Minun on vaikea tutustua baarissa miehiin. Yleensä miehet, jotka tulevat iskemään ovat joko vanhempia tai nuoria miehiä jotka ovat varattuja. Monesti saan kuulla kommenttia, että missä sun mies on ja kun totean, että olen sinkku alkaa hirveä ihmettely, että eikö mulla muka ole miestä ja miksei.. Tuo on niin rasittavaa. Ongelma ei ole koskaan ollut se, ettenkö saisi huomiota miehiltä, mutta haluaisin löytää potentiaalisen seurustelukumppanin ja se on melko vaikeaa baarista, mutta toisaalta en oikein tiedä mistä muualtakaan osaisin sellaista etsiä. Yeensä jos olen itse uskaltautunut juttelemaan miehille he ovat olleet kiinnostuneita, mutta valitettavasti olen pohjimmiltani melko ujo tuollaisissa asioissa ja ne aloitteet, mitä teen tapahtuu jo melkoisessa kännissä ja ovat sitten myös sitä luokkaa, että yleensä johtavat yhdenillan juttuun tai pelkästään säädöksi. Haluaisin olla rohkeampi aloitteentekijä, mutta jotenkin kännissä on paljon helpompi mennä juttelemaan, kun ei enää ujostuta niin paljon..
Nainen aloitteentekijänä
1
293
Vastaukset
- mies*/*4/5
"Haluaisin olla rohkeampi aloitteentekijä, mutta jotenkin kännissä on paljon helpompi mennä juttelemaan, kun ei enää ujostuta niin paljon.. "
No ole se rohkeampi aloitteentekijä. Miehenä en kännistä naista ota oikein tosissaan, jos ei ole rohkeutta lähestyä ilman alkoholia. Naisena muutenkin voit käytännössä valkata kenet tahansa miehen baarista ei-vakavaan suhteeseen... Jos kanssakäymisesi miesten kanssa johtaa vaan säätöön, niin onko vika valitsemissasi miehissä vaiko itsestäsi, jonka kanssa mies ei osaisi kuvitella suhdetta. Hyvännäköisellä naapurintyttölookilla saat kenen tahansa miehen pasmat sekaisin, kun taas pukeutumalla solariumissa grillatuksi teinihoroksi kiinnostat käytännössä vain pantavana objektina, joka lempataan paremman tullessa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502