Eroon uskonnosta

Iloinen nauraja

Uskonnosta eroaminen kannattaa aina. Etenkin adventismi on niin sekopäinen pikku lahko, että siitä pitää päästä eroon mahdollisimman nopeasti.

Hauskaa ja uskonnotonta kevättä kaikille!

T: Iloinen nauraja

41

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi!

      Ja et vain pääse eroon?

      • Iloinen nauraja

        Kiitoksia kysymästä. Kyllä olen päässyt uskonnoista eroon. Olen aivan uskomaton tyyppi.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Iloinen nauraja kirjoitti:

        Kiitoksia kysymästä. Kyllä olen päässyt uskonnoista eroon. Olen aivan uskomaton tyyppi.

        T: Iloinen nauraja

        ethän sinä ole, vaan roikut uskonnossa, eli olet kahleissa siksi, että pelkäät tuomiotasi.
        Jos olet todella ikäänkuin ateistisesti vapaa, et roikkuisi ruikuttamassa palstalla.
        Jo huumeriippuvuus kertoo ongelmasta sisäisessä maailmassa ja selität sen, ikääkuin että se olisi yhtä nuuskapussi.
        Kun itse on ongelmassa, sen itse kertoo helppoon lopputulokseen.

        Eli olet uskonnon uhrina, aivan omaehtoisesti. Muotouskonnon, muka ateismin vapaudessa, käsittämättä, edes, mitä sen on.

        Poloinen ruikuttaja.


    • huomattu..

      Ai sinäkö se dementikko olit!

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10555524#comment-0
      Iloinen nauraja 30.3.2012 19:40
      Erotaan uskonnoista ja aloitetaan onnellinen, uskonnoton elämä. Siitä se lähtee liikkeelle! Tsemppiä ja hyvää uskonnotonta 13kevättä kaikille!

      Iloinen nauraja 27.5.2011 18:11
      "Pyh!", uskonnottomuus on ihana asia. Ei siinä ole mitään pahaa tai hävettävää, turhaan siis kiroat meitä pakanoita. Heh heh hee...!!
      Hauskaa ja tietysti uskonnotonta viikonloppua kaikille! T: Iloinen nauraja

      Iloinen nauraja 25.5.2011 08:57
      Raamattu on suurimmalta osin satukirja. Kaikki yliluonnollinen siinä on silkkaa roskaa, joten bushmannilla ei ole mitään pelättävää. T: Iloinen nauraja

      Iloinen nauraja 8.4.2011 11:34
      Nauru uskonnoille on henkisesti virkistävää ja pelkästään piristää mieltä. Suosittelen kaikille. T: Iloinen nauraja


      Iloinen nauru
      Iloinen nauraja 4.4.2011 13:37
      Iloinen nauru adventismille pitää mielen virkeänä - ihan kuin omena päivässä pitää lääkärin loitolla. ;-D T: Iloinen nauraja


      sillä niinkuin orjantappurain rätinä padan alla, on tyhmän nauru.
      ///// //

    • minuakin naurattaa

      Adventistit ja muut kajahtaneet odottavat elämää kuoleman jälkeen vaikka kaikki tosiasiat kyllä kehottavat uskomaan elämään ennen kuolemaa. Heh heh heh. Menettävät sen ainoan elämän vaahtoamalla siitä hetkeästä, kun vain madot ovat seuranaan.

    • Theresienstadt

      Iloinene nauraja huutaa lastensa ja sukunsa ylle, Hänen vertaan.

      Tulkoon hänen verensä meidän meidän päällemme ja lastemme päälle.

      ja nauraen kutsuu Barabbaan kotiinsa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt ja 144 000

      • ei naurata yhtään

        """"Iloinene nauraja huutaa lastensa ja sukunsa ylle, Hänen vertaan.

        Tulkoon hänen verensä meidän meidän päällemme ja lastemme päälle.

        ja nauraen kutsuu Barabbaan kotiinsa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt ja 144 000 """

        Hitlerin Mein Kapfissa luki näin:

        Olen vakuuttunut toimivani Luojan lähettiläänä

        Ja natsien vyönsoljessa luki, että Jumala on heidän kanssaan. Mitä yritit kertoa?


      • iloiselle naurajalle
        ei naurata yhtään kirjoitti:

        """"Iloinene nauraja huutaa lastensa ja sukunsa ylle, Hänen vertaan.

