Moi!
Mitäs mieltä porukka on??
Tunnen erään naisen joka jatkuvasti haluaisi harrastaa seksiä kanssani ja olla lähellä koko ajan. Itteeni kuitenkin häiritsee se etten tunne kyseistä naista kovinkaan hyvin. Tarkoitan että toki olen tuntenut ja tiennyt hänet jo melkein puolen vuoden ajan kaveripohjalta.
Olen kuitenkin aina pitänyt omasta periaatteestani kiinni että seksiä tulee harrastaa vain jos tuntee toisen hyvin ja tuntee vetovoimaa toista kohtaan ja tämäkin aina toisen suostumuksella. Itseäni suoraan sanottuna hieman pelottaa tilanne koska nainen puhuu sitoutumisesta, seurustelusta kaiken tämän seksin vonkaamisen lisäksi. Haluaisin tutustua naiseen paremmin ennen kuin harrastamme seksiä.
Onko väärin että vältän seksiä hänen kanssaan koska en koe tuntevani häntä tarpeeksi hyvin?
Onko väärin?
6
164
Vastaukset
- --------------------
Come on man...
- 2+4
Tee niin kuin itse tahdot.
- hyvä asenne !
Ei ole väärin, on oikein että kuuntelet itseäsi ja periaatettasi. Sinusta joku saa hyvän miehen, oli se tuo nainen tai joku muu.
- sherlok holmes
Siis kuinka hyvin pitää tuntea??
NAinen on selkeästi ihastunut suhun, mut ei niitä sitoutumispuheita kannata tossa vaiheessa ottaa niin vakavasti voi olla enemmän sellasta läpän heittoa jolla ilmaisee kiinnostustaan.
Vältä jos siltä tuntuu, tuskin siinä mitään väärää on. Eiköhän kyllästä vonkaamiseen kohta. - anna mennä nyt
mikä vi.tun nössö toi aloittaja on. Silloin kun saa pimppiä niin sitte pitää panna joka päivä. Voihan olla et jäät auton allre huomenna ja halvaannut. Silloin et saa pimppiä enään ikinä.
Ei tietenkään ole väärin. Vaikuttaa siltä, että nainen tulkitsisi mahdollisesti seksin suostumukseksi myös sitoutumiseen, joten on ihan viisasta pitää kiinni rajoistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827