Minkälainen on teidän mielestä vaatimaton ihminen?
Vaatimattomuus..
9
308
Vastaukset
- ihan vtun vaatimaton
Sellainen joka kyselee muilta, millainen on vaatimaton ihminen.
- kjhjuiygtfrde
Onko pakko irvistellä, sillä täällä on kyllä muitakin aloituksia, joihin
voi purkaa tylsyyttään.
- 1913
"Ei pidä surra mitä ei ole, vaan iloita sitä, mitä on". Vaatimaton ei juokse
kaiken kiiltävän ja kauniin/komean perässä...Hän nauttii elämän pienistä
arkisista asioista.- pieni_on _kaumista
Täällä yksi vaatimaton käsi nousee. Itse maisterina kiinnostuin bussikuskista, joka on arkinen mutta hyväsydäminen. Riittää minulle. Ja rohkeni hänkin tilanteeseen, jota minun puoleltani kuvataan termillä "downdating". No hänelle se on "updating" - parissakin merkityksessä!
- hihi
Ei ainakaan sellainen joka sanoo:
Olen maailman vaatimattomin ihminen! - ei naarata
Minä pidän itseäni vaatimattomana keski-ikäisenä miehenä ja kun täällä kaveria etsiskelen niin minussa ei löydy seuraavanlaisia piirteitä.Jos olet käynyt Lapissa et voi olla mun mieskaveri, jos tykkäät silittää koiraa et kuulu mun ystäväpiiriin, jos tykkäät käydä kylpylöissä niin meidän on turha jatkaa tutustumista, jos matkustelet ulkomailla niin me ei kuuluta yhteen, jos teet useampaa vuoroa mun tapaan töissä niin et ole mun valittu, jos et istu tuolilla suorassa niin voit jatkaa matkaa, jos sun omat lapset on sinulle tärkeämpiä kuin mun lapset niin jatka etsimistä, jos et hyväksy mun vaatimuksia niin olet pelimies ja kukapa sellaisista tykkää.
- öh?
Ai miestäkö etsit vai? Noh, kukin tavallaan.
- ei naarata
öh? kirjoitti:
Ai miestäkö etsit vai? Noh, kukin tavallaan.
Ai et bonjannut...nooh...fiksuille tuo oli tarkoitettukin :).
- kojrna9
Ei rehvastele titteleillään, rahoillaan, menestyksellään, kokemuksillaan, eikä ylipäätään pönkitä egoaan jollain kehumisen arvoisella (vaikka sellaista voisi ollakin); on kiinnostunut toisen elämästä ja mielipiteistä. Vaatimattomuus liittyy jotenkin myös tekemisiin: vaatimaton tekee parhaansa, mutta ei odota siitä erityistä julkista kiitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434