        Tulkoon hänen verensä meidän meidän päällemme ja lastemme päälle.

        ja nauraen kutsuu Barabbaan kotiinsa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt ja 144 000 """

        Hitlerin Mein Kapfissa luki näin:

        Olen vakuuttunut toimivani Luojan lähettiläänä

        Ja natsien vyönsoljessa luki, että Jumala on heidän kanssaan. Mitä yritit kertoa?

        Sinä nauraja ja kumppanit nauratte päivittäin kirousta yllenne ja lastenne ylle.

        Etkö näe, etkö kuule, etkö ymmärrä?

        Kaikki on tekojenne summaa, tässä ajassa.

        Siis minua ei naurata, mutta sinä naurat.


    • Jumalan kutsu

      Iloinen nauraja:lle

      Sinä olet niin täynnä itseäsi, etkö huomaa, että elämäsi on vain lainaa Jumalalta?

      Jos sinä et tee täyskäännöstä ja ota Jumalan armolahjaa ja sovitusta Kristuksessa vastaan elämääsi, niin tiedä että vielä koittaa sekin päivä, kun pilkka hymysi hyytyy, kun huomaat seisovasi viimeisellä tuomiolla Elämän Herran edessä!

      Jeesuksen rakkaus kehoittaa kuitenkin minua tuomaan sinulle tämän Jumalan sanan paikan, mieti sitä:

      "Sinä olet minua synneilläsi vaivannut, rasittanut minua pahoilla töilläsi. Minä, minä pyyhin pois sinun rikkomuksesiitseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista."

      Jes. 43:24, 25.

      "Minä tiedän, missä sinä asut." Ilm. 2:13.

      Jumala tietää tarkalleen missä sinä asut, pakkakunnan, talon, jopa huoneenkin missä nyt juuri olet. Hän tietää tarkalleen, että mitä muutoksia siellä on tapahtunut, ja tietää myöskin sen että mitä tulee tapahtumaan.

      Hän tietää, että milloin tulet muuttamaan ja minne asetut asumaan. Hän tietää myöskin sen päivän, jolloin tulet muuttamaan kotiin hänen luokseen. Hän jo valmistelee sinulle sinne asuinsijaa.

      "Minä tiedän, missä sinä asut....siellä, missä saatanan valtaistuin on:" Näin sanoo Herra Pergamon seurakunnalle. Ehkäpä sinäkin asut ihan lähellä "saatanan valtaistuinta". Sinä kuulet maailmallisen melun ja tunnet sen kylmyyden ja polttavan sykkeen ympärilläsi, jumalattomien ihmisten rakkaudettomuuden ja kylmyyden toisiaan kohtaan.

      Mutta muista, et ole yksin. Jumala tietää, missä sinä asut ja tietää vaikeutesi. Hän haluaa auttaa sinua, jos vain sinä haluat? Koska sinä olet hänelle tärkeä, sillä hän on lunastanut sinut!

      • Kysäri 1

        Iloinen nauraja:lle:

        Haluatko sinä "iloinen nauraja" seurata Jumalan kutsua, jonka hän sinulle henkilökohtaisesti palvelijansa kautta lähetti ja saada olla pelastettujen joukossa,
        vai jatkaa pilkkanauruasi Jumalalle ja uskolle?


      • Iloinen nauraja
        Kysäri 1 kirjoitti:

        Iloinen nauraja:lle:

        Haluatko sinä "iloinen nauraja" seurata Jumalan kutsua, jonka hän sinulle henkilökohtaisesti palvelijansa kautta lähetti ja saada olla pelastettujen joukossa,
        vai jatkaa pilkkanauruasi Jumalalle ja uskolle?

        Enpä usko Raamattuun sitten pätkääkään. Nauru se minulle maittaa, se on selvä.

        T: Iloinen nauraja


      • naurajalle.
        Iloinen nauraja kirjoitti:

        Enpä usko Raamattuun sitten pätkääkään. Nauru se minulle maittaa, se on selvä.

        T: Iloinen nauraja

        Tuossa eilen istui iltaa pariskunta ja rouvan lähisukulaisista 2 henkilöä kokivat Etelä-Amerikan reissussa sellaista, joka muuttaisi iloisen naurajan mielen hieman vakavaksi.

