Minkälaisia koruja miehet voivat mielestänne käyttää ilman, että näyttää oudolta?
Onko vielä ok jos on korvakoru toisessa korvassa? Entä sitten jos on molemmissa? Kuinka montaa sormusta voi pitää ilman, että herättää huomiota? Sopivatko rannekorut ym. nauhat miehille ollenkaan?
Itse en juurikaan koruja pidä, mutta näyttää siltä että miesten korujenkäyttö on viime vuosina lisääntynyt aika lailla.
Koruja miehillä..?
22
7431
Vastaukset
- samm
Miehelle sopii korut jos niitä osaa käyttää oikein ja tyylinsä mukaisesti.. Rannekorut sopii, sormuksia ei saa olla liikaa, kaulaketjut on jees. Tosin sekin riippuu ihan tyylistä, överiksi ei pidä niitten kanssa kyllä lyödä. Korvakorut sopii vain harvoille.
- mäx
Vanha sanonta on, että mitä vähemmän koruja miehellä, sitä parempi. Ainakin liike-elämässä tuo pätee. Sallittuja ovat rannekello, solmioneula, vihkisormus ja kalvosinnapit... mutta nehän onkin enempi asuste kuin koru...
- Wendi
Minun mielestä miehet käyttävät aivan liian vähän koruja. Miehille sopivat korut ja ne ovat seksikkäitä. Hopeiset sormukset, käsirenkaat ja kaulakorut ovat ihania miehillä, mutta korvakoruja riittää vain yksi jos edes sitäkään.
- mia
semmonen rokkipoika tyyli on ihana :p esim. paljo puuhelmiä ja toisessa kädessä joku huivi. korvikset sopii joillekin, riippuu tyylistä!
- tyttö
Mun mielestä miehille sopii korut. Mutta kultaiset rolexit ja kaulaketjut on ehkä pohatta pappojen juttu. Nuorille mun mielestä menee todella hyvin puuhelmet ja ranteessa puuhelmi nauhat ja narut. Korvakorut on ihan jees, mutta ehkä ei rengas. JOku kiva nappi voisi olla parempi. Mutta mikäs sen paremman näköistä, kuin mies jolla kauluspaita ja hienot puuhelmet kaulassa...Ahh, tulee semmoinen sporttinen mielikuva=)
- Pete
Miehelle sopii yksi koru, laadukas rannekello. Niitä vaihtelemalla pukeutumista voi korostaa haluamallaan tavalla.
- hjk
Rannekello ei ole koru. Ovatko mielestäsi vihkisormuksetkin kiellettyjä?
- Green
Samaa mieltä olen Mäxin kanssa. Rannekello ja vihkisormus ovat ne ainoat yleisesti sallitut. Kuten jo sanottu rannekellolla voi tehdä ihmeitä. Perinteisen Citizenin kellon sijaan voi rahatilanteen salliessa ostaa Sveitsiläisen automaattikellon. Valinnanvaraa kyllä on niin koon kuin tyylikin puolesta. Yhä suurempikokoisten (halkaisijaltaan 40mm) kellojen yleistyminen vielä korostaa kellon tärkeyttä.
- bkhkuhuk
miehille sopii korut: www.korukyla.fi
- xy
Mitkä tahansa korut sopii, mikäli ovat yhteensopivia miehen muun tyylin ja vaatetuksen kanssa. Puvun kanssa eri korut kuin vaikka farkku-kauluspaita linjalla. Mitään sukupuoleen perustuvia rajoitteita ei tässäkään asiassa ole paitsi ainoastaan katsojien omissa mielissä, sitäpaitsi jos ei pidä ei ole pakko katsoa.
- TYYLI ON VAPAA
Että näyttää oudolta? Kyllä pitää aika joulukuusi olla, että näyttää oudolta. Itse asiassa en taida olla vuosiin kiinnittänyt mitään huomiota mihinkään miesten koruihin. Kerran tyyppiin, jolla oli sarvet implantoitu päänahkaan, jos nyt lävistyksiä koruina pitää.
- kieli oppi
Jotta eikä että.
- plöööppppö
Olen rannekorujen ystävä, niitä laitan kellon lisäksi aina ainakin yhden. Joku hopeakoru kaulassa melkein aina. Jos haluan jotenkin olla huomiota herättävämmällä linjalla lisään sormuksen jne. Korvakoruja en käytä vaikka reijät löytyy. Myös kaikki lävistykset kuuluu pelkästään pohjasakan tyyliin ja narkkereille. Liikaa koruja näyttää kyllä tyhmältä, jostain kannattaa karsia. Tietty jossain biletyylissä isot asustekorut on ihan eri asia, mutta itse käytän vain arvokoruja, arkena ja juhlana samoja.
- Koruuuriittää
Toislle sopii mikä vaan, toisille ei edes pää harteitten väliin.
- mie vaan
No itselläni koruja on vihkisormus ja kello.
Sitten oikeassa kädessäkin sormus nimettömässä ja joku rannekoru.
Ja yleensä joku kaulakoru. - ....
Panssariketju sopii miehelle.
- JeeperKeeper
Tyyliskenessä miehillä näkee nahkaa, narua, puu- ja kivihelmiä ranteessa.
Ostospaikkoja on mm.
http://violamilano.com/
http://www.dciswe.com/
http://www.hypnonhelmet.fi/ - jewii
Mielestäni miehille sopii monenlaiset korut. Kohtuus kuitenkin kaikessa... Miesten pitäisi uskaltaa käyttää koruja enemmän, muutakin kuin vihkisormusta. Varsinkin mielenkiintoiset kellot on tosi jees! Törmäsin Facebookissa verkkokauppaan joka myy miehille erilaisia koruja. Päätin testata ja tilasin miehelle puisen kaulakorun syntymäpäivälahjaksi. Toivotaan että tilaus saapuu pian, sillä synttärit on jo tällä viikolla! :) kaivoin nettisivut esille, tässäpä linkki sinne: http://www.winlandia.net/
- ............
Voi käyttää ihan minkälaista bling blingiä tahansa. Mikään ei ole liikaa, jos tyyliin sopii.
- Outoako?
Näyttää oudolta? Mikä on outoa? Ja jos jokin on outoa, niin tekeekö se asiasta jotenkin huonomman? Jos outoudella tarkoitetaan omaperäisyyttä ja persoonallisuutta, niin silloinhan se on vaan hyvä.
- Anonyymi
Nykyään korut sopivat ehdottomasti miehelle, ja tekevätkin useimmiten asusta näyttävämmän ja mielenkiintoisemman. Tässä esimerkiksi tyylikkäitä nuorten miesten koruja: https://feebe.fi/collections/korut
- Anonyymi
Mä mietin että minkä ihmeen takia joku miettii ”mitä muut ajattelee”. Minkä takia ihminen ei voi käyttää asioita oman mielen ja maun mukaan. Jos joku kokee että pitää vaikka helminauhoista nii mikäs siinä. Jos vain itsellä on hyvä olla niin se on tärkein. Ei sillä pitäis olla mitään väliä mitä naapurin Pekka ajattelee. Pekka voi käyttää ihan mitä Pekka haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3662178- 571618
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1631274Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771179Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67959- 86945
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33903Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-113872Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12866K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8846