Hävettääkö nettituttavat
18
55
Vastaukset
Ei hävetä. Yksi tapa muiden joukossa tutustua ihmisiin.
- Just joo
"Nyt olemme olleet noin 3 kuukautta yhdessä,_ tosin emme ole vielä tavanneet_."
Että oikein yhdessä? Jep. Luuen, että tohon kiteytyy kaikki.- Näin on
Nykyään ihmisillä on todellisuuden taju hämärtynyt. Minkä takia edes kertoa vanhemmille tyypistä, jonka kanssa vasta kirjoittelee. Saattahan olla, ettei heistä edes tule mitään. 50/50 mahdollisuudet.
- puskalisko
Näin on kirjoitti:
Nykyään ihmisillä on todellisuuden taju hämärtynyt. Minkä takia edes kertoa vanhemmille tyypistä, jonka kanssa vasta kirjoittelee. Saattahan olla, ettei heistä edes tule mitään. 50/50 mahdollisuudet.
vähän hankalampaa on joutua selittämään heti seuraavana päivänä, että "ei me ollakaan yhdessä"
- kalman kaulin
puskalisko kirjoitti:
vähän hankalampaa on joutua selittämään heti seuraavana päivänä, että "ei me ollakaan yhdessä"
Se mies älähtää, johon kaulin kalahtaa
Monellakohan sadallatuhannella suomalaisella on jo kokemusta asiasta? Että tokkopa tuossa mitään hävettävää nykyaikana on.
EI hävetä. Almost Ok porukkaa täällä, mut niinhän se on irl ;)
- avaa silmät
Ei. Mutta siis ei kai kukaan laske vielä edes tuttavaiksi niitä, joita ei ole livenä tavannut. Tapaamiseen asti ne on kirjaimia ja kuvia ruudulla. Tuttavan saati ystävän, rakastetun tuntee paremmin kuin kirjoitustyylin ja vakio-hymiöt. Älkää oikeasti hukkuko nettiavaruuteen. Menetätte paljon!
- tuttava netistä
nettituttavia ?
- about näin
tuttava netistä kirjoitti:
nettituttavia ?
Niin, se muuttuu tuttavaksi, kun sen on tavannut. netissä tutustuttu , sitten tavattu= nettituttava. Jos ei ole edes tavannut vielä, ei ole vielä tuttava.
- nettituttavista
about näin kirjoitti:
Niin, se muuttuu tuttavaksi, kun sen on tavannut. netissä tutustuttu , sitten tavattu= nettituttava. Jos ei ole edes tavannut vielä, ei ole vielä tuttava.
uusi aloitus tulossa
- ?
about näin kirjoitti:
Näin on. Ihminen voi luoda täysin keksityn, mutta erittäin uskottavan hahmon nettiin ja useita sellaisia myös ja käydä "kirjeenvaihtoa" ja puhelinkeskusteluja useiden eri ihmisten kanssa. Mutta ei pysty koskaan tapaamaan" tuttaviaan", koska hahmot on luotu ja mielikuvitusta suurilta osin, vaikka siinä olisi totta pieniä paloja. Kysymys kuuluukin, kuinka loputtomiin joku jaksaa uskoa esteitä livetapamisiin vuosi vuoden jälkeen?
? kirjoitti:
Näin on. Ihminen voi luoda täysin keksityn, mutta erittäin uskottavan hahmon nettiin ja useita sellaisia myös ja käydä "kirjeenvaihtoa" ja puhelinkeskusteluja useiden eri ihmisten kanssa. Mutta ei pysty koskaan tapaamaan" tuttaviaan", koska hahmot on luotu ja mielikuvitusta suurilta osin, vaikka siinä olisi totta pieniä paloja. Kysymys kuuluukin, kuinka loputtomiin joku jaksaa uskoa esteitä livetapamisiin vuosi vuoden jälkeen?
Tuo taitaa olla kuitenkin aika harvinaista? Siis että joku esittää/käyttää rooleja kuvaamallasi tavalla.
- puskalisko
teevadit kirjoitti:
Tuo taitaa olla kuitenkin aika harvinaista? Siis että joku esittää/käyttää rooleja kuvaamallasi tavalla.
ei niitä tarvitse tietoisesti esittää. Esityksen toinen puoli tapahtuu aina vastaanottajan mielessä. Ihmettelen kyllä niitä, jotka aloittamaan seurustelun tapaamatta toisiaan.
Siinä on kuviteltu ne asiat, joita ei ole tiedetty. puskalisko kirjoitti:
ei niitä tarvitse tietoisesti esittää. Esityksen toinen puoli tapahtuu aina vastaanottajan mielessä. Ihmettelen kyllä niitä, jotka aloittamaan seurustelun tapaamatta toisiaan.
Siinä on kuviteltu ne asiat, joita ei ole tiedetty.Miksi joku viitsii esiintyä? Seurustelu ilman tapaamista on vain kommunikointia, ei minusta seurustelua kuten mä miellän seurustelun.
- miälikuvitusmiäs
teevadit kirjoitti:
Miksi joku viitsii esiintyä? Seurustelu ilman tapaamista on vain kommunikointia, ei minusta seurustelua kuten mä miellän seurustelun.
Useimmat äämät seurstelevat minun kanssani mesessä
miälikuvitusmiäs kirjoitti:
Useimmat äämät seurstelevat minun kanssani mesessä
Onko se hauskaakin?
- Noup.
En halua tutustua sellaisiin, joita mahdollisesti häpeämään joutuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622