        Molemmat henkilöt olivat uskovia suomalaisia matkalaisia, tapahtuma paikka oli pankissa käynnin jälkeen pankin edessä oleva katu. Tapahtumaketju oli pankista annettu vinkki ryöstöön, ryöstäjät liikkuivat moottoripyörällä. Käytettiin ryöstössä asetta. Toinen suomalainen haavoittui vakavasti, josta leikattiin avanne hänelle loppuiäksi.
        Toinen henkilö rahojen kanssa selvisi, mutta selvisi sellaisien tapahtumaketjun mukaan, että näille ryöstäjille on jäänyt ikuinen kysymys, mitä tapahtui, koska joutuivat Jumalallisen ihmeen kohteeksi, sekä koko tapahtumaketjun silminäkijöiden todistusmäärä, joka on heillekin jäänyt ikuiseksi todistukseksi ihmeestä, joka ei ole selitettävissä iloisten täälläolevien naurajien päänupilla.
        Sillä jos iloinen nauraja olisi ollut paikalla, niin hän olisi tuhkassa tekemässä parannusta ja koskaan ei kieltäisi senjälkeen Jumalaa.

        Mutta, olen asian kerran aikoiaan täällä kertonut ja siitä on tuolla netissä, lehdessä, sekä tv7 ollut lähetys, jääköön niihin kertomuksiin, mitä tapahtui.

        Se mitä tapahtui, oli ja on ihmisjärjelle käsittämätön, mutta Jumalan ihmeenä pieni rahtu.

        Iloiselle naurajalle jää vaan Mooses ja profeetat, jollet sinä niitä usko, et pumppaa uskoa muualtakaan. Mene maan multiin ja herää kadotukseen, sitä haluat ja kerjäät elämäsi päämääräpalkaksi, etkä pidä elämänlahjaasi edes hernekeiton veroisena.
        Kuka siitä kärsii, niin sinä ja sinun sielusi yksin.

        Kokeile, lyö vasaralla sormeesi, niin tiedät kuka kärsii, sinä ja siinä silloin olet myös itse lyöjänä. Yhtälö on samanmuotoinen.

        Eli naruttamalla naurat itsesi tyhmyydelle mennen tullen.


      • hurujuttuja
        naurajalle. kirjoitti:

        Tuossa eilen istui iltaa pariskunta ja rouvan lähisukulaisista 2 henkilöä kokivat Etelä-Amerikan reissussa sellaista, joka muuttaisi iloisen naurajan mielen hieman vakavaksi.

        Molemmat henkilöt olivat uskovia suomalaisia matkalaisia, tapahtuma paikka oli pankissa käynnin jälkeen pankin edessä oleva katu. Tapahtumaketju oli pankista annettu vinkki ryöstöön, ryöstäjät liikkuivat moottoripyörällä. Käytettiin ryöstössä asetta. Toinen suomalainen haavoittui vakavasti, josta leikattiin avanne hänelle loppuiäksi.
        Toinen henkilö rahojen kanssa selvisi, mutta selvisi sellaisien tapahtumaketjun mukaan, että näille ryöstäjille on jäänyt ikuinen kysymys, mitä tapahtui, koska joutuivat Jumalallisen ihmeen kohteeksi, sekä koko tapahtumaketjun silminäkijöiden todistusmäärä, joka on heillekin jäänyt ikuiseksi todistukseksi ihmeestä, joka ei ole selitettävissä iloisten täälläolevien naurajien päänupilla.
        Sillä jos iloinen nauraja olisi ollut paikalla, niin hän olisi tuhkassa tekemässä parannusta ja koskaan ei kieltäisi senjälkeen Jumalaa.

        Mutta, olen asian kerran aikoiaan täällä kertonut ja siitä on tuolla netissä, lehdessä, sekä tv7 ollut lähetys, jääköön niihin kertomuksiin, mitä tapahtui.

        Se mitä tapahtui, oli ja on ihmisjärjelle käsittämätön, mutta Jumalan ihmeenä pieni rahtu.

        Iloiselle naurajalle jää vaan Mooses ja profeetat, jollet sinä niitä usko, et pumppaa uskoa muualtakaan. Mene maan multiin ja herää kadotukseen, sitä haluat ja kerjäät elämäsi päämääräpalkaksi, etkä pidä elämänlahjaasi edes hernekeiton veroisena.
        Kuka siitä kärsii, niin sinä ja sinun sielusi yksin.

        Kokeile, lyö vasaralla sormeesi, niin tiedät kuka kärsii, sinä ja siinä silloin olet myös itse lyöjänä. Yhtälö on samanmuotoinen.

