suomalaisten naisten seurassa tunnen olevani halveksittu insinöörin näköinen epämies, mutta yksi katse näiltä ihanilta kiinalaistytöiltä sai minut tuntemaan itseni mieheksi ja rohkeaksi.
Pahoin pelkään että minun on kokemattomana miehenä mahdotonta koskaan kohdata suomalaistanaista sukupuolisena olentona. Ulkomaalaisia vapaita naisia on vain täälläpäin aivan liian vähän enkä itsekään ole suunnitellut ulkomaille muuttoa. - mustispeppers
asdffadsfasdfasdfasd kirjoitti:
Minulla on vaikeuksia katsoa suomalaisia naisia kadulla silmiin, mieluummin katselen vaikka puita ja istutuksia.
Ehkä sitä vain on oppinut olettamaan että suomalaisen naisen suhtautuminen minuun on vihamielinen, väheksyvä ja jopa halveksiva. Tai he eivät ole pitäneet minua miehenä lainkaan paremmaksi katsomiensa vaihtoehtojen rinnalla, että lukutaidoton villikin menee edelleni parinvalinnassa.
Jokuaika sitten vastaani tuli kaksi kiinalaista vaihto-opiskelija tyttöä. Molemmat hymyilivät ja pyrkivät katsomaan silmiini jo matkan takaa. Vastasin hymyyn ja katseeseen lainkaan arkailematta, täysin erilailla mitä suomalaisten naisten kanssa. Suomalaisten naisten seurassa tunnen olevani halveksittu insinöörin näköinen epämies, mutta yksi katse näiltä ihanilta kiinalaistytöiltä sai minut tuntemaan itseni mieheksi ja rohkeaksi.
Pahoin pelkään että minun on kokemattomana miehenä mahdotonta koskaan kohdata suomalaistanaista sukupuolisena olentona. Ulkomaalaisia vapaita naisia on vain täälläpäin aivan liian vähän enkä itsekään ole suunnitellut ulkomaille muuttoa.Ja se on suomalaisen naisen vika, ettet uskalla katsoa silmiin tai edes jutella? Ei herran pieksut teitä.
- Montako Miestä
mustispeppers kirjoitti:
Ja se on suomalaisen naisen vika, ettet uskalla katsoa silmiin tai edes jutella? Ei herran pieksut teitä.
Olet katsonut silmiin ja samalla hymyillyt?
- .tgaeq
mustispeppers kirjoitti:
Ja se on suomalaisen naisen vika, ettet uskalla katsoa silmiin tai edes jutella? Ei herran pieksut teitä.
Onhan se vika naisissa jos ovat vaikeasti lähestyttäviä.
- 5+11
Montako Miestä kirjoitti:
Olet katsonut silmiin ja samalla hymyillyt?
Lähinnä naurattaa kun katsoo suomalaista miestä. Riittäkö se?
- adsfadsfasdfasdfsadf
mustispeppers kirjoitti:
Se on pitkän koulutuksen tulos. Naiset ovat 12 vuotiaasta pojasta asti kouluttaneet minua kuten koiraa ignoroimalla minut täydellisesti. Kokeilepa koiralla mitä koiralle tapahtuu, kun suhtaudut välinpitämättömästi ikäänkuin toista ei olisi olemassakaan. Se ei ole koiran syy.
- Petofi
Todellakin. Ihmiset saattavat sulkea todellisen onnen mahdollisuuden pois kun on päähänpinttymä, että kotimainen puoliso se olla pitää. Siks toisekseen, mikään ei ole typerämpi mielipide kuin se, että miehellä on ulkomaalainen vaimo koska ei ole saanut suomalaista naista. Monasti se mies olisi erinomaisesti kelvannut suomalaisillekin mutta suomalaiset naiset eivät ole kelvanneet hänelle.
Se on sitten asia erikseen kelpaavatko suomalaiset ATM:t ulkomaalaisille naisille? - 0+0+0
No, sehän kiva, onnee teille!
- 12-1
Maassa, jossa naiset ovat olleet pitkään tasa-arvoisia miehen kanssa poliittisesti, työelämässä ja muutenkin, on vaikeampaa tehdä naiseen miehistä vaikutusta. Niinkuin jossain amerikkalaisia naisia ja miehiä koskevassa kirjoituksessa sanottiin, ovat naiset nousseet askeleen ylöspäin. Siksi miestenkin tulee ottaa yksi askel ylemmäksi, jotta nainen voisi pitää miestä miehenä. Ja en tässä tarkoita miehenä olemisella mitään alistamista tai muuta sensellaista typerää. Miehen pitää olla toisin sanoen itsevarmempi kuin aiemmin ollakseen mies, koska naisetkin ovat nykyään paljon itsevarmempia.
