Onko täällä ketään kuka ois lähtenyt aupparihommiin Allianssin nuorisovaihdon kautta? Miten toimi, kuinka nopeasti löysivät sulle perheen, oliko mitään ongelmia? Kannattiko?
Allianssi?
3
79
Vastaukset
- LL
Itse olen lähdössä elokuussa Yhdysvaltoihin (tietoa lähinnä siis vasta hakemusvaiheesta). Eli järjestönä on mukana myös Au Pair in America.
Tähän asti kaikki sujunut hienosti, kysymyksiin saanut nopeasti vastaukset, hakemukset tarkastettiin äkkiä ja lähetettiin eteenpäin ja haastattelijan/haastatteluajan sai äkkiä. Perheen saamisessa meni kaksi viikkoa, mutta tämä on kuitenkin aika tapauskohtaista.. - exnycaupair
Olin vuoden mutta en jaksa kirjoittaa romaania kokemuksistani. Järjestön kanssa ei mitään ongelmia, kaikki toimi moitteettomasti, kannatti lähteä. Kysy tarkemmin asioista jos haluat vastauksia. Ainiin ja perheen löysin ensin itse jonka jälkeen vasta rekisteröidyin järjestöön, siitä en siis osaa sanoa.
- germangirlll
Allianssin kautta lähdin au pairiksi Saksaan ja järjestö löysi mulle tosi ihanan perheen, että ei valittamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774