www.brazilianbikinishop.com/en/brazilian-bikini-22/
Onko mielipiteitä antaa brassi-bikineistä? Itse tykkään, mutta minkälaisia mielipiteitä herättää muissa? Laitoin linkin esimerkkinä mistä olen ostanut.
Brazil-bikinit, liian pieniä?
7
1165
Vastaukset
- VähäPaksu
Oma kroppa ei antais myöden käyttää noita. Mutta kyllähän noi näyttäisi "ne tärkeimmät" peittävän. Kukin tyylillään, kunhan ei ihan alasti :)
- .............
Jos on tuollainen pyöreä timmi peppu, niin tuollaiset sopivat kyllä oikein hyvin, jopa stringibikinit. Stringibikineitä tosin saatetaan "paheksua" enemmän kuin noita brassibiksuja.
- uitopia
Ei kannata pelätä käyttöä, eikä ole liian paljastavia. Kannattaa vaan kiinnittää huomiota ettei osta vahingossa sheer-kangasta eli kastuneena läpinäkyvää. Mutta ei noi esim linkin biksut niitä ollutkaan. Itse ainakin tykkään omiani käyttää ihan vapautuneesti :)
- HänOliPikkuPikku...
Arvostaisin suuresti jos kaikki maailman naiset käyttäisivät moisia bikineitä. Oma karvaperäni ei varmaan olis hirveen hyvä näky noissa, mutta ne naiset ;)
- tosimies1982
Jokainen pukeutukoon miten lystää, mut mul on omia mieltymyksiäni ihanteeseen.
Ensimmäinen lähtökohta on se että bikinit on kesän juhla-asu, se hetki kun suomalainen voi kerrankin nauttia siitä et on mitä ihanin sää ja kesä.
Tuo ilo kenties välittyy niin että on valmis pukemaan rohkeat bikinit, tulemaan ulos omista pukeutumiskoodeista ja säännöistä. Ottaa ilon irti ja bikinit on railakkaat
Mielestäni bikien tulee olla yksinkertaiset ja mieluusti yksiväriset. Ne ikäänkuin korostaa silloin kroppaa, jos bikineissä on paljon kuvioita ja kuoseja, ne häivyttävät itse kroppaa tai korostavat jotenkin tietentahtoen.
Mielestäni bikinit ei ole pukeutumisasu, niin että bikineihin laittaudutaan. Pikineiden kuuluu olla vapaa-ajan asu, joissa ei olla laittautuneena vaan pikeimminkin riisuutuneena. Hyvät bikinit on niukat.
Bikinit ei mielestäni saa sisältää kaaritukia, vaan tissit on ihan luomuna sellaisena kuin on. Jos on isto tissit ni sit valitaan bikinit jotka luontaisesti antaa hyvin tukea ja kangasta on enemmän, jos on pienet tissit ni sit bikinit voi olla paljaammat. Bikinitissit hytkyy ja pomppii lähes kuin paljaat tissit. Bikinit antaa niukasti tukea.
Bikien väri voi olla vaikkapa tuo auringonlaskunpunainen, jos kaipaa jotain erityistä, mut muutoin bikien hyviä värejä ovat punainen, turkoosi tai sellainen.
Bikinit on pehmeät ja ne voi vaivatta vaikka puristaa nyrkkiin, niissä ei ole mitään metalliosia tai hakasia.
Bikinien alaosa kuuluu olla niukka. Itse arvostan eniten ja koen seksikkäänä jos nainen uskaltaa pukea bikinit jotka istuu alaosastaan huonosti ja ovat brazilialaiset mitä aidoimmillaan, eli pyllyvaossa enemmän tai vähemmän ja saumat vaeltelee ties missä. Se tuo asuun vallattomuutta, tuhmuutta, ulkomaiisia vivahteita, rohkeutta ja korostaa kivasti pyöreitä pakaroita, pakaroita joiden pyöreys laittaa saumat hilautumaan. ja bikien alaosan istuvuus on aikalailla päinperserttä. Ne on ihan kurittomat ja hallitsemaatomat ja ei auta vaikka saumat korjaisi, ne on hetkenkuluttua taas pyllyvaossa, joten parempi antaa niiden vaan olla ja nauttia kesästä.
Bikinit on pikkutuhma, kuriton, sievä kesäasu ja jatkuvaa kommentointia että missä bikinit päällä voi liikkua ja missä ei. ovatko ne alusvaate vai vaate. Rohkeimmat naiset liikkuu bikineissä kesällä lähes kaikkialla. Arimmat ei uskalla pukea bikineitä oikein minnekään. Mut kenties jokainen seksuaalisesti vireä nainen puhuu kevättalvesta bikinikuntoon laittautmisesta ja sovittelee bikineitä ylleen ennenkuin on lumet sulanu.
mitä pienemmät brassit sitä parempi lopputulos, jos kroppa normi/ok, ei tarvi olla ihan täydellisin, kunhan tuntuu hyvältä. Kesällä on eri säännöt kuin muina vuodenaikoina. - läikikäs
Mistä ostatte brassi-mallisia biksuja? On ollu ostoslistalla pitkään mutta ei suomesta saa kun sellasia koko perseen peittäviä bikini alaosia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693