Moi.
Ollaan oltu 23vuotta yhdessä ja lapsia ei ole koska naisellani on ongema jota ei voine korjata.
Kysymykseni onkin että mitä tapahtui, kun seksimme loppui täysin tänä vuonna 2012 tammikuun puolessa välissä.
Rouva perustelee tätä jollain helvetin menopaussilla, mutta en oikein usko tätä ja en oikein tajua muutenkaan.
Kaiiki oli ihan hyvyn (ainakin mun mielestä)
Ehdotin juuri rouvalle, että ottaisi kamansa ja häipyisi.
Hän tietekin rupesi huutamaan että paljonko hän on maksanut tästä meidän huoneistosta,
mutta omasta mielestäni tein aika reilun tarjouksen.
Tarjosin hänelle 10vuoden bruttopalkkaa puhtaana käteen jonka hän on ansainnut.
Se ja nykyinen aika kohtuullisen arvokas auto, kun nyt vaan poistuu mun elämästä ja ihan lopullisesti.
En oikeasti jaksa olla pidempään ilman seksiä.
ilman juttua
5
1
60
Vastaukset
- eukdkssxs
Se on saanu jonkun taudin joltain mieheltä eikä uskalla sen vuoksi panna sun kanssa. Klassinen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442