- So long finland
"Maassa, jossa naiset ovat olleet pitkään tasa-arvoisia miehen kanssa poliittisesti, työelämässä ja muutenkin, on vaikeampaa tehdä naiseen miehistä vaikutusta. Niinkuin jossain amerikkalaisia naisia ja miehiä koskevassa kirjoituksessa sanottiin, ovat naiset nousseet askeleen ylöspäin. Siksi miestenkin tulee ottaa yksi askel ylemmäksi, jotta nainen voisi pitää miestä miehenä. Ja en tässä tarkoita miehenä olemisella mitään alistamista tai muuta sensellaista typerää. Miehen pitää olla toisin sanoen itsevarmempi kuin aiemmin ollakseen mies, koska naisetkin ovat nykyään paljon itsevarmempia. "
Tuo on loputon kujanjuoksu.
Miten sinä miehenä enää olet itsevarmempi?
Mitä se tarkoittaa?
Loputonta itsensä "parantamista" yms.?
Saat kuulostamaan asian jotenkin hyvältä että jos itsevarmuus (vai omat harhaluulot?) kasvavat loputtomasti ja toisen täytyy kiriä ne kiinni.
Itse sanoisin että tuolle "itsevarmuudelle" on myös yksi toinen nimitys: ego.
Naisten egot ovat kasvaneet jopa suurimmiksi kuin miesten ja naiset eivät pidä siitä että miehet eivät joko suhtaudu "oikein" heidän egoihinsa tai toisaalta mies ei omista tarpeeksi suurta mun...anteeksi lomp....anteeksi ole tarpeeksi kom...siis ei ole tarpeeksi suuri ego jolla mällätä.
On järkyttävää että tietynlainen inhimillisyys suhteista häviää juuri tuon asian myötä kun maailmaa rakennetaan "itsevarmuuden" eli pärjäämisen, menestymisen, kauneuden ja komeuden pälle kerros kerrokselta.
Samoin minua ihmetyttää ajatus että puhutaan amerikkalaisuudesta jotenkin hyvänä mallina.
". Ja en tässä tarkoita miehenä olemisella mitään alistamista tai muuta sensellaista typerää. "
Niin tarkoitat varmaan menestystä, menevyyttä, sporttisuutta yms. että näyttää siltä koko maailman tuntevalta kovalta kundilta?
Tasa-arvo on tainnut tuoda mukanaan sen että naiset eivät enää osaa olla naisia (mikä ei tarkoita alistuneisuutta vaan inhimillistä lämpöä) vaan he omaksuvat miesten niitä huonoimpia ominaisuuksia ja jopa kehuskelevat niillä!
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla että kannattaa hakea ulkomailta se nainen.
Suomalaiset naiset ovat lähinnä typeryksiä koska kuvittelevat itsestään liikoja ja jopa ne kauniilta ja fiksulitakin vaikuttavat ovat loppujen lopuksi suhteellisen tylsiä, epäsosiaalisia sekä kyvyttömiä tekemään mitään itse.
Suomessa on tämä "rusinat pullasta" tasa-arvo jossa nainen on todellakin itsevarma päällepäin pärjäten elämässä, mutta sisältä edelleen heikkoitsetuntoinen passiivinen mököttäjä ja jos taas hän on aktiivinen niin odotukset miehelle ovat jotain täysin käsittämätöntä.
Minullakin on kovat odotukset naiselle ja ei suomalaiset naiset niitä täytä.
mm. koulutetuista naisista ei löydy kunnolla sivistynyttä naista joka ei olisi näitä "pikkuseurapiirien" pikkutyttjöä joissa joristaan niitä näitä.
Maailmassa on lukematon määrä naisia verrattuna Suomeen joten älkää antako rajojen erottaa teitä onnestanne.
Suomessahan tietysti lähinnä suomi"naiset" ja kurpat keljuilevat miten ulkomailta on haettu/ostettu/lainattu/ryöstety nainen.
Ja jos nainen on keski-euroopasta, etelä-euroopasta jne. niin kukaan ei usko että voisi ottaa suomalaista miestä.
Voi olla suuri yllätys mutta suomalaisille miehille on kysyntää ulkomailla vaikka te läskit ja tylsät suominaisreppanat ette osaa meitä arvostaa.
