tuhotaan luontoa ihan vaan koska halutaan parempi merinäköala
ai kun aikuista ja vastuuntuntoista – haistatetaan samalla muille ihmisille oikein kunnolla
http://www.vastranyland.fi/start/unika_tallar_förstörda_längs_bellevuestranden_2496980.html
näin sitä pitää! niih!
9
216
Vastaukset
- hei haloo!
Jotkut rakastaa "rätei ja lumpui", jotkut tykkää oksista ja risuista, jotkut taas ihanista merinäköaloista!
- pois tuho
oli ihan tuhoa tehty oikein kunnolla. Pois tämmöiset rikkaat Hangosta jotka voivat tuhota ja VAIN sakoilla maksaa tekemänsä ja jatkaa oloansa.
Kyllä suosittelen hankolaisia kävelemään Neljän tuulen tuvalle päin ja pysähtymään tuhon äärelle. Ja katsokaa kaikkia säästyneitä hienoja käkkärä mäntyjä. Tälläisiako me haluamme hankoon??????????????? - hyisaatanansaatana
sinä "hei haloo", mä voin sit varmaan tulla tuhoamaan sun pihaa tai kotia jos oon sitä mieltä et se tekee oman maailmani kivemmaks? vai voinks mä kipata teille mun jätteet?
- hei haloo!
Hangon jäteasema
Suursuo, 10900 Hanko (jäteasema kartalla)
Aukioloajat:
ma ja ke 10-18
ti 10-17
la 9-12
talvella 1.11. - 31.3. la suljettu
Voisinko minä mennä raijaamaan noi junat tosta ratapihalta pois, kun ne on niin rumia ja näkyvät mun makuuhuoneen ikkunastani.
- ...
laita verhot kii
- itsekkyyden aika
Surullista ja itsekästä menoa tämäkin...
Ne tuhotut männyt olivat osa kaunista kaupunkiamme.
Osa niistä on elänyt siellä rannalla satoja vuosia, eli jopa useita ihmiselämiä.
Meidän tulisi osata arvostaa ja varjella näitä kauniita vanhoja puita! - hei haloo!
Tapahtumapaikalta Bellevuelle päin vähän matkaa on ilmeisesti muutama vuosi sitten tehty samat temput. Sahausjäljet ovat jo tummuneet. Hesalaista meininkiä sekin! Silloin ei ole tainnut asiasta haloota nousta. Onko se rikos jo vanhentunut?
Kunpa saisikin kaataa omalta pihalta muutaman puun! - Ding ding
Ei tuosta montaa vuotta ole kun Hangonkylän sataman vieressä olevalta kalliolta (frisbeeradalta) oli joulun alla sahattu männyistä upeat latvat... Kaippa ne näyttää kauniimmilta "pihakoristeena" kuin omalla paikallaan puun latvuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626