Onko täällä ketään kuka ois lähtenyt aupparihommiin Allianssin nuorisovaihdon kautta? Miten toimi, kuinka nopeasti löysivät sulle perheen, oliko mitään ongelmia? Kannattiko?
Allianssi?
3
81
Vastaukset
- LL
Itse olen lähdössä elokuussa Yhdysvaltoihin (tietoa lähinnä siis vasta hakemusvaiheesta). Eli järjestönä on mukana myös Au Pair in America.
Tähän asti kaikki sujunut hienosti, kysymyksiin saanut nopeasti vastaukset, hakemukset tarkastettiin äkkiä ja lähetettiin eteenpäin ja haastattelijan/haastatteluajan sai äkkiä. Perheen saamisessa meni kaksi viikkoa, mutta tämä on kuitenkin aika tapauskohtaista.. - exnycaupair
Olin vuoden mutta en jaksa kirjoittaa romaania kokemuksistani. Järjestön kanssa ei mitään ongelmia, kaikki toimi moitteettomasti, kannatti lähteä. Kysy tarkemmin asioista jos haluat vastauksia. Ainiin ja perheen löysin ensin itse jonka jälkeen vasta rekisteröidyin järjestöön, siitä en siis osaa sanoa.
- germangirlll
Allianssin kautta lähdin au pairiksi Saksaan ja järjestö löysi mulle tosi ihanan perheen, että ei valittamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661