prime-date.fi

Lonely29v

Huono sivusto, ei kannata maksella, profiileja on tusinoittain mutta hyvä jos muutama prosentti vastaa=useimmat eivät maksa tai ole tosissaan.

Olin QT7JK jos joku sieltä halusi yhteyksiä.

32

2445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin...

Harmi musta noi netti deitti saitit.... mäkin kun haluisin jutella netissä joskus, mut en mä siitä erikseen haluu maksaa..... :( Tänäänkin olisin seuraa kaivannut, mutta.....

• Petetty_1

Hei,

Minulle Prime-date sivustoilla kävi siten, että tilasin kolmen kuukauden jakson, mutta kun kolme kuukautta oli kulunut veloitti kyseinen yhtiö luottokortiltatani puolen vuoden maksun automaattisesti, vaikka tilaukseni oli kolmen kuukauden määräaikainen tilaus. Suljin korttini ja menen tekemään rikosilmoituksen asiasta.

• prime-date petosta

Vastaa niille, että olet havainnut petoksellista toimintaa. Lähettelivät ehkä sinunkin nimissäsi luvatta viestejä.

Prime-Date fi huijauksesta tietoa
        http://www.mythbustersforum.com/viewtopic.php?f=120&t=2300

Sano, että mikäli eivät halua merkittävää selvitystä asiasta niin kannattaisi jättää sikseen

Lisäksi Suomen lain mukaan paritus on rikos ja sivulla olevista aidoista profiileista suuri osa on maksullisia naisia.

• Samat sanat

Olen itse mennyt samaan lankaan. Ei taida olla muuta keinoa kuin sulkea luottokortti.

• mmm

lähtävätkö vielä sähköpostiin uhkauksia minulle ainakin tulee en ole maksanut olen ottanut yhteyttä kulutajaasiamieeheen ei osannut neuvoa millä periaatelaa perivät maksuja en maksa katson loppuun. pitäis olla kyllä firman yheystiedot jossain tai yhteyshenkilö

• Samat sanat
        mmm kirjoitti:

lähtävätkö vielä sähköpostiin uhkauksia minulle ainakin tulee en ole maksanut olen ottanut yhteyttä kulutajaasiamieeheen ei osannut neuvoa millä periaatelaa perivät maksuja en maksa katson loppuun. pitäis olla kyllä firman yheystiedot jossain tai yhteyshenkilö

Joo lähettävät sähköpostiin uhkauksia asian oikeuteen viemisestä. Eihän se kivalta tunnu, mutta en tosiaan aio maksaa. Onko toimintansa kuitenkin laillista? Eli joudunko oikeuteen :) Palvelun peruuttaminen ei onnistunut ja sopimusehdot ovat aivan käsittämättömät.

• Petetty_2

Moi,

Saitko mitään takaisin? Oliko rikosilmoituksesta ja reklamaatiosta hyötyä?
        Vai jäikö hyöty kortin sulkemiseen, etteivät pysty veloittamaan enempää?
        Heidän hommansa tuntuu olevan aika huijausta, samoin kävi minulle kun suostuin lyhyeen tarjoukseen, piti olla kahden viikon tutustuminen mutta veloittivat seuraavat kolme kuukautta vaikka laitoin ruksin ennen kahden viikon umpeutumista etten halua jatkaa!.

• Oikeestikko

joku maksaa näistä touhuista :D

• JustJooVain

Pitäisi oppia aina irtisanomaan joka deittipalvelu ennen kun se tilaus aika ummessa kun aika usein on että ne uusivat automaattisesti jos et tee mitään... tää nyt on se pitäisi lukea ehdot ja flirtfair on petollinen sivusto kans, ne jopa uhkaa ulosotto/haaste yms periä jos lipsahti yli perumisajan ja eivät pystykään veloittamaan kortilta maksua.

