onko kellään kokemusta?
itse olen kuullut enemmän huonoa kuin hyvää. lähinnä liittyen päällikkötasoon...
trade hit
11
5177
Vastaukset
- Minnatiuku
Erittäin hyvä yritys. Suosittelen.
- Anonyymi
Todella huono, en suosittele.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu huono, muualla parempi.
- Anonyymi
Hyvä ja luotettava työnantaja. Palkanmaksu ajallaan ja täsmällistä. Työvaate-ja liikuntasetelietu, hyvä työterveyshuolto. Paljon tunnettuja brändejä ja vaihtelevaa työnkuvaa menekinedistännästä myyntiin. Brändien monipuolisuus tuo vaihtelua päivittäiseen työskentelyyn, liikkuvaa itsenäistä hommaa. Mukava esimies ja työkaverit pk-seudulla. Suosittelen!
- Anonyymi
Aloitin tuuraajana, tein kaikkia mahdollisia brändejä,nyt vakiohjelma ja kaikki sujuu todella hyvin. Esihenkilön kanssa homma toimii vaikka annan myös kritiikkiä. Olen tehnyt monelle saman alan firmalle töitä, täällä parhaat edut. Luottamusvaltuutettua ei ole koska kukaan ei ole asettautunut ehdolle. Suosittelen lämpimästi, tällä alueella vaihtuvuus pientä ja kaikki toimii kuten pitääkin.
- Anonyymi
Varmati löytyisi luottamusvaltuutettu, jos työnantaja informoisi tällaisesta asiasta. Toki, sillähän ei ole mitään merkitystä vaikka tällainen olisikin.
- Anonyymi
Pieni palkka, tauot omalla ajalla. Ei alkuun ohjausta, opettele itse ja etsi tietoa kännykällä. Tunnit vaihtelee, ei taetta onko töitä seuraavana kuukautena.
Kilometrejä maksetaan huonosti, kaikki siirtyminen ei ole palkallista!! Teet töitä 3h/pv ja ajelet autolla 2h
En suosittele.- Anonyymi
Kaikissa asioissa mennään siitä mistä aita on matalin. Paljon tehdään harmaalla alueella, osittain jopa siellä laittoman puolella. Mainostavat itseään työntekijöitä arvostavana yrityksenä, joka ei pidä lainkaan paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255