Olen reilu parikymppinen pienen lapsen yksinhuoltaja. Olen jo vuosia elänyt velkahelvetissä laskien jokaikisen ruoka- ym ostokseni eurolleen, eikä mihinkään "ylimääräiseen" ole koskaan varaa. Olen harkinnut prostituutiota jo pidemmän aikaa, kuten myös muita vaihtoehtoja "helppoon" rahaan. Vaihtoehdot vaan taitavat olla aika vähissä, ei ainakaan itselleni tule seksinmyynnin lisäksi mieleen kuin huumekauppias tai varas tms, eikä kyllä edellä mainitut hommat oikein innosta.
Ainut asia mikä mietityttää, on se miten ja missä toteuttaisin asiakkaideni tapaamisen, kun tosiaan yh olen ja oma vapaa-aika rajallinen? Päivisin käyn töissä ja lapseni hoidossa, eikä siis joka ilta ole mahdollista eikä haluakaan laittaa lasta taas hoitoon.
Onko muita samassa tilanteessa olevia, vai ovatko muut alalla olevat lapsettomia?
Alalle aikova yh-äiti
35
2391
Vastaukset
- just joo
yhteiskunnan tuet ei riitä ja oikeat työt ei maita. silloin ei jää kuin yksi vaihtoehto:
läskimahaisille ukkomiehille astuttamaan itseään rahasta. laiskat ja mukavuudenhaluiset ämmät ei viitsi töitä tehdä, mutta yhteiskunnan tuet kelpaa ja verojakaan ei horotuloista makseta. - yyhoo
Et tainnut lukea viestiäni loppuun asti, kun et huomannut kohtaa jossa kerroin käyväni päivisin TÖISSÄ, kyllä, ihan oikeissa töissä. Mutta käteen kun ei jää ulosotto- ym velkojen lisäksi juuri mitään.
- 12 12
Nämä ei suoraan vastaa kysymykseesi mutta kannattaa lukea silti.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9420458
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10315757 - Näillä mennään
YH-teiniäidit ovat yksi yleisimpiä huorien taustoja...
- -
Muuten ihan asiallinen keskustelu, mutta tämä "läskimahainen hikoileva ukkomies" toistuu taas liian usein...
Miksi et suo sitä, että lihava mies harrastaa seksiä?
Saako laiha ihminen pettää kumppaniaan? - yyhoo
Sinä joka vanhaksi tammaksi kutsuit, niin jos mielestäsi 22v on sellainen, niin mikäs siinä. Ja kyllä, T Y H M Ä olen ollut silloin 18 vuotta täytettyäni, kun pikavippien takia ulosottoon jouduin, mutta ajassa en taaksepäin pääse vaikka kuinka haluaisin, ja kukapa virheitä ei tekisi?
Ja joku myös kertoi oman teoriansa ja epäilynsä siitä, että olen kännissä tullut paksuksi yhden illan panosta, mutta kyllä lapseni on alkunsa saanut viiden vuoden suhteen jälkeen ja vastuun olen kantanut vaikka yksin loppujenlopuksi jäinkin. Poikani ei todellakaan ole hoidossa joka vkl niinkuin moni nyt varmastikkin luulee. Hyvä jos kaksi kertaa puolen vuoden aikana saan vapaaillan. Huom, yhden illan, en koko viikonloppua!
Mutta ilmeisesti täällä kaikki muut ovat täydellisiä ettekä koskaan ole tehneet mitään virheitä elämässänne. Miksi edes luette tälläistä palstaa? Eikö omassa pienessä täydellisessä elämässänne ole tarpeeksi, kun pitää tulla tänne haukkumaan ja arvostelemaan?
Edelleen, jos täältä ylempiarvoisten jumalien seasta löytyisi edes yksikin, jolla samankaltainen tilanne kuin minulla, niin olisi kiva kuulla kokemuksiasi! Lähinnä siis se, miten toteuttaa asiakkaiden tapaaminen kun suurimman osan ajasta kuitenkin lapsen kanssa.Aina joka palstalla löytyy arvostelijansa, ei niistä kannata välittää, kun itse tietää kuitenkin parhaiten sen, mitä on ja mitä tekee. Osalla kun on helpompaa löytää joku sellainen, jota (tai jonka tekemisiä) saa "haukkua" palstalla (kuten nyt vaikka mua). Heille (tai oikeastaan vain muutamille) tuntuu olevan helpompaa ajatella se niin, että kun haukkuu jotain toista niin omat puutteet tuntuvat pienemmiltä.