        Eli naruttamalla naurat itsesi tyhmyydelle mennen tullen.

        Olipa harvinaisen typerä tarina. Kuka näitä hurujuttuja keksii ja kuka on niin typerä että uskoo?


      • Iloinen nauraja
        hurujuttuja kirjoitti:

        Olipa harvinaisen typerä tarina. Kuka näitä hurujuttuja keksii ja kuka on niin typerä että uskoo?

        Niinpä. TV7 on oivallinen huumorikanava. Olen usein nauranut sen sekopäisiä ohjelmia. Typerämpiä saa hakea kissojen ja koirien kanssa!

        T: Iloinen nauraja


      • nyt lukijoille..
        hurujuttuja kirjoitti:

        Olipa harvinaisen typerä tarina. Kuka näitä hurujuttuja keksii ja kuka on niin typerä että uskoo?

        Oletko kuullut helmistä ja sioista tarinaa?

        Ymmärrän eritoten tuon tarinan, kun luen naurajan juttuja ja sinun.

        Muuta ei voi sanoa.

        Sitten toisille lukijoille kommentoin.

        Ihmiset eivät usko, vaikka kuolleet nousisi ylös ja kertoisi tulevasta elämästä.
        Siksi heille on raamatun sana ja valinta.
        Siksi he valinnoistaan tekevät myös tilinsä ja naurun jälkeen on suru.

        Minulle ko. tilanteen henkilöt ovat tosia ja vieraittemme verisukulaisia.
        Toinen kertoi ruumiissaan tapahtumasta, eli avanne vatsapeitteessä, leikkauksen jälkeen, todisteena epäuskoiselle, että näin tapahtui. Siksi kantoi ruumiissaan todistuksen.
        Aivan samanlaisen avanteen, kuin puolisoni kantaa syöpäleikkauksen jälkeen.
        Mutta naurajathan eivät usko vaikakapa todistukseen syövästä, vaan nauravat sen olemassaololle ja sanovat hurujuttuja.
        Siksi he ovat sikoja Jumalan sanalle, polkevat helmensä saveen, ovat älyttömiä ihmisiä. He kieltävät totuuden.
        Samat haavat kantoi puolisoni, kuin hänen henkilökohtaisesti tuntema henkilö.

        Eli tapaus, siellä kertoi siitä ihmeestä, jonka paikalliset todistivat toisilleen.

        Mutta iloinen nauraja ja hänen hurujuttukaverinsa olisivat uskomattomana tulleet sinkkiarkussa pois. He eivät olisi olleet arvollisia varjeltumaan tapauksesta.

        Rahat olisi mennyt ja henki.

        Tämä ei nyt enää ollut iloiselle naurajalle eikä tälle huruttajanimimerkille, teille asiassa ei ole arvoa, eikä sen kautta kutsua esitäkään. Se meni jo.
        Paatumus on raamatussa mielenkiintoinen ilmaus. Sen päämäärä on vain surullinen paatuneelle itselleen..


      • pidä sikahelmesi
        nyt lukijoille.. kirjoitti:

        Oletko kuullut helmistä ja sioista tarinaa?

        Ymmärrän eritoten tuon tarinan, kun luen naurajan juttuja ja sinun.

        Muuta ei voi sanoa.

        Sitten toisille lukijoille kommentoin.

        Ihmiset eivät usko, vaikka kuolleet nousisi ylös ja kertoisi tulevasta elämästä.
        Siksi heille on raamatun sana ja valinta.
        Siksi he valinnoistaan tekevät myös tilinsä ja naurun jälkeen on suru.

        Minulle ko. tilanteen henkilöt ovat tosia ja vieraittemme verisukulaisia.
        Toinen kertoi ruumiissaan tapahtumasta, eli avanne vatsapeitteessä, leikkauksen jälkeen, todisteena epäuskoiselle, että näin tapahtui. Siksi kantoi ruumiissaan todistuksen.
        Aivan samanlaisen avanteen, kuin puolisoni kantaa syöpäleikkauksen jälkeen.
        Mutta naurajathan eivät usko vaikakapa todistukseen syövästä, vaan nauravat sen olemassaololle ja sanovat hurujuttuja.
        Siksi he ovat sikoja Jumalan sanalle, polkevat helmensä saveen, ovat älyttömiä ihmisiä. He kieltävät totuuden.
        Samat haavat kantoi puolisoni, kuin hänen henkilökohtaisesti tuntema henkilö.