Ja ei kyse ei ole siitä että kaipaisin äitiä itselleni tai jotain nyrkin ja hellan väliin eikä edes ulkonäöstä.
Vaan siitä että ulkomaalaiset naiset ovat miestä miellyttäviä sekä myös ennen kaikkea FIKSUMPIA ottaen huomioon myös miehenkin. Sitä kutsutaan tasapuolisuudeksi ja oikeaksi tasa-arvoksi.
Sorry. - So long finland
So long finland kirjoitti:
"Maassa, jossa naiset ovat olleet pitkään tasa-arvoisia miehen kanssa poliittisesti, työelämässä ja muutenkin, on vaikeampaa tehdä naiseen miehistä vaikutusta. Niinkuin jossain amerikkalaisia naisia ja miehiä koskevassa kirjoituksessa sanottiin, ovat naiset nousseet askeleen ylöspäin. Siksi miestenkin tulee ottaa yksi askel ylemmäksi, jotta nainen voisi pitää miestä miehenä. Ja en tässä tarkoita miehenä olemisella mitään alistamista tai muuta sensellaista typerää. Miehen pitää olla toisin sanoen itsevarmempi kuin aiemmin ollakseen mies, koska naisetkin ovat nykyään paljon itsevarmempia. "
Mitä se tarkoittaa?
Saat kuulostamaan asian jotenkin hyvältä että jos itsevarmuus (vai omat harhaluulot?) kasvavat loputtomasti ja toisen täytyy kiriä ne kiinni.
Naisten egot ovat kasvaneet jopa suurimmiksi kuin miesten ja naiset eivät pidä siitä että miehet eivät joko suhtaudu "oikein" heidän egoihinsa tai toisaalta mies ei omista tarpeeksi suurta mun...anteeksi lomp....anteeksi ole tarpeeksi kom...siis ei ole tarpeeksi suuri ego jolla mällätä.
On järkyttävää että tietynlainen inhimillisyys suhteista häviää juuri tuon asian myötä kun maailmaa rakennetaan "itsevarmuuden" eli pärjäämisen, menestymisen, kauneuden ja komeuden pälle kerros kerrokselta.
Samoin minua ihmetyttää ajatus että puhutaan amerikkalaisuudesta jotenkin hyvänä mallina.
". Ja en tässä tarkoita miehenä olemisella mitään alistamista tai muuta sensellaista typerää. "
Niin tarkoitat varmaan menestystä, menevyyttä, sporttisuutta yms. että näyttää siltä koko maailman tuntevalta kovalta kundilta?
Tasa-arvo on tainnut tuoda mukanaan sen että naiset eivät enää osaa olla naisia (mikä ei tarkoita alistuneisuutta vaan inhimillistä lämpöä) vaan he omaksuvat miesten niitä huonoimpia ominaisuuksia ja jopa kehuskelevat niillä!
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla että kannattaa hakea ulkomailta se nainen.
Suomalaiset naiset ovat lähinnä typeryksiä koska kuvittelevat itsestään liikoja ja jopa ne kauniilta ja fiksulitakin vaikuttavat ovat loppujen lopuksi suhteellisen tylsiä, epäsosiaalisia sekä kyvyttömiä tekemään mitään itse.
Suomessa on tämä "rusinat pullasta" tasa-arvo jossa nainen on todellakin itsevarma päällepäin pärjäten elämässä, mutta sisältä edelleen heikkoitsetuntoinen passiivinen mököttäjä ja jos taas hän on aktiivinen niin odotukset miehelle ovat jotain täysin käsittämätöntä.
mm. koulutetuista naisista ei löydy kunnolla sivistynyttä naista joka ei olisi näitä "pikkuseurapiirien" pikkutyttjöä joissa joristaan niitä näitä.
Maailmassa on lukematon määrä naisia verrattuna Suomeen joten älkää antako rajojen erottaa teitä onnestanne.
Suomessahan tietysti lähinnä suomi"naiset" ja kurpat keljuilevat miten ulkomailta on haettu/ostettu/lainattu/ryöstety nainen.
Ja jos nainen on keski-euroopasta, etelä-euroopasta jne. niin kukaan ei usko että voisi ottaa suomalaista miestä.
Voi olla suuri yllätys mutta suomalaisille miehille on kysyntää ulkomailla vaikka te läskit ja tylsät suominaisreppanat ette osaa meitä arvostaa.
Ja ei kyse ei ole siitä että kaipaisin äitiä itselleni tai jotain nyrkin ja hellan väliin eikä edes ulkonäöstä.
