Eli naiset haluavat romantiikkaa, mutta kertokaapa millainen olisi sinun täydellinen romanttinen intohimoinen iltasi?
Millainen on täydellinen romanttinen ilta:) ?
10
6176
Vastaukset
- moi aussi
Se olisi sellainen,että tulisi sellainen tuntu,että mies on ajatellut juuri minua,eikä toista kaavaa,jolla ne kaikki muut on saatu haaviin.
Tässä tapauksessa olisin sitä mieltä,että kannattaa" kuunnella" naisen elkeitä.
Elikkä jos nainen pitää kasvisruuasta,bubivisasta ja hevimusiikista, niin kaikki tämä on helppo selvittää etukäteen ja se viestittää aidosta kiinnostuksesta ja voi sen illan viritellä näiden ympärille.
Ja jos tässä tapauksessa itse inhoaa heviä,ruokarasisteja sekä visailua on parempi katsoa johonkin toiseen suuntaan. - vähän
Romantiikkaa on pienikin yteinen aika jaka on vain meille.Yhteinen kävely kiireettömässä ajassa,vain sinä ja minä.Yhteenkuulumisen tunne ja harmonia,siinä kaikki.
- nyt pettynyt
Näin miehelle romanttisin iltani olisi kun nainen ei kokoajan nalkuttaisi jostain, vaan oikeasti huomioisi minut.
- surprisee
Yllätä hänet. Kokkaa hänelle kynttiläillallinen (voi kuinka kliseiseltä se kuulostaakin!):D Tai voit tietenkin viedä hänet johonkin hienoon ravintolaan ;)
- -love-is-in-the-air-
Kynttilät toimivat aina! Se tuo rahallisen ja kiireettömän tunnelman.
Täydellinen ilta alkaisi sillä että tulen kotiiin ja huomaan valojen olevan poissa, kynttilöitä vähän joka paikassa ja mies on tehnyt ruokaa. Ruuan ei tarvitse olla mitään erikoista, ihan perusruokakin käy. Loppuilta kuunneltaisiin rakkausbiisejä ja puhuttaisiin syvällisiä. Mahdollisesti vielä kokovartalohieronta voisi toimia ;) - OlenRakastunut
Täydellinen romanttinen ilta olisi seuraavin maustein:
Sovitaan illallinen, vaikka luokseni, laitan hyvää ruokaa (sisäfileepihvit esim.), vähän punkkua ja siivosti aitoa shampanjaa. Ollaan pukeuduttu hyvin, ei sliipatusti.
Siinä sitten jutellaan, ja syödään jälkiruokaa, joka on joko jäätelöä, creme bruleeta tai mansikoita. Kuunnellaan musiikkia. Saatetaan tanssahdella lattialla keskennään, huviksi. Sitten kauniissa alusvaatteeissa sänkyyn. Hitaasti, ilnan känniä.
Toinen vaihtoehto on mennä pimeällä esim. jonkun joen/järven rantaan, picnic-korin kanssa. Siinä voi katsella toisiaan ja taivasta, ja ...suudella :) kiitos neuvoista:) Kuinka moni teistä haluaa seksiä tuollaisen illan jälkeen?
- kunhan saa
Samaa mietin itekin. Muulla ei oo väliä
- M,,Ä
Mentäis kalaan ja nuotion äärellä paistetaas makkaraa........Ja sit vois luonto tehdä tehtävänsä. Kyl meitä naisia on monenlaisia. Mä tälläinen.
- lilac path
Romanttinen ilta. Ensinnäkin perustana hyvä suhde täynnä rakkautta ja luottamusta, halua toimia toisen parhaaksi vilpittömästi.
Puitteet. Jos kotona, niin kaunis tunnelma kukilla ja musiikilla. Kauniit vaatteet. Herkkä mieli. Jotain hyvää syötävää.
Koskettelua sanoin ja konkreettisesti. Pitkät katseet. Lämmön tunteen leviäminen. Autuas olo.
Tai kävelyretki lämpöisenä kesäiltana esim. rannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984