Jos ystäväsi ei kirjoittaisi sinulle vastausta viestiin (mitä kuuluu jne) moneen päivään tai ollenkaan facebookissa. Minkä johtopäätöksen vetäisit? Itse tiedän mitä ajattelen, mutta kysynkin nyt mitä muut ajattelisivat. Entä miten toimisit jatkossa tämän henkilön kanssa. Ystävä kuitenkin olisi käynyt facebookissa, ehkä tykännyt jostain siellä -mutta eihän tykkäystoiminto tarkoita muuta, kuin että kivan kuvan otit.
Facebook ja ystävä
6
215
Vastaukset
- manna
Minun mielestä otat asian aivan liian vakavasti. Tai ehkä ystävyytenne on epävarmalla pohjalla, kun pohdit asiaa täällä meidän kanssa.
Itselle saattaa käydä niin, että hieman epäsosiaalisella fiiliksellä tai kiiressä ajaudun illan päätteksi naamakirjaan. Saatan tykätä jostain kuvastakin, ehkä jopa kerron mitä minulla on mielessä. Sitten on se postilaatikkoa, siellä on yksi viesti, joka haluaa idoitani polttareiden järjestelyyn. Velikin tervehtii, ja sitten pari ystävää viestittelee jotain. Koska olen itse väsynyt, päätän vastailla näille kyselijöille parempana hetkenä. Ei siinä ole sen kummempaa.- ap.
Minusta tuntuu että ei ole tärkeysjärjestyksessä kovin tärkeä, jos toinen ei vaivaudu kahta riviä laittamaan. En mitään esitelmää odota. Mutta olen vetänyt johtopäätöksen että toinen ei ole vuosiin ollutkaan ystävä, koska ei ole kovin aktiivinen. Hänellä täytyy olla monia tärkeämpiäkin ihmisiä/asioita, ja ei luottamusta -ei puhu asioistaan tai elämästään juuri. Harmi että niin myöhään tajuan taas.
En voi kysyä kuulumisia jatkossakaan niiltä, jotka vastaavat päivien päästä tai viikkojen. Nauttisin heidän poistamisestaan facebookista. :) Sinkkuna ja sukulaisettomana lähes, on erittäin tärkeää että ihmiset ovat joskus tavoitettavissa. Jollain tasolla. Voin olla tosikko jonkun mielestä, mutta en halua olla se jonon viimeinen.. se riittää tässä elämässä. :)
- 5ej76rk8
Ihmiset on nykyään aivan liian facebook keskeisiä.
Aina pitää päästä sinne. Kaiken huippu oli kun pitkästä aikaa tuli yks pariskunta kylään niin niiden muutaman tunnin aikana jotka vietettiin mun kämpässä piti päästä facebookiin :D Sama juttu koulussa, tunnilla ja välitunnilla yms.
Itselläni ärsyttää jos joku suht lähellä asuva kaveri yrittää jatkuvasti fb:ssa lässyttää jotain ympäripyöreää kun voitais ihan hyvin vaikka kahvilla jutella kasvotusten tai käydä oluella välillä.
Ollaan muka kiireisiä ja silti koko ajan fb:ssa :DDD
Aika säälittävää.
Soittakaa toisillenne ja käykää kylässä. - manna
Aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jos ystävyys kaatuu siihen, ettei toinen vastaa viestiin, niin kuinka heikolla pohjalla se silloin onkaan.
"En voi kysyä kuulumisia jatkossakaan niiltä, jotka vastaavat päivien päästä tai viikkojen. Nauttisin heidän poistamisestaan facebookista."
Mutta ethän sinä omista ystäviesi aikaa. Ja mielestäni on hieman omituista sanoa, että "nauttii ystävyyden katkaisemisesta". Kyllä minulle ystävyyden katkeaminen olisi enne kaikkea hyvin surullinen tapahtua. Ehkä johonkin puolituttuun voisin noin viileästi suhtautua.- manna
Aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. = Turhan jauhaminen facessa kun voisi nähdäkin.
- ---
Jos se viesti on vaikka hukkunut jonnekin / jäänyt huomiotta. En antaisi hirveästi painoarvoa sille, ettei joku vastaa fb:ssä. Se kun ei aina toimi koko sivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964