oon vähä'n päälle 20, lapsi tuli vahingossa, asn lapsn isän kanssa mutta tilante on vaikeaa.
Mies ei osallistu mihinkään yhteisiin kustanuksiin, minä olen äipälomal ja rahat cähissä, mies piskelee, viel mont´vuatta, elämme kokko ajan vain miun tuloislla
olenko hankala kn ajattelen, että miehenpitäisi osallistua edes jonkun verran - olen höylänyt luotokortejan ihan tappiin nyt on tulut rja vastaan - mitä teen - en voi elää ykin lpsen kanssa häpeäisin kun muuut äidit ocat naimisissa ja inä en. sisko on myäs naimisissa ja hällä lapsia.
mies on sellaannen tuuliviiri- jos on raha hän lähtee festaril/baariin vaiaks mihin,m uta ei anna koskaan rahaa kotiin rúakaan tai lapsen tarpeisiin.
olen niin miettinyt håäeitänkö häntä ulos.
Miäs on taian rannn maalari
4
100
Vastaukset
- kukamitähäh..
Lopeta ainakin juominen.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
jotkut mustalaiset on vieläki iha kirjotustaidottomia,vähä niitä enää on verrattuna 10 vuotta sitte,mut en tiiä onko tää sittekki trolli,,,,....
- surua surua
en ole mustalainen enkä humalassa, en juo ollenkaan mutta saatanan srullinen olen kylläkin.
- oppeliini1
Kuinka sinä selität sen itsellesi että oikea tapa elää on levittää polvesi mihelle jonka aivan vuoren varmasti jo entuudestaan tiesit olevat täysin holtiton ja kykenemäton kunnialliseen tai edes kohtuulliseen elämään?
Miksi käytit aikaasi ja energiaasi täydellisen tollon kanssa kun luotettavia ja vastuullisia kummpaneita maa on täynnä?
Mitä vikaa sinä näet rehellisissä ja suorissa ihmisissä?
Mikä sinua viehättää tokia ja etsiä "ystäviä" viemärin syvyydestä ja lokakaivoista? Miksi sinulle ei kelpaa tavalliset ahkerat ja luotettavat ystävät?
Haluatko sinä lapsestasikin isänsä kaltaisen viemärimonkijän vai oletko valmis parantamaan tapasi ja kohoamaan sieltä pohjamudasta pinnalle, ihmisten joukkoon jotka arvostavat ja tekevät rehellistä tyotä jotka rakentavat yhteiskuntaa sen sijaan että pillkaisivat sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 871523
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991319- 1451205
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.981063Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52749