Dostele hakee telemarkkinoinnin ammattilaisia MOL:lin sivuilla Filippiineille. Onko matkaan lähtijöitä muita? Minä ainakin haen sinne ja jos pääsen olisi mukava tutustua muihin hakijoihin jo täällä suomessa. Olen kerran käynnyt Filippiineillä ja sydän on siitä asti halunnut sinne takaisin. Ostoskeskukset ovat suurempia kuin missään päin euroopassa. Rantakohteet käsittämättömän kauniita. Ruoka halpaa ja ihmiset ystävällisiä.
Puhelinmyyjäksi Manilaan
2
302
Vastaukset
- PinoyFinn
Tuttu paikka on Filippiinit...tämä telemarkkinointi homma kiinosti siinä määrin että lähetin hakemuksen kyseiseen yritykseen. Eräänä iltana minulle soitettiin että olet valittu sinne !!! Mahtavaa.!!!...erittäin huonon kuuluvuuden takia oli vaikea saada selvää mitä kaveri kertoili...ilmeisesti soitteli Espanjasta. Lähetin email viestin heille, koska halusin tietää tietenkin enemmän työsuhteen luonteesta ja toiminnasta...no, kaveri soittelikin muutaman päivän päästä ja kertoili taas erittäin huonosti kuuluvasta linjasta samoja asioita mitä eka kerralla...en saanut mitään vastauksia kysymyksiini..kysyi kuitenkin: onko pomo Hera x soittanut ? Ei ole pomo soittanut..ei...Minulla kyllä heräsi epäilys tämän yrityksen toiminnasta...!!?? Eikö yritys osaa vastata sähköpostiin..? Yksinkertaisiin kysymyksiin...? vähän kyllä epäilyttää tämä homma...!!!!!!!!
- mualimanmatkaaja1
Kusetat.
Kyllä ne ihan Suomesta soittaa ainakin kaikille muille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153