"Elämäsi rakkaus löytyy täältä!"

Kuinka klisee tommonen lupaus on oikeasti. En koskaan uskonu semmoisiin enkä varmaa kuitenkaa tuu uskoo.
Täällä, suomi24 treffit sivustol, löytyi kiva poika joka vaikutti tosi mukavalta. Tutustuimme tääl, "mentii meseen jatkoille". Parin päivän päästä spontaanisesti päätin lähtee kaljalle ja pyysin jäbän mukaan. Siinä se sitte oli, love at first sight.
Ei koskaan niin käynyt mulle, eikä enää tuu tapahtuu semmoista.
Parin viikon päästä siitä kalja illasta poika kävi ostaa sormukset.

2

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhorealismia

Tuossa iässä ja tuolla nassulla rakkaus löytyy IHAN MISTÄ VAAN... Varsinkin kun ei ole liian monessa suhteessa vielä ehtinyt pettyä ja sen vuoksi ei ole tullut ylivarovaiseksi ja kyyniseksi. Innokkaana ja spontaanisti ryhtyy suhteeseen melkein jokaisen vastaantulijan kanssa.

Kuvittelee että se toinen osapuoli on mitä rakastettavin ihminen. Sanoi tai teki hän mitä tahansa niin "kyllä se minua kumminkin rakastaa". Tyttö suhteessa ajattelee että me tehdään sitä ja tätä, me harrastetaan yhdessä ja me rakastetaan toisiamme. Me, me ja me. Poika suhteessa ajattelee että pantavan näköinen muija ja mä hoitelen sitä nyt tässä toistaiseksi kun sitä kestää vielä katsella ja kuunnella. Mä, Mä ja mä.

Mutta tämmöistä tämä elämä on. Onnea kumminkin nuorelle rakkaudelle, _minä_ en sellaiselle miinuksia laittele.

• Joo vaikka nuori olenkin niin olen ehtinyt kokea ihan kaikenlaista. Nassulla ei ole väliä, vaikka niin ennen luulin. Poika ei ole seksist kiinnostunut, en mäkää oo. Eikä se ollu naimisiinmenost kiinnostunu ennen ku tavattii.
      Vaikka ois kuinka kiero ihminen-olen silti fiksumpi.
      Olin yhtä skeptinen ja vittuilin muille kans tollai, mut se johtu siit ettei ollut kauheen onnellinen.
      Ja se "löytyy iHAN MISTÄ VAA" ei kyl toimi. Ihan mistä vaa löytyy ihastus, johon kyllästyy alle kuukaudes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60