Onko lesbous naisessa tällaista fantasiontia:
- lesbosuuntautunut nainen ihailee isoja tai keskikokoisia tai pieniä rintoja
- hän ei koe uhkaavana toista naista vaan ihailee tai jopa rakastuu tähän
- samalla hän voi myös valikoida jyvät akanoista,rumat ja kauniit, naisen rooli
- hän ei ole pahoillansa jos näkee kateutta tuottavan näyn, kuten
isot sämpylät kahvilassa, vaan kokee, että yhdessä ollaan kaikki samaa pataa?
- ai niin: hän ei todellakaan välitä miehen fysiikasta,koska naisen huulet
ovat esteettisintä maailmassa? Rintojen suuruusilmentymän jälkeen?
Mitä lesbous käytännössä merkitsee?
5
215
Vastaukset
- 12+15
Lesbous
Kaksi naista suutelemassa.
Gustave Courbet’n maalaus Uni (1866).
Lesbous tarkoittaa naisen homoseksuaalisuutta. Nainen, joka kokee seksuaalista ja tunnepohjaista vetovoimaa pääasiassa tai ainoastaan naisiin, on lesbo. Sana lesbo on lyhentymä ilmaisusta lesbolainen rakkaus, joka juontuu Kreikan Lesbos-saaresta, jolla tytöillä ja naisilla oli merkittäviä oikeuksia, esimerkiksi erityisiä kouluja. Antiikin aikana tällaisessä koulussa nuoria tyttöjä opetti naisrunoilija Sapfo. Sapfon säilyneissä runoissa on eroottisia viittauksia naisiin ja monet hänen rakkausrunoistaan on omistettu naisille. Päteviä todisteita hänen ja oppilaiden välisestä eroottisesta kanssakäymisestä ei kuitenkaan ole.
- Tarkoittaa
Sellaista että yrittää ruuvata kahta mutteria tai kahta ruuvia yhteen,yritys on kova mutta valmista ei tule koskaan.
- .........
Täh. Mä olen oppinut että lesbous on sitä kun nainen tykkää seksuaalisesti vain naisista, ei miehistä. So simple. Eri asia sitten on, että suurin osa ihmisistä ei ole puhtaasti homo- tai heteroseksuaaleja, vaan jotain siltä väliltä.
- Selkeytyikö?
Lesbous on sitä, ettei halua munaa vaan römpsää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949