Poikaystäväni serkku

tytteli.

Minua ärsyttää ankarasti poikaystäväni serkku joka aina yrittää saada mua sen pervoihin juttuihinsa mukaan.. Aina sanoo kaikkea että "voitaisko me vähä ... ei vie kauaa" yms. Se on todella ahistavaa ja poikaystäväni ei välitä.

Mitä pitäisi tehdä?

8

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+13

Käske poikaystäväsi tehdä siitä loppu. Jos se ei oikeasti välitä asiasta niin sitten koko teidän juttu tulee vähän uuteen valoon, mutta luultavammin kyse on siitä ettei se tajua asian häiritsevän sua. Tai sitten se tosiaan pitää sua jonain muuna kuin varteenotettavana kumppanina ja elää "kaverille kanssa" meiningillä, mutta joka tapauksessa asiasta on parempi tehdä numero ennemmin kuin myöhemmin. Ei ole oikein, että sun pitäisi sietää jotain ahdistelua tai iskemistä tai vihjailua edes läpällä, jos et itse sitä halua.

• menettele näin:

Ne haluaa sut yhteishoitoon joten ryhdy yhteishoidoksi. Myös poikaystävän kaverit kannattaa huomioida.

• oletko luuseri ?

Poikaystäväsi pitää siis jo näin alussa sua yhteishyvänä, oletko? Vaihda äkkiä miestä.

• TapojaSuomilaiset

Aloittajan viesti kuulostaasiltä kuin kertoisi suomalaisisita teini pojista.
      pojat tykkää suomes vitsailla nuorten kesken seksistä ja tollaista "hoidoista" toivottavasti ymmärätisi joskus näiden vanhempien lapset valistaa näitä ja kasvattaa hyvin et oiskäytös tavat kuitenkin heissä lepää suomen tulevaisuus olisi pakko saada tajuamaan miten ällöttävän ja epämiellyttävän oloisia suomalaiset ovat suurin osa.Ja tiedän mistä puhun montakin kertaa kuulee teinien ja vähän vanhempien pentujen kerkaislevan ja vitsailevan kaveri piireissään tytöille seksistä tai muuten vihjailla.ps.iahn vaan siksikin keroo jo paljon koska suomen maassahan seksi ei ole mikään tabu joten sitä ei osata hävetä millään tavalla edes siinä suhteen et jotain moraalia ois..siitäpä sikiää sitten juuri noita ällö vitsailuja ja leikin laskuja ja muuta yllä mainittua

• Esko ja liisako?

Kerroit kaiketi suomalaisita henkilöistä? No käske suomisen pentin ja tainan opettaa pojilleen tapoja

• tytteli.

Joo suomalaisesta kyse. Kyllä se muista pojista on ankaran mustasukkanen, mutta ei serkustaan.. Muut sanoo vähänki jotain nii heti suuttuu että "mun muija, mun muija" mutta sitte ei ymmärrä tuota että se serkkunsaki ahistelee.. :o

• siis????

Ja miten tämä siis liittyy monikulttuurisiin suhteisiin?

• suhderulettipyörii

Onko mies kurdilainen, älä vaan sano että on? kuulostaa niin tutulta, näissä nuorten poikien piireissä on kovin yleistä pistää jakoon nainen jonka ajatellaan olevan ei niin hyvä eli siihen riittää vaikka suuri meikkikerros tai sitten vaan horomaiset vaatteet tai sitten ei mitään näistä kun vaan joltain kuultu huono maine niin naisesta kuin naisesta tehdään kiertopalkinto.. ja mitä kiltimpi olet ja mitä kiltimmin asiaan suhtaudut sen enemmän sinua hyökytetään ja yritetään että suostuisit kimppajuttuihin!! jätä äkkiä tuollainen mies joka ei välitä! Ilmeisesti olet niin nuori ettet ole vielä tajunnut erota, mutta mieti onko tuo normaalia rakastuneen miehen käytöstä olla välittämättä? jos hän rakastaisi sinua hän puolustaisi sinua raivokkaasti ja katkaisisi välit tuollaiseen serkkuun joka ei pysty kontrolloimaan itseään ja himojaan, kohta näet saat vielä kimppuusi miehen himokkaat kaveritkin..

Tässä voi olla mukana myös sitä että musukulttuureissa naisen kuuluisi mennä Heti naimisiin seurustelun alettua eikä vain niin että nainen seurustelee ja antaa kun sitä pidetään huonon naisen merkkinä ja kohtelu on sitten tuollaista. Kyllä on sellaisiakin naisia jotka suostuu kiertopalkintona olemiseen täysin omasta tahdostaan ja siitä piittaamatta, niin nämä sitten luulevat että jokainen nainen on samanlainen! Tiedän eräänkin tapauksen jossa eräs mies rupesi pyytämään voisiko hänen tyttöystävä (nykyään jo ex) antaa seksiä miehen kaverille sitä vastaan että saisi rahaa ja mies voisi ostaa kaikkea itselleen ja kavereilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3074
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2772
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      62
      2556
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2477
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2038
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1559
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1552
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1529
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      77
      1514
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1439
    Aihe