ongelmana on parisuhteeseen kyllästyminen..ensin oli ihanaa mutta "arki" on alkanut kyllästyttämään, mies/poikaystäväni on liian takertuvainen hän ei nää enään ollenkaan ystäviään vaan haluaa olla vain ja ainoastaan minun kanssa! Minua on alkanut suoraan sanoen vituttaa kun silloin kun harvoin lähden ulos kavereitteni kanssa hän soittelee mulle koko illan että millon tuun kotiin jne. Paljon oon kestänyt mutta en halua luopua ystävistäni, vaikka tunnenkin itseni hieman hylätyksi kaveri porukasta vaikka todellisuudessa minä olen hylännyt heidät :/
hölmö hullu rakkaus
1
111
Vastaukset
- eennnnvvyyyyyy
Hölmöä että tulet tänne tuntemattomille kertomaan tuon kun sinun pitäisi kertoa se poikaystävällesi.. menet ja sanot suoraan että tahdot pitää välit voimassa kavereihisi koska he ovat tärkeitä sinulle.. mutta tuo on ihan normaalia myös että poikaystäväsi soittelee perääsi koska pelkää ja todennäköisesti kuvittelee että etsit "jotain" tai kännissä teet syrjähypyn... ehkä jos poikaystäväsi tietäisi mitä ajattelet suhteestanne niin hän voisi yrittää muuttaa itseään mielenkiintoisemmaksi tai keksiä jotai yllätyksiä jotta saisi sinutkin taas innostumaan.
Yleisin ongelma parisuhteissa on se ettei osata tai uskalleta puhua tunteista ja pidetään oletukset ja paha olo sisällä liian pitkään mikä johtaa suhteen tuhoutumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463