Onko kenelläkään tullut ilmoitusta Prisman kesätyöstä? Vai pitäisikö jo luopua toivosta?
Prisma kesätyö
4
962
Vastaukset
- tällaistatänään
Ainakin täällä on yleensä ilmoitettu päätöksistä. Jokainen kerta virallisen haun kautta on tullut "sinua ei valitettavasti valittu" -viesti, mutta suhteilla olen jo aikaisin hankkinut paikan, joten eipä tuollaiset viestit minua haittaa.
S-ryhmällä on yleensä pitkät hakuajat ja viestit lähetetään vasta toukokuussa, vaikkakin päätökset lienee yleensä tehty jo paljon aikaisemmin. - lisäänvielä
Mikäli tuo nimimerkkisi numero "99" viittaa ikääsi, niin et saa kesätöitä. Alle 14-vuotiaita ei palkata, eikä niitäkään suuria määriä.
- prism99
Ei viittaa ikääni, olen täysi-ikäinen :) ei kyllä ole tullut kielteistä vastaustakaan.... prisman sivulla kyllä sanotaan, että työpaikoista ilmoitetaan tän kuun loppuun saakka....
ja itse olin ollut samassa prismassa tetissä ja tutustu työelämää-jaksossa, niin luulin että olisi ollut mahdollisuus päästä sinne. - Elukkainen
Soitin ja sanottiin että on jo valittu yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465891Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583376- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122604mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132279- 302194
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171961- 181735
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287