Mä en lähde palstalla kertomaan asioista muilta osilta. Mun mielestä omat asiakasjutut ei sovi keskustelupalstoilla ruodittavaksi. Mä en ainakaan kerro julkisesti niistä tavoista, miten asiakaskuntani hankin ja muista sellaisista. Uteliaat tietysti haluaisivat saada ne selville ja tirkistellä minua ja tekemisiäni. Mutta ei kiitos sille.- mansau67
Hävettää näiden puolesta...ihmisillä on velkaa..oli yh tai ei.kun ette edes tunne ihmistä joka selvästi kärsii veloistaan..kun monet jättää maksamatta ne..ehkä myös teillä moraalisaarnaajilla on velkaa..tsemppiä
- 12 12
Lue aiempia viestejä. Eräs keskustelijoista on ottanut elämäntehtäväkseen haukkua seksialalle aikovia ja seksityötä tekeviä. Viestit tunnistat nykyään siitä, että niissä esiintyy vaihtelunhaluinen läski hikoileva haiseva vanha ukkomies ja joskus myös mukavuudenhaluinen haarojaan levittävä lehmä horo.
Kun palsta on tälläinen anonyymikerho niin ei kannata ottaa näitä henkilökohtaisuuksiin menijöitä kovin tosissaan. Luet asialliset jutut ja ohitat koirankikkareet. Jos kikkareita alkaa tonkia tai potkia niin ilmaan nousee pskanhajua. - yst.t 19v nuorimies
moi en suosittelis heti ekana huoraks ryhtymistä tai itse koen sen aika naisen halveeraamisena koko touhun kun nainen joutuu myymään itseään pakon edestä.ja kyllä ne kaikki asiat selviää enemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.ja sanon tän ihan hyvällä,teet päätöksen minkä tahansa mieti ensin kaks kertaa ettet joudu myöhemmin katuun päätöstäs!
- Fiiliksen mukaan
Ei kannata ruveta huoraks pelkän rahan takia, jos ajatus seksistä monien eri ihmisten kanssa ei tunnu omalta.
Mut jos seksi pelkkänä seksinä ilman suuria tunteita useiden miesten kanssa on ok, niin silloin rahajuttua kannattaa ehkä kokeilla.
- joohvain
Yyhoolle;
Kun sulla on pieni lapsi, sun pitäisi ensiksi saada hankittua hänelle hoitaja niiksi ajoiksi, kun huoraat. Olisiko sinulla joku ystävä, joka voisi pientä korvausta vastaan ottaa lapsen luokseen pariksi tunniksi, silloin, tällöin iltaisin? Tai kaveri tulisi kotiisi hoitamaan lastasi, jolloin teet pelkästään outcallia, eli miehen varaamaan hotellihuoneeseen tai hänen kotiinsa.- Käytä palveluja
Sitä varten tässä yhteiskunnassa on päiväkodit että äidit pääsee töihin!
- mööm
samaa ajatellut tämäkin yh... Mistä sellaista seuraa ylipäänsä löytää?? Miten voin tarjota sellaista seuraa??
- Vaihda eka kirjain
keksitreffit ja zihteeriopisto
- määän18
anna yyhoo pilluu
- Ehtaa tavaraa
Mä laittasin kakkoseen, se ykkönen on synnärillä löystynyt
- 6111
Aloittajan kanssa vähän samassa veneessä. Pakkohan niitä asioita on yrittää itse
hoitaa jotenkin kuntoon kun ne on itse mennyt sotkemaan. Myös minä olen asiani raha-asiani sotkenut ja tuntuu ettei ulospääsyä ole. Meitä on paljon. Näiden asioiden kanssa on vaikea elää. Jos kituuttaa pienellä rahalla, niin oma hyvinvointi sekä lapsen hyvinvointi kärsii (henkisesti ja fyysisesti). Toisaalta silti sekin horjuttaa varmasti johonkin suuntaan ja alkaa kalvamaan, jos itseään alkaa myymään. Ratkaisuja on vaikea tehdä.- vuokranantaja
Uskon kyllä.
Minulle pyrkii vuokralaisiksi juuri tullaisella taustalla olevia henkilöitä, hummattu muutama vuosi, luottotiedot menneet.
- joudun kiertämään nämä, en voi, enkä halua joutua tilanteeseen, jossa yh-äiti häädetään asunnosta. En halua olla häätäjänä, enkä edes teetättää häätöä ulosottomiehellä.
Tuossa kohtaa ymmärrän kyllä hyvin, jos joutuu myymään. Mutta kaikki kaikessa, mielummin hankkii sellaisen vakioasiaskunnan. Ja tekee sen homman laadukkaasti ja aidosti. Suojaus on tärkeää.
Sitten kun saa tilanteensa kuntoon, keskittyy elämään ihan normaalia elämää, eikä tuhlaile.
- Ihmisyys on arvo
Mitä pahaa on läskimahaisissa hikisissä äijissä? Eivätkö ihmiset olekaan samanarvoisia?
Arvostan avoimuttasi ja rehellisyyttäsi Yyhoo. En tuomitse mutta kuulostaa uskomattomalta että olet ja 20-ikäisenä sössinyt taloutesi päin metsää.Toivon sulle kaikkea ja hyvää ja muista älä luovuta! Viälä se aurinko paistaa risukasaankin. Prostituutio, vaikka se kuulostaa helpolta rahalta on kaikkea muuta kuin helppoa rahaa, sun pitää olla vahva mentaliteetti ja auktoriteetti että asiakas ei pompota sua mutta kyllä sanoisin minäkin että istut pankin päällä. Jos pystyt kanavoimaan sisäiset enrgiasi oikein ja olemaan aktiivinen ni olen melko varma että rahaa alkaa virrata ovensuuusta , sen verran kysyttyjä prostituidut ovat Suomessa eli niile maksetaan palvelusta todella hyvin.Voimia sinulle mutta kyllä ainaski 500-1000 euroo voit päivässä ansaita ihan helposti.
Oletko jo päätynyt ratkaisuun?
- Tämä mies tietää
Yhdenkään naisen ei tartte ruveta huoraksi Suomessa.
Avaus = pelkkää lässytystä. - jep_
Rupeat cami-malliksi.. ei tautien pelkoa,yksityisyys säilyy, vapaat työajat sekä tuttu työ-ympäristö.. alkuun kun pääsee niin ilmeisesti jopa ihan käypää lisärahaa arkeen.. älä huoraksi ala, sieltä suosta ei helpolla nousta.. cami-malli touhuja löytyy useampikin tarjoaja googlella. Tsemppiä Yh:lle!
Yksityisyys säilyy siinä vain sen aikaa, kun muistaa olla näyttämättä kasvojaan. Joku katsoja voi silti aina tunnistaa ja pokata koko homman. En suosittele!
Mun yhdellä ystävättärellä on lapsi ja hän ainakin pystyy hoitaa asiakkaita sillon, kun lapsi on muualla hoidossa. Ei kuitenkaan mitään urakointia, mut jokainen asiakkaan tuoma ylimääräinen raha lisää mahdollisuutta parempaan elämään. Lapselle saa kummasti hoitajia, riippuen hänen iästään. Mä oon joskus itekin hoitanu mun ystävättären lasta. Toivottavasti sä löydät jonkun avuliaan apulaisen, et sä pystyt sit parantaa sun omaa taloudellista tilannettas.
- retrofuturisti
Hei yksinhuoltaja.
Et ole yksin. Jouduin viime aikoina varaamaan talonyhtiömme pesutupaa erään yh-äidin, mutta erityisesti hänen 5-v vuotiaan lapsensa tarpeisiin. Sain kuulla erinäisiä juttuja, joista monet eivät kestä päivänvaloa.
On satunnaista, että yh-äiti joutuu turvautumaan prosubusinekseen, mutta se ei ole mitenkään tavatonta.. Tärkein asia mitä he ajattelevat on se, että miten se vaikuttaa heidän lapsiinsa. Lapsen etu on aina ensisijalla.
Keskeisintä olisi saada luotua vakioasiakaskunta, johon joi luottaa.. Tämä on periaatteessa helppoa, mutta käytännössä vaikeaa. Aina häärii taustalla eri sortin välittäjät ym. muut epäsos.hörhöt, jotka saattavat tarjota nussimispalkkioksi vaikkapa huumenyssäkkää, vaikka lapsi oikeasti tarvitsisi bona-purkkia.
Kovia valintoja sinullakin on edessäsi; et ole kuitenkaan ainoa. Rohkeutta. - Helppoa ??
Seksin myynti voi olla riski monella tapaa ja laitontakin. Tässä ammattilaisen haastattelu:
http://portti.iltalehti.fi/uutiset/2012080715916201_uu.shtml- Eine Frau aus Köln
Päättävät viranomaiset Suomessa ottavat kaiken mallin läntisestä naapurimaastamme.
Mikään täydellinen kieltolaki EI OLE toiminut missään päin maapalloa eikä tule toiminaan.
Ihmiset hakevat seksiä tavalla tai toisella eikä sitä mikään laki estä. Ajetaanhan autoillakin alkoholin vaikutuksen alaisena, vaikka niin ei saisi.
Täällä Saksassa on tajuttu tämä jo kauan sitten. Meillä on julkisia bordelleja ympäri maata ja niissä työskentelevät henkilöt maksavat veronsa valtiolle.
- C.R.O.W.M.A.N
Yksi vaihtoehto on ruveta jollekin varakkaalle miehelle salarakkaaksi. Niitä on myös hyvännäköisiä.
Yleensä salarakkaalle ostellaan kaikea kivaa.- Varakas mies
GROWMAN on periaatteessa oikeassa.
Minäkin ostin omalle salarakkaalleni auton, VW Golf GTI, väri valkoinen.
Ostin muuten tuliteränä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142