Tyttöystävä ei eroa

Voevoevoe

Olen tehnyt kaikkee pahaa tytölleni (En tarkoituksella) ja olen vain tyhmä amis ja joka asuu vanhempien luona ja joka on työtön, silti tyttöni haluaa olla minun kanssa. Hän välittää minusta paljon ja kelpaan hänelle tällaisena kuin olen. Olen sanonut hänelle monta kertaa että etsisi uuden poikaystävän, mutta hän haluaa minut.
Lopetan kyllä pahan teon ja korvaan hänelle kaiken, mutta hän sanoo että ei tarvitse, hän ei edes halua pitää mua semmoisena kuin olen ja mitä muut jätkät ja miehet on: eli palvelijoita tytöillensä/naisillensa ja rahallisina hyötyinä. Tiedän että miehen tehtävä on palvella ja toteuttaa naisten unelmat, haaveet ja tekemiset ja ostaa paljon kaikkea. Mutta kun minä haluaisin siivota koko talon ja tiskata sun muuta, ja ostaa kännykän ja kannettavan niin tulee vain ettei tartte, en saa yksinkertaisesti tehdä tehtävääni johon meidät miehet on luotu ja enkä saa ostaa kuin pientä, jota olen ostanut jo tarpeeksi

Ja toinen asia on se että en halua nolata tyttöystävääni. Vappu on tulossa ja se on korkeastikoulutettujen ja lukiolaisten juhla ja tyttöni kun on lukiolainen, niin en halua että hän nolostuu, vaikka on sanonut, että kelpaan hänelle tällaisena ja on aivan sama mitä muut ajattelee, mutta en haluaisi satuttaa tyttöäni.

Miksi tyttöni ei voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen eli palvelijana ja rahallisena hyötynä ja miksei hän ei voi erota?

7

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Ehkä hänellä on huono itsetunto, kun kelpuuttaa luuserin.

• girlygirl-

Kysymyksiä:
      - Miksi olet satuttanut tyttöä ja miten?
      - Miksi asut vielä vanhempiesi luona?
      - Miksi olet työtön?
      - Miksi haluat palvella?

Neuvona ihan ensimmäisenä et menes sinne töihin tai kouluun ja muutat pois kotoa. Lopetat ton sörssäämisen ja valittamisen ja olet mies - puhut ja pussaat!
      Lahjoja voi ostaa mutta niiden suhteen ei saa mennä yli.
      Kuuntele tyttöäsi ja ole kiinnostunut hänen asioista - kannusta.
      Ja mikä tärkeintä keskity omaan elämääsi, kouluusi niin se säteilee myös parisuhteeseesi.

• Sun itseluottamuksessa on hiottavaa. PALJON. Ihme, ettäk ukaan jaksaa tuollaista pidemmän päälle katsoa... Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja laitat elämäs reilaan. Tai oikeestaan. Alat elää sitä omaa elämääs.

Tuo likkakin vaikuttaa kyllä aika tossulta. Onko hänellä tietoa paremmasta? nUoret tytöt yleensä helpommin jäävät "huonoihin suhteisiin"..

Toi teksti muutenki kuulostaa vähän oudolta. Et sä tyttöystävää halua vaan masterin itelles.

• yx nainen vaan

Et sä kuulosta niin tossukalta mun mielestä kuin nuo jotkut kommentit antaa ymmärtää. Mutta - sulla on aika erikoinen käsitys miehen roolista suhteessa. Etkö saa aikaan mitään omassa elämässä, koska sulla on niin jännä ihanne? Ei sun tartte tosta luopua, mutta tarttee kyllä ymmärtää, että jos haluat tuohon yltää niin se ottaa aikaa vuosia ja vuosia! Ja kannattaa aloittaa ihanteen tavoittelu pikkuisilla askelilla. Niitä vois olla vaikka ihan ekax a) kotoa pois muutto, jotta voit opetella itsenäistä toimintaa, rahan käyttöä, kotihommia jne. Sit myös koulutus/työ nostaa sun itsenäisyyttä myös. Näitä tyttöystäväsi varmasti arvostaisi.

Kyllä palvelu on ihan hieno asenne, mutta ymmärrä, että jotta voisit antaa, sulla täytyy olla mistä antaa. Ala keskittyä siihen.

Tyttö joko pysyy kelkassasi tai sitten ei. Jatka sä eteenpäin äläkä ainakaan yritä ajaa sitä pois! Jos se vaikka uskookin, että susta tulee vielä hyvä mies sille, kunhan vähän kasvat ja saat elämäsi eteenpäin! Tsemiä!

• itselleni tuli

mieleen lähestyä aihetta siitä näkökulmasta, että kerropa mistä tuo roolimallisi parisuhteessa kumpuaa? Todennäköisesti siitä perheestä, jonka kanssa olet ikäsi elänyt?

Tuostakin syystä, ihan itsesi ja oman elämäsi takia, tyttöystävistä puhumattakaan sinun olisi aika muuttaa kotoa pois. Sekin, että muuttaisit tyttöystävän kanssa yhteen, olisi jo parannus nykyiseen tilanteeseen, mutta ainoastaan, jos tyttöystävä tukisi itsenäistymistäsi eikä tekisi asioita puolestasi.

Pahin painajaisesi tuossa tilanteessa olisi saada sellainen nainen, josta nyt haaveilet : joka jakelisi käskyjä ja sanoisi aina, miten sinun tulee olla ja käyttäytyä.

Minusta sinun olisi hyvä jopa päästä jollekin ammattilaiselle juttelemaan, koska tunnut jo tämän viestin perusteella omaavan aivan olemattoman itsetunnon, jonka korjaamiseen ei välttämättä riitä omat voimat tai edes tyttöystävän tuki. Siinä ei ole mitään hävettävää, että hakee ongelmiinsa apua ja mitä nuorempana, sitä parempi. Tuollaisella itsetunnolla kun lopulta tuhoat itsesi tavalla tai toisella, teet huonoja valintoja, koska ne ovat jonkun muun valintoja.

Tsemppiä tiellesi ja voimaa!

• Älkää nyt menkö halpaan, tämähän on taas yksi naisvihaajatrolli joka syöttää maailmankuvaansa rivien välissä:

"Tiedän että miehen tehtävä on palvella ja toteuttaa naisten unelmat, haaveet ja tekemiset ja ostaa paljon kaikkea."

Älkää ruokkiko trollia.

• Aina kannattaa mennä halpaan, se on suomi24:n keskustelusivuston tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe