Facebook ja ystävä

mitä ajattelet

Jos ystäväsi ei kirjoittaisi sinulle vastausta viestiin (mitä kuuluu jne) moneen päivään tai ollenkaan facebookissa. Minkä johtopäätöksen vetäisit? Itse tiedän mitä ajattelen, mutta kysynkin nyt mitä muut ajattelisivat. Entä miten toimisit jatkossa tämän henkilön kanssa. Ystävä kuitenkin olisi käynyt facebookissa, ehkä tykännyt jostain siellä -mutta eihän tykkäystoiminto tarkoita muuta, kuin että kivan kuvan otit.

6

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna

Minun mielestä otat asian aivan liian vakavasti. Tai ehkä ystävyytenne on epävarmalla pohjalla, kun pohdit asiaa täällä meidän kanssa.
      Itselle saattaa käydä niin, että hieman epäsosiaalisella fiiliksellä tai kiiressä ajaudun illan päätteksi naamakirjaan. Saatan tykätä jostain kuvastakin, ehkä jopa kerron mitä minulla on mielessä. Sitten on se postilaatikkoa, siellä on yksi viesti, joka haluaa idoitani polttareiden järjestelyyn. Velikin tervehtii, ja sitten pari ystävää viestittelee jotain. Koska olen itse väsynyt, päätän vastailla näille kyselijöille parempana hetkenä. Ei siinä ole sen kummempaa.

• ap.

Minusta tuntuu että ei ole tärkeysjärjestyksessä kovin tärkeä, jos toinen ei vaivaudu kahta riviä laittamaan. En mitään esitelmää odota. Mutta olen vetänyt johtopäätöksen että toinen ei ole vuosiin ollutkaan ystävä, koska ei ole kovin aktiivinen. Hänellä täytyy olla monia tärkeämpiäkin ihmisiä/asioita, ja ei luottamusta -ei puhu asioistaan tai elämästään juuri. Harmi että niin myöhään tajuan taas.

En voi kysyä kuulumisia jatkossakaan niiltä, jotka vastaavat päivien päästä tai viikkojen. Nauttisin heidän poistamisestaan facebookista. :) Sinkkuna ja sukulaisettomana lähes, on erittäin tärkeää että ihmiset ovat joskus tavoitettavissa. Jollain tasolla. Voin olla tosikko jonkun mielestä, mutta en halua olla se jonon viimeinen.. se riittää tässä elämässä. :)

• 5ej76rk8

Ihmiset on nykyään aivan liian facebook keskeisiä.
      Aina pitää päästä sinne. Kaiken huippu oli kun pitkästä aikaa tuli yks pariskunta kylään niin niiden muutaman tunnin aikana jotka vietettiin mun kämpässä piti päästä facebookiin :D Sama juttu koulussa, tunnilla ja välitunnilla yms.

Itselläni ärsyttää jos joku suht lähellä asuva kaveri yrittää jatkuvasti fb:ssa lässyttää jotain ympäripyöreää kun voitais ihan hyvin vaikka kahvilla jutella kasvotusten tai käydä oluella välillä.

Ollaan muka kiireisiä ja silti koko ajan fb:ssa :DDD

Aika säälittävää.

Soittakaa toisillenne ja käykää kylässä.

• manna

Aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jos ystävyys kaatuu siihen, ettei toinen vastaa viestiin, niin kuinka heikolla pohjalla se silloin onkaan.

"En voi kysyä kuulumisia jatkossakaan niiltä, jotka vastaavat päivien päästä tai viikkojen. Nauttisin heidän poistamisestaan facebookista."
      Mutta ethän sinä omista ystäviesi aikaa. Ja mielestäni on hieman omituista sanoa, että "nauttii ystävyyden katkaisemisesta". Kyllä minulle ystävyyden katkeaminen olisi enne kaikkea hyvin surullinen tapahtua. Ehkä johonkin puolituttuun voisin noin viileästi suhtautua.

• manna

Aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. = Turhan jauhaminen facessa kun voisi nähdäkin.

• ---

Jos se viesti on vaikka hukkunut jonnekin / jäänyt huomiotta. En antaisi hirveästi painoarvoa sille, ettei joku vastaa fb:ssä. Se kun ei aina toimi koko sivusto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe