Oon teini-ikänen tyttö ja oon bi-seksuaali
Oon kaukosuhteessa tytön kanssa, meillä ois tapaaminen toukokuussa sitä ei voi enää peruuttaa, haluun muutenkin tavata sen tytön. Mutta lähiaikoina oon tuntenut ihan helvetisti vetoa luokkalaiseeni poikaan, se ei seurustele tällä hetkellä. Mutta tuntuu että se ois ihastunut mun kaveriin ja näi, en saa sitä poikaa pois mun mielestä ja seurustelen sen tytön kanssakin. Mitä pitäis tehdä?
Ei olla muuten muutamaan viikkoon sen tytön kanssa puhuttu, molemmilla koulukiireitä...
APUA TÄNNE PÄIN!
apuatänne
2
170
Vastaukset
- apua tarjoava
Sun kannattas miettiä tilannetta uudestaan ja tehä oikee päätös tämän tytön ja pojan välillä. Näitkö tyttö toukokuussa niinku tässä kerrot? Sun pitää tutustua siihen poikaan ja jutella sen kanssa. Jos sun tunteet vahvistuu entisestään siihen poikaan, ni sun kannattas kertoo sille ja kaukosuhteessa olevalle tytölles.
- labradorine
tee päätös ja mahd pian ei toisten tunteilla saa leikkiä!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162