        Eli tapaus, siellä kertoi siitä ihmeestä, jonka paikalliset todistivat toisilleen.

        Mutta iloinen nauraja ja hänen hurujuttukaverinsa olisivat uskomattomana tulleet sinkkiarkussa pois. He eivät olisi olleet arvollisia varjeltumaan tapauksesta.

        Rahat olisi mennyt ja henki.

        Tämä ei nyt enää ollut iloiselle naurajalle eikä tälle huruttajanimimerkille, teille asiassa ei ole arvoa, eikä sen kautta kutsua esitäkään. Se meni jo.
        Paatumus on raamatussa mielenkiintoinen ilmaus. Sen päämäärä on vain surullinen paatuneelle itselleen..

        Kutsu sinä vain sitä mielikuvituskaveriasi tulemaan takaisin. Jos ei tule, niin silloin se on mielikuvituskaveri. Olette odottaneet jo 2000 vuotta ja odottamiselle ei loppua näy. Fiksumpi uskoisi jo vähemmälläkin että mielikuvituskaveriksi taitaa jäädäkin.


      • Raamatun sanaa
        Iloinen nauraja kirjoitti:

        Niinpä. TV7 on oivallinen huumorikanava. Olen usein nauranut sen sekopäisiä ohjelmia. Typerämpiä saa hakea kissojen ja koirien kanssa!

        T: Iloinen nauraja

        "Iloinen nauraja:"lle:

        "Sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä."

        Ei Jumala salli itseään loputtomasti pilkata, ennemmin tai myöhemmin sinut otetaan kiini ja joudut katkerasti katumaan Jumalan pilkkaasi!

        Usko tämä ja tee parannus.


      • iloinen_naurajaa
        Raamatun sanaa kirjoitti:

        "Iloinen nauraja:"lle:

        "Sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä."

        Ei Jumala salli itseään loputtomasti pilkata, ennemmin tai myöhemmin sinut otetaan kiini ja joudut katkerasti katumaan Jumalan pilkkaasi!

        Usko tämä ja tee parannus.

        Nauran edelleen kaikille jumalille ja uskonnoille. HAHAHAHAAHAHHAAA!!!! :-):-):-)


      • Anonyymi
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Nauran edelleen kaikille jumalille ja uskonnoille. HAHAHAHAAHAHHAAA!!!! :-):-):-)

        Vieläkin nauran... Hahahahahhaaaa :-):-):-)

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin nauran... Hahahahahhaaaa :-):-):-)

        T: Iloinen nauraja

        Räkänokastakin mies tulee muttei tyhjännaurajasta.

        - suomalainen sananlasku -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räkänokastakin mies tulee muttei tyhjännaurajasta.

        - suomalainen sananlasku -

        Räkänokasta ei välttämättä miestä tule koskaan ja lukuisista tyhjänkin naurajista on tullut mm. valtioiden ja suurten yritysten johtajia.

        Nauru pidentä ikää, eli on terveydelle hyväksi.
        Mitä enemmän nauraa, sen parempi. Tyhjällekin voi siis nauraa.
        Olen huomannut, että nauravat ja iloiset ihmiset elävät paljon onnellisempaa elämää ja heidän vanhuutensa on myös lupsakkaa.

        Uskonlahkoissa on paljon onnettomia ja kusetettuja reppanoita, jotka eivät edes hymyile, vaan ovat kuin rautakangen nielleitä. Uskonto tekee ihmisestä typeryksen ja ilottoman kitisijän ja valittajan.


      • Anonyymi
        Iloinen nauraja kirjoitti:

        Enpä usko Raamattuun sitten pätkääkään. Nauru se minulle maittaa, se on selvä.

        T: Iloinen nauraja

        Niin, et usko pahuuteen, se on sinulle yhdentekevää, eli huumemaailman kuolemat ovat sinulle naurun arvoinen. Okei.
        Mielenhäiriöhän se on sinulla tuo elämä.


      • Anonyymi
        nyt lukijoille.. kirjoitti:

        Oletko kuullut helmistä ja sioista tarinaa?

        Ymmärrän eritoten tuon tarinan, kun luen naurajan juttuja ja sinun.

        Muuta ei voi sanoa.

        Sitten toisille lukijoille kommentoin.