Nää sivustot on enemmän ansoja ja prime date on todella huono, voit laittaa vaikka 200 viestiä 3kk:n aikana ja hyvä jos 5% vastaa ja ne ovat ulkomaalaisia tai muuta paskaa ja ehkä tuurilla saat yhden oikean kontaktin ja kuvatkaan siellä ei ole oikeita :D

• näppärää

Kannattaa lukea ne ehdot aika tarkkaan. Prime datessa näytti lukevan että tilaus pitää peruuttaa 14 vrk ennen päättymistä...eli 3 kuukauden tilaus pohjilla ja jos sitä ei peruuta 14 vrk ennen päättymistä ni pamahtaa samantien seuraavat 3 kk maksuun. En maksanut mutta liityin ja katsoin viestejä mitä sieltä tulee ihan tulvimalla. Kaikkissa viestien alut on kolmen kaavan mukaan aloitettu eli ihan täyttä huijausta...

• Pride-Date.fi petos

vai onko ihan 6 viikkoa ennen päättymistä siellä säännöissä. Suoramarkkinointin takia,ehkä teoriassa mahd saada rahoja takaisin jos peruu 14 vrk aloittamisesta

Prime-Date fi huijauksesta tietoa
      http://www.mythbustersforum.com/viewtopic.php?f=120&t=2300

Ihmisiä houkutellaan asiakkaaksi sanomall, että on ilamsta, mutta silloin ei oikeasti saa kontaktia mutta saa automaattisia valeyhteyden ottoja.
      Kuluttajvirastoon pitäisi ilmoittaa ja poliisille.

• siisPrime-Date

Siis Prime-Date.fi on on petoksellinen sivu.
        Saksalaiset omistajat leikkii hienoa IT yhtiötä

• Niin, eipä sitä Suomi24.fi:ssäkään saa vastauksia naisilta että vielä älyttömämpää on maksaa...

• ta

Joo homma pelkää kusetusta ja rahahstusta. Lähetää pari perintä kirjettä ja menevät itse oma aloitteisesti luottokortillesi.

• tyhmästäpäästäkärsii

Minulle kävi myös että jouduin sulkemaan korttini ja tilaamaan uuden ,eli päätin kokeilla kuukauden nyt tarkastellessani korttini tietoja olivat jo neljästi käyneet tililläni ,,,ja eikö rikosilmoituksen tekoon,,,ai niin yhden kontaktin sain heti, kaunis nainen halusi tulla rakastelemaan kanssani,(asui tosin englannissa )
      olis tullu jos olisin lähettänyt rahaa lippuihin varmaan ,,,,niin että eikö pojat liittymään vain ;))))

• Tyhmä mutta onnekas

Sama kuukauden kokeilu juttu ja ihan paska sivusto, ei yhtää oikeeta kontaktia. No mulla onneksi ei kerenneet laskuttaa lisää kortilta koska jouduin sulkemaan kortin muusta syystä, no nyt on tullu parikin ukaasia,
      tänään viimeisenä ehdotus saatavien sovittelusta ; ) että jos maksaa 20,00 niin luopuvat asiasta. Onko kellekkään oikeesti tullu mitää seuraamuksia jos ei ole maksanut mitää lisää ? Ja miten oikeesti laki menee heidän ehtojensa kohdalta?

• Peloissaan

Mulla on tällainen tilanne: yritin rekisteröityä ko sivustolle, mutta se jumitti minut tilanteeseen, jossa pyydettiin vahvistamaan sähköpostiosoite. No, se on suoraan sanottuna täysin mahdotonta. Sähköpostiini ei ole tullut mitään viestiä, eikä tässä kentässä ollut mitään painiketta, jolla vahvistaa.
      En tiedä, mitä nyt seuraa. Olenko jo kusessa?

• JuupasJaapas90

Miksi olisit kusessa... Ethän ole vielä antanut mitään luottokortti yms tietoja joten sulta ei peritä mitään.

• miten nyt

itse erehdyin ottamaan 14 vrk kokeilun, maksoin tilisiirrolla. Siis en antanut luottokortin tietoja. Mitenkähän tässä nyt käy? Lähettävätkö postissa laskun ? Onko kellään kokemusta? Entä miten tämän voi oikeasti lopettaa, onko joku faksannut noita irtisanomisia, kopiot passista jne? Ja voiko sen tehdä suomeksi?

