Mitä näkyy sinun olohuoneen ikkunasta kun katsot ulos? Minulla näkyy pieni puutarha,koivuja,kuusia,pensaita.
Mitä näkyy..
13
123
Vastaukset
- kevät tuleeepi
Pilvenhattaroita, kerrostaloja, leikkipiha, muutama mänty peittämässä näkymää kauemmas.
- pelokas.
Mörköjä.
- fdagdfgdfgfdagdfg
Ensin kysyt millaiset verhot ikkunssa, sitten mitä sieltä ikkunasta näkyy. Tiedän että yrität selvittää missä asun.
Et koskaan löydä minua. Hahahahaaa!- toiseksi viimeisen s
oletko viimeisen sanan mies?
- fdfddssdfaddadfa
toiseksi viimeisen s kirjoitti:
oletko viimeisen sanan mies?
Kuin niin? En tiedä ketä tuolla nimellä erityisesti tarkoitetaan, vai onko se tyystin naisten keksimä myytti. Veikkaanpa että tämän palstamyytin takana on lopulta useampia miehiä kuin Vaeltavan aaveen. Olen kyllä ihan vakipalstalainen, vaikken minäkään sentään joka ketjuun ennätä.
pari traktoria peltoa sekä järven jäätä
- n
Iso kuusi,jossa harakoita, pensasaita, tie ja sen toisella puolen omakotitalo.
- pihlajakadun asukas
Tyyne Puustisen haamu.
- Jack Dempsey
Kirkko
- ihan kiva milköö
Minun yksiöstäni näkyy kaukaa toinen punatiilikerrostalo. Sitten siinä on välillä hankea, jossa kesällä kasvaa nurmmikkoa, muutamia vuosia sitten vielä viljelty pottupelto, pensaita. Järvi on lähellä, mutta minulle ei näy. Ihan rauhallinen miljöö. Joskus jänönenkin loikkii pihalla ja lintuja pensaissa.
- knownfallingobject
Metsää, tehdas, voimala, järvi, aurinko, vesitorneja, tehdas, muutama rakennus, voimala, rakennus, meri, yms, mutta enimmäkseen metsää ja taivasta.
Puutarha, pensasaitaa, puita ja metsää, peltoja, ok-talo, terassi.
- mustispeppers
Pieni puutarhani, mansikkamaa, marjapuskat, parit omppupuu, kirsikkapensaat, mustikkapensaat, joki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948