ongelmana on parisuhteeseen kyllästyminen..ensin oli ihanaa mutta "arki" on alkanut kyllästyttämään, mies/poikaystäväni on liian takertuvainen hän ei nää enään ollenkaan ystäviään vaan haluaa olla vain ja ainoastaan minun kanssa! Minua on alkanut suoraan sanoen vituttaa kun silloin kun harvoin lähden ulos kavereitteni kanssa hän soittelee mulle koko illan että millon tuun kotiin jne. Paljon oon kestänyt mutta en halua luopua ystävistäni, vaikka tunnenkin itseni hieman hylätyksi kaveri porukasta vaikka todellisuudessa minä olen hylännyt heidät :/
hölmö hullu rakkaus
1
110
Vastaukset
- eennnnvvyyyyyy
Hölmöä että tulet tänne tuntemattomille kertomaan tuon kun sinun pitäisi kertoa se poikaystävällesi.. menet ja sanot suoraan että tahdot pitää välit voimassa kavereihisi koska he ovat tärkeitä sinulle.. mutta tuo on ihan normaalia myös että poikaystäväsi soittelee perääsi koska pelkää ja todennäköisesti kuvittelee että etsit "jotain" tai kännissä teet syrjähypyn... ehkä jos poikaystäväsi tietäisi mitä ajattelet suhteestanne niin hän voisi yrittää muuttaa itseään mielenkiintoisemmaksi tai keksiä jotai yllätyksiä jotta saisi sinutkin taas innostumaan.
Yleisin ongelma parisuhteissa on se ettei osata tai uskalleta puhua tunteista ja pidetään oletukset ja paha olo sisällä liian pitkään mikä johtaa suhteen tuhoutumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423517Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42503Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922223Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1391862- 1321836
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281739- 1381405
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131389"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1631124