Erosin avomiehestäni koska hän ei näyttänyt rakastavan minua. Hänellä oli mahdollisuus elää perheenä kanssani, mutta hän ei halunnut vaan halusi oman asunnon ja hankki sen vielä salaa (kaupungin asunto?) muutettuaan ensin kirjat luotani (salaa) ja salasi minulta sen sijainninkin. Hän sitten meinasi, että hän välillä asustelee siellä ja välillä minun luonani. Hän lähti sitten asunnolleen ja lopetin suhteen, vaikka rakastin häntä todella (ja olin aika hulluna häneen ne vuodet jotka olimme yhdessä...sen takia siedin hänen puoleltaa lähes mitä vaan...mutta yksin sain periaatteessa elää...ei hän edes ruokakaupassa suostunut käymään minun kanssani). Olen sen jälkeen tavannut hyvin mukavan miehen, oikeasti hyvän miehen, joka näyttää välittävän minusta. Meillä ei vielä ole mitään suhdetta, olemme vain tutustuneet ja jutelleet. Nyt ex-avomieheni haluaa tavata ja jatkaa suhdetta ja "keskustella" meidän tulevaisuudesta. Tämä on kamala paikka. Sen lisäksi, että olen jo tavannut todella mukavan miehen, niin hieman pelottaa ajatus tavata exää. Hän on loukattu ja joskus vihaisena hän voi olla hieman pelottava. En ymmärrä miksi hän haluaa tavata, kun silloin kun asuimme yhdessä, niin olin huono. Rakastaako hän minua kuitenkin?
Mitä teen? En oikein uskalla mennä hänen luokseen, vaikka hän nyt vihdoin sitten kutsui minut salaiselle asunnolleen. Menenkö kahvilaan? Vai luovunko suosiolla ja jatkan tutustumista mukavaan mieheen, jonka olen tavannut? Onko se kuitenkin parempi tavata ja selvittää asiat, että voin sitten vähintään jatkaa omaa elämääni ilman pohdintaa, että entä jos...
kolme sopassa
3
117
Vastaukset
- Et ole tosissas
Älä edes kuse sinne exsäsi suuntaan.
Joidenkin päätä saa hakata ikuisesti seinään ja silti ne vaan spanielin katse silmissä pyytää lisää. Pidä huoli, ettet sinä ole tämä joku.
Keskity hyvään mieheen ja anna onnen tulla elämääsi.- drftyhdtrfh
Samaa mieltä! Totta kai exälle tuli kiire "keskustella" ja plaa plaa, kun paikalle ilmaantui uusi uros. Muuttuisiko tilanne muka paremmaksi, jos aloittaja antaisikin exälle tilaisuuden? Ei takuulla. "Hän on loukattu" - häh? Miten niin? Ukko hommaili aloittajan selän takana omaa asuntoa sun muuta ja häntä nyt on loukattu? Ei voi olla totta... Ja vielä pelottava vihaisena - en ymmärrä, miksi joku edes harkitsee taoaamista tms!
- 29
Miehenä vastaukseni on: heitä se exä selkeästi yli laidan. Ilmoita, ettet halua tavata etkä olla missään tekemisissä. Piste. Ja jos ei usko, niin uhkaa lähestymiskiellon hakemisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483