Onko kenelläkään tullut ilmoitusta Prisman kesätyöstä? Vai pitäisikö jo luopua toivosta?
Prisma kesätyö
4
982
Vastaukset
- tällaistatänään
Ainakin täällä on yleensä ilmoitettu päätöksistä. Jokainen kerta virallisen haun kautta on tullut "sinua ei valitettavasti valittu" -viesti, mutta suhteilla olen jo aikaisin hankkinut paikan, joten eipä tuollaiset viestit minua haittaa.
S-ryhmällä on yleensä pitkät hakuajat ja viestit lähetetään vasta toukokuussa, vaikkakin päätökset lienee yleensä tehty jo paljon aikaisemmin. - lisäänvielä
Mikäli tuo nimimerkkisi numero "99" viittaa ikääsi, niin et saa kesätöitä. Alle 14-vuotiaita ei palkata, eikä niitäkään suuria määriä.
- prism99
Ei viittaa ikääni, olen täysi-ikäinen :) ei kyllä ole tullut kielteistä vastaustakaan.... prisman sivulla kyllä sanotaan, että työpaikoista ilmoitetaan tän kuun loppuun saakka....
ja itse olin ollut samassa prismassa tetissä ja tutustu työelämää-jaksossa, niin luulin että olisi ollut mahdollisuus päästä sinne. - Elukkainen
Soitin ja sanottiin että on jo valittu yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840