• HUIJAUSTA B2

En ole lähettänyt kopioita passista en muustakaan henkilötodistuksesta. Lähetin sähköpostilla, että irtisanoudun palvelusta ja sen pitäisi riittää kirjalliseksi irtisanoutumiseksi.

• kebardi1

onko ihmisillä auttanu tuo kortin sulkeminen ja antanu asian olla vai onko tullu jälkipyykkiä ja uhattu oikeudella?

• D.A.3

Itselle tuli 129 lasku kun olin unohtanut kokonaan että olen joskus rekisteröitynyt sinne ja nyt sitte kyselin sieltä että miten pystyn eroamaan palvelusta kun ei pysty faksia lähettämään mutta mitään ei ole kuulunut

• Just asking

Onko kenelläkään kertoa miten käy jos lopettaa pankkitilin ja unohtaa koko deittisivuston??
        Uhkailu postia ja kiristystä tulee s-postiin.
        Eikä sieltä vastaa ainakaan ihminen jos koitan kysyä miten niistä pääsee eroon..
        viitun kiva saitti.

• kebard1

ite en saanu mihinkään kysymykseen vastausta ku sinne kirjotin sähköpostia..annoin sivun olla ja onneks oli tuollainen turha sähköposti mitä käytin,niin poistin sen..en jaksa enää niiden kirjottelua et pitää jotain maksaa jne.

• kebard1

ja pankkikortin suljin ja tilasin uuden

• Johtaja seikkailulla

Mulle tuli tarjous 9,90 sähköpostiin. No ajattelin että kokeillaan. Pian ymmärsin että sivustolla ei ole todellisia deittejä. Viestejä lähetää tietokone-ohjelma.

Kyseessä on huijaus ja rahastus, josta on vielä vaikea päästä eroon. Pyytävät lähettää kopion henkilöllisyystodistuksesta. Älkää tehkö sitä, sillä sitä käytetään ihan varmasti lisähuijauksiin.

Suljin luottokorttini tänään ja lähetin sivuston meiliin viestin että sanon jäsenyyteni irti. Jos uhkauksia alkaa tulla, teen rikosilmoituksen.

• Selviskö teillä nuo asiat? Itelleni tuli 178 euron maksu visan puolelle minkä hoksasin eilen, onko tuo pakko maksaa? Nyt erosin tosta samantien laittamalla tuolla sivustolla peru rekisteröinti tai joku tälläinen. Riittääkö se, pääsenkö eroon tästä rahastuspalvelusta?

• nasa3

MIKÄ ON SÄHKÖPOSTI OSOITE JOHON VOI PERUUTUKSEN ILMOITTAA?

• nasa3

moi kaikille!
      ettekö te ymmärrä lukea sopimus ehtoja loppuun saakka tietoa on kyllä saatavana riittävästi nyt annan teille hyvän neuvon lähettäkää suomeksi sähkö postia osoitteella [email protected] niin peruutus astuu voimaan automaatti vastaa englanniksi vaikka olen vanha silti otan asioista selvää!

• nasa3

toinen vaihto ehto en halua enää viestejä on sähkö postissa ja siinä kohdat täytettyäsi niin jäsenyys peruutaan!

• Vedätetty

Erehdyin ottamaan 14 vrk:n määräaikaisen sopimuksen. Kahden viikon sopimuksen, joka olisi pitänyt peruuttaa jo ennen sopimusta. Liki 200 euroa köyhempänä, mutta kokemusta rikkaampana.

Haen naista omasta maakunnasta, mutta yhteydenottoja/vastauksia on tullut vain venäläisiltä naisilta. Muut profiilit lienevät feikkejä, kun ei ole elonmerkkejä. Suomi24:ssä naiset sentään olivat oma-aloitteisestikin kiinnostuneita minusta.

Ei pidä koskea pitkällä tikullakaan.

• eduardobr61

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe