Huoh... Käyn tässä läpi kaverilistaa eikä oikein ole ketään ystävää, kenen puoleen kääntyä esim. tulevana vappuna. Aina joku juttu mättää etten viitsi ottaa yhteyttä. Esim.:
- Asuu toisessa maassa.
- Emme ole olleet läheisiä, ei ole ollut molemminpuolista kiinnostusta ystävystyä (=hän ei ole halunnut ystävystyä), joten olisi kiusallista ja outoa alkaa kysellä yhtäkkiä netin välityksellä että mitä kuuluu ja haluaisiko lähteä kahville. Sitäpaitsi olen jo kerran kokeillut, eikä vastavuoroisuutta ole joten ei kehtaa alkaa ahdistelemaan.
- Hänellä on lapsi ja mies, eikä aikaa enää hengailla kanssani, vaikka ihana ystävä onkin.
- Miespuolinen, joka haluaisi muutakin kuin ystävyyttä. Miehet ja naiset eivät yleensä voi olla ystäviä, kun haluavat eri asioita.
- Pinnallinen, hieman ärsyttävä kaveri (joka esim.puhuu muista pahaa selän takana), mutta kuka kuitenkin voisi olla kaverini.
- Mies, jota olen tapaillut mutta kummallakaan ei taida enää olla tunteita emmekä sovi yhteen. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Taidan sitten päätyä toiseksi viimeiseen vaihtoehtoon, eli tähän kaveri-ehdokkaaseen, joka hieman ärsyttää minua. On hänen ympärillään kuitenkin muita ihmisiä ja mahdollisuus sitten tavata muita. Tosin hänen kaverinsa ovat usein yhtä ärsyttäviä.
Noh, töissä ja kotona kämppiksenä olisi taas potentiaalisia kavereita, mutta heilläkin taitaa olla omat kaverit enkä tiedä ovatko niinkään kiinnostuneita seurastani. On se kumma kun olen niin epäsuosittu ollut läpi elämän.
Ei sopivaa kaveria löydy.
3
174
Vastaukset
otahan yhteyttä. kuulostaa niin tutulta tuo. kavereita ei ole koskaan liikaa:)
- gsdfsdgsdfgsdf
Asutko Lapissa? Minä täällä Helsingissä...
- 12+16
Juu samalta vaikuttaa aikuisiän tilanne myös sinkkumiehen näkökulmasta. Puolet muuttanu muualle, loput "kiireisiä" parisuhteissaan tai omissa uusissa kaveripiireissään. Oudolta tuntus joo kysellä seuraa entisestä kaverista, jota ei ole kiinnostanut olla tekemisissä useisiin kuukausiin tai vuosiin...
Eikä sitä oikeen kuokkavieraaks halua lähteä kolmanneks pyöräks jonkun pariutuneiden haitoksi. Jos kutsuttas voisin harkita, mutta tuskinpa kutsutaan. Parit tapailee mielummin muita pareja..
Yhen käden sormet riittää laskemaan kavereita, joita olen nähnyt edes viimeisen vuoden aikana. Ja niilläkin harvoilla tuntuu olevan muuta menoa.
Voipi olla, että olen yksin suosiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756