Kunnon talviolosuhteet niin takavetokuski on lapion kanssa etsimässä
pitoa autonsa alta kun etuveto on jo mennyt aikaa sitten.
Kunnon takavetosissa on se konekkin sitten takana jolloin
pitoakin löytyy.
Toki joku voi kertoa mitä mä teen mun mersun pakussa takavetoisuudella.
Olen ajanut näillä jo silloin te monetkin olitti vasta tuskanen jomotus
isänne kasseissa.
Etuveto voittaa takavedon
SUT-11
3
<50
Vastaukset
- Tadadaa
Ei jaksa taas vastata asiallisesti, joten: Olet juu saattanutkin ajaa, mutta ajatko enään niin pitkälle tulevaisuuteen? On se jännää katsos taas päteä iällä....
- ljhiyögipög
Olet myöhässä. Talvi meni jo. Palataan asiaa 7 kk:n päästä
- Vetotapa
Siten kun pakusi on siinä käytössä johon se on tarkoitettu, eli täynnä kuormaa, niin ymmärrät miksi jopa pakettiautossa takaveto on parempi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760