ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO MITÄÄN ZAZZABELLASTA!!!!!!!!!
heillä ei ole minkäänlaista joustoa/asiakaspalvelua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelmien tullessa vastaan ei vastata soittopyyntöihin pyynnöstä huolimatta!!!!!!!
VAROKAAAAA!!!!!1
ZAZZABELLA!!!!!
6
664
Vastaukset 6
- nhgmhjg
Meillä ainakin tilattiin ylppärimekkoja neljä kappaletta Zazabellasta. Kaikki toimi hyvin. Yksi otettin ja kolme muuta palautettiin ja saatiin jopa rahatkin takaisin tilille nopeasti : )
- Elppaaaaa
ei kenelläkään tutullani ole sieltä hyviä kokemuksia.
- Ei valittamista
Meilläkään ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Zazabellan suhteen. Itse olen ostanut sieltä vanhojentanssipuvun, ylppärimekon, juhlamekon häihin ja kaverin valmistujaisiin. Myös moni kaveri osti sieltä vanhojentanssi- ja ylppärimekot eikä moittimista palvelussa ollut kenelläkään.
- dkdsoapsjdpasdnma
en tiedä ketään jolla olisi hyviä kokemuksia ko firmasta. kaikki sanovat että paska palvelu, takuu ja palautusoikeus voimassa siihen asti että puku on kädessä.
- vituttaa1
kusetusfirma älkää hyvät ihmiset tilatko, voin laittaa kuvan s,postiin millaisen puvun sain ja millainen oikeasti piti tulla.
vi*uttaa - välttäkää
Ihan vitun perseestä koko paikka, multakin löytyy kuva vanhojen mekosta jonka onneksi sain palautettua hirveän vänkäämisen jälkeen. Ilomielin voin jakaa myös halukkaille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550