Vaan siitä että ulkomaalaiset naiset ovat miestä miellyttäviä sekä myös ennen kaikkea FIKSUMPIA ottaen huomioon myös miehenkin. Sitä kutsutaan tasapuolisuudeksi ja oikeaksi tasa-arvoksi.
Sorry.Ulkomaalaiset naiset ovat myös romanttisempia.
Lisäksi useammat heistä katsovat hieman maineensa perään eivätkä siksi jaa peräänsä ihan holtittomasti kuten suomalaiset naiset.
En keksi enää yhtään syytä miksi ottaisin suomalaista naista muuhun kuin panosuhteeseen koska tutustuminen ja seura on vain parempaa ulkomaalaisten naisten kanssa.
Häkellyttävintä on myös että aiemmin en ajatellut noin vaan suosin suomalaista, mutta naisten miesten arvostus Suomessa on surkea ja se on kuulemma jokaisen miehen vika pelkästään jo sen vuoksi kun mies on mies eikä sitä mitä kaikkea nainen haluaa.
Ulkomaalaiset naiset antavat miehelle enemmän tilaa ja aikaa sekä oikeasti välittävät. Suomalaiset naiset taitavat lähinnä rakastaa itseään. - parempi yksin kuin p
So long finland kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa?
Sorry.Älä ihmeessä pyytele anteeksi. On hyvä että tiedät mitä haluat. Toivottavasti saat tuon asian kanssa rauhan ja tuon sisintäsi polttavan vihan karistettua itsestäsi. Olisi suotavaa että puhuisit tästä päätöksestäsi mahdollisimman monelle miehelle jotta ne monet epävarmana saman asian kanssa "taistelevat" päätyisivät saman ratkaisuun. Kaikki kunnioitus sinulle. Emme jää kaipaamaan.
- Rottweil
Jokainen saa valita kuten haluaa. Olen itsekin seukannut lyen ajan espanjattaren kanssa, mutta tämä yksilö osoittautui aikamoiseksi kiukkupussiksi. Naisetkin ovat yksilöitä kansallisuudesta riippumatta.
- Mies 34v
Jep. Moni palstalainen tuntuu kuvittelevan, että kaikki ulkomaalaiset naiset ovat jotenkin maagisesti ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset. Eipä menekään niin. Yksilöitä ne ulkomaalaisetkin ovat, ihan samalla tavalla kuin suomalaisetkin.
Alussa voi tietysti saada eksoottisuuspisteitä kun on eri maasta jne, mutta jonkun ajan kuluttua se suhde on kuin mikä tahansa ihmissuhde, hyvine ja huonoine aikoineen.
Olen itsekin seurustellut ulkomaalaisen naisen kanssa ja tapaillut useampaakin (useampaa suomalaista silti), enkä tosiaankaan voi väittää, että se olisi jotenkin yhtä ruusuilla tanssimista, tai ylipäätään helpompaa kuin suomalaisen kanssa seurustelu. Ei se ulkomaalaisuus kenestäkään mitään unelmakumppania tee. On jotenkin hemmetin naiivi ajatus, että ulkomailla on muka kaikki aina paremmin. - dsgsgdgsdg
Mies 34v kirjoitti:
Jep. Moni palstalainen tuntuu kuvittelevan, että kaikki ulkomaalaiset naiset ovat jotenkin maagisesti ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset. Eipä menekään niin. Yksilöitä ne ulkomaalaisetkin ovat, ihan samalla tavalla kuin suomalaisetkin.
Alussa voi tietysti saada eksoottisuuspisteitä kun on eri maasta jne, mutta jonkun ajan kuluttua se suhde on kuin mikä tahansa ihmissuhde, hyvine ja huonoine aikoineen.
Olen itsekin seurustellut ulkomaalaisen naisen kanssa ja tapaillut useampaakin (useampaa suomalaista silti), enkä tosiaankaan voi väittää, että se olisi jotenkin yhtä ruusuilla tanssimista, tai ylipäätään helpompaa kuin suomalaisen kanssa seurustelu. Ei se ulkomaalaisuus kenestäkään mitään unelmakumppania tee. On jotenkin hemmetin naiivi ajatus, että ulkomailla on muka kaikki aina paremmin.Länsimaissa taitaa olla naiset melko samasta muotista.
Länsimaiden ulkopuolella koulutettu vaalea suomalainen mies lienee suhteellisen kovaa valuuttaa. Sen sijaan että tappelee luonnevammaisten naisten kanssa täällä sosialismin linnakkeessa, kannattaa lähteä pois. Veikkaan että huonompaan suuntaan ei naistilanne mene.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454