        Ihmiset eivät usko, vaikka kuolleet nousisi ylös ja kertoisi tulevasta elämästä.
        Siksi heille on raamatun sana ja valinta.
        Siksi he valinnoistaan tekevät myös tilinsä ja naurun jälkeen on suru.

        Minulle ko. tilanteen henkilöt ovat tosia ja vieraittemme verisukulaisia.
        Toinen kertoi ruumiissaan tapahtumasta, eli avanne vatsapeitteessä, leikkauksen jälkeen, todisteena epäuskoiselle, että näin tapahtui. Siksi kantoi ruumiissaan todistuksen.
        Aivan samanlaisen avanteen, kuin puolisoni kantaa syöpäleikkauksen jälkeen.
        Mutta naurajathan eivät usko vaikakapa todistukseen syövästä, vaan nauravat sen olemassaololle ja sanovat hurujuttuja.
        Siksi he ovat sikoja Jumalan sanalle, polkevat helmensä saveen, ovat älyttömiä ihmisiä. He kieltävät totuuden.
        Samat haavat kantoi puolisoni, kuin hänen henkilökohtaisesti tuntema henkilö.

        Eli tapaus, siellä kertoi siitä ihmeestä, jonka paikalliset todistivat toisilleen.

        Mutta iloinen nauraja ja hänen hurujuttukaverinsa olisivat uskomattomana tulleet sinkkiarkussa pois. He eivät olisi olleet arvollisia varjeltumaan tapauksesta.

        Rahat olisi mennyt ja henki.

        Tämä ei nyt enää ollut iloiselle naurajalle eikä tälle huruttajanimimerkille, teille asiassa ei ole arvoa, eikä sen kautta kutsua esitäkään. Se meni jo.
        Paatumus on raamatussa mielenkiintoinen ilmaus. Sen päämäärä on vain surullinen paatuneelle itselleen..

        "Mutta naurajathan eivät usko vaikakapa todistukseen syövästä, vaan nauravat sen olemassaololle ja sanovat hurujuttuja.
        Siksi he ovat sikoja Jumalan sanalle, polkevat helmensä saveen, ovat älyttömiä ihmisiä. He kieltävät totuuden.
        Samat haavat kantoi puolisoni, kuin hänen henkilökohtaisesti tuntema henkilö."

        Mitä ihmettä taas selittelet? Mihin ihmeen todistukseen akkasi syövästä pitäisi uskoa ja minkä takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räkänokasta ei välttämättä miestä tule koskaan ja lukuisista tyhjänkin naurajista on tullut mm. valtioiden ja suurten yritysten johtajia.

        Nauru pidentä ikää, eli on terveydelle hyväksi.
        Mitä enemmän nauraa, sen parempi. Tyhjällekin voi siis nauraa.
        Olen huomannut, että nauravat ja iloiset ihmiset elävät paljon onnellisempaa elämää ja heidän vanhuutensa on myös lupsakkaa.

        Uskonlahkoissa on paljon onnettomia ja kusetettuja reppanoita, jotka eivät edes hymyile, vaan ovat kuin rautakangen nielleitä. Uskonto tekee ihmisestä typeryksen ja ilottoman kitisijän ja valittajan.

        Saathan sinä itsellesi noin valehdella.


    • Anonyymi

      Iloinen nauraja ei ole päässyt irti mistään uskonnosta, vaan nhän roikkuu näillä uskonnollisilla sivuilla päiväkaupalla!

      Jos hän olisi vapaa uskonnosta, hän ei tuhlaisi aikaa täällä!
      Tosiasiassa hän yrittää vakuuttaa olevansa onnellinen ilman uskoa. Jos hän olisi, hän kertoisi siitä onnesta mitä kokee nyt:"Olen niin onnellinen kun minulla ei ole iäisyystoivoa, vaan tiedän joutuvani matojen ruoaksi kun päätän päiväni! Hah hah haa, kun on kivaa, ho ho hoo!"

      • Anonyymi

        En todellakaan usko Raamatun tai Koraanin typeriin valheisiin. Olen onnellinen ilman uskontoja.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan usko Raamatun tai Koraanin typeriin valheisiin. Olen onnellinen ilman uskontoja.

        T: Iloinen nauraja

        Silti roikut täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti roikut täällä.

        Kyllä, sillä vihaan adventismia.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sillä vihaan adventismia.

        T: Iloinen nauraja

        Kysyisin sinulta, että mistä tuo viha on saanut alkunsa ?

        kysynpävaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sillