Suutuin aika pahasti nettideitille.
Oikeastaan oltiin jo ohitettu tämä ns. deittisivulla yhteyden pito ja oltiin tavattukin muutama kerta. Hiukan yli viikon olin haistavani että nyt taitaa olla tilanne hiukan epäedullinen minulle. Kysyin suoraan tavataanko vai ei. Kerroin myös että otan herneen nenään jos tässä yritetään hiljentymällä saada mut väsytettyä pois yhteyden pidosta. Pyysin siis ei vastausta joka keinolla mitä mulla oli. Tuli viesti että nähdään ja on kiireinen toimiston muuton takia johon lupasin tulla sitten avuksi jos kiire on oikeasti esteenä.
Kaksi päivää myöhemmin herään torkuilta ja huomaan FB:n status muutoksen sinkusta parisuhteeseen. Otin hirveät pultit sillä juuri tämän yritin estää sillä että tunnen itseni ja en siedä käytöstä jonka koen kaksinaamaiseksi. Oli kyllä lähettänyt viestin mutta vain hetkeä ennen kuin oli muuttanut statusta.
Tässä en lähde edes määrittelemään kuinka hyvillä fiiliksillä olin ollut tapaamiskerroilla sillä mulla oli kerrankin hyvä ja varma fiilis tästä naisesta. Jäi olo... että olen pelkkä narri kun uskon sanaan 'kyllä'.
Kai olin ns varasijalla tässä nettideittailun marketissa ja juuri kassalle mennessä viskattiin lähimpään hyllyyn ylimääräisenä vaivana.
Pikkuisen selkärankaa kiitos.
11
424
Vastaukset
- Nainenvajavainen
Otan osaa. Tuota nettideittailu pahimmillaan on. En tiedä lohduttaako se yhtään, ei varmaankaan ainakaan nyt, mutta hän ei ollut sinulle tarkoitettu. Se omasi odottaa jossain muualla.
- Pettynyt 18.4
No kyllä se tuol jossain on viel joka ottaa mut ostoskoriin ainoona jonka vie kassalle.
- Nainenvajavainen
Niin on. Kyllä on. Helpommalla pääsee, kun ajattelee, että tässäkin kokemuksessa oli ehkä jotain, mistä voi myöhemmin oppia jotain, vaikkei vielä tietäisikään mitä... Ainakin osaa sitten arvostaa sitä omaa kultaa kun sen lopulta löytää. Näin jaksan itse uskoa.
- piitu2
missä sä deittailet?
- pettynyt 18.4
Kuvittelin juuri sen pettymyksen välttäväni. Nyt vain se tuntuikin kahta kauheammalta kun oli omasta mielestään pyrkinyt estämään pettymyksen mahdollisuuden. Toivottavasti tästä eteenpäin en kuitenkaan pidä sanaa 'kyllä' synonyyminä sanalle 'ehkä'. Vaikka se nyt siltä tuntuu.
Petyin siihen, että luin ketjun aloituksen.
"Kerroin myös että otan herneen nenään jos tässä yritetään hiljentymällä saada mut väsytettyä pois yhteyden pidosta."
Aika epätoivoista. Ainakin minun yhteydenpitoni olisi loppunut tuollaiseen ukaasiin.- 9
Toisaalta: miksei se nainen sitten voinut olla REHELLINEN ja sanoa, että "hyvästi, ei synkkaa"? Minkä helvetin takia pitäisi yrittää tulkita jotain vihjailua tai "antaa ymmärtää" -tyyliä?
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä: kyseessä oli epärehellinen lehmä. Kusipää, sanalla sanoen. 9 kirjoitti:
Toisaalta: miksei se nainen sitten voinut olla REHELLINEN ja sanoa, että "hyvästi, ei synkkaa"? Minkä helvetin takia pitäisi yrittää tulkita jotain vihjailua tai "antaa ymmärtää" -tyyliä?
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä: kyseessä oli epärehellinen lehmä. Kusipää, sanalla sanoen.Tuollainen edellä kuvaamani viesti saa herkemmän ihmisen pelkäämään totuuden kertomista. En yhtään ihmettele, että yritti päästä tilanteesta ulos muuta kautta.
- 9
simasuuneiti kirjoitti:
Tuollainen edellä kuvaamani viesti saa herkemmän ihmisen pelkäämään totuuden kertomista. En yhtään ihmettele, että yritti päästä tilanteesta ulos muuta kautta.
Mitä pelkäämistä siinä on? Viesti käytettyä kanavaa myöten "sorry, ei ole oikeaa kipinää" tai mitä tahansa vastaavaa, sitten profiili blokkiin jne.
Minulle yksi ihan mukavan ja fiksun tuntuinen (ja hyvännäköinenkin, sen puoleen) nainen, jonka kanssa oli kirjoiteltu ja juteltu, sanoi vähän ensi tapaamisen jälkeen tekstarilla tai viestillä, en muista, että "sorry, en tuntenut sitä kiinnostusta, jota haluaisin tuntea". Se oli sillä OK, ei ollut mitään syytä kirjoitella enempää tai muuten ottaa yhteyttä. Olin tietysti vähän pettynyt, mutta minusta oli hyvä näin, eipä tarvinnut itse arvailla mitään.
Kannatan suorapuheisuutta ja rehellisyyttä niin suhteen availussa kuin lopettamisessa/torjumisessakin.
- pettynyt 18.4
Ei:n sanoja kahden kolmen vuoden takaa kuuluu tänään läheiseen ystävä piiriini. Se että sanotaan ei suhteelle mutta kyllä ystävyydelle on oikeasti mahdollista mutta silloin täytyy olla juuri se selkäranka puhua totta.
Eniten risoo että juuri eilen tuli harvinaiset kaksi yhteyden ottoa deittihakuun (juu en ole heittänyt kirvestä kaivoon). Harvinaista kyllä en ole se ensimmäisen viestin lähettäjä. Yleensä kerran olen mies ja ne kerrat kun nainen on ollut aloitteellinen päättyvät tapaamiseen paljon suuremmalla todennnäköisyydellä.
Tappelen sitä fiilistä vastaan että taas saa pettyä. On se miten naurettavaa vaan mutta se fiilis että deitti tulee olemaan pettymys on päällimmäinen. Jos tulis rehelliset pakit pettymys menis olankohautuksella ja uuttaa täkyä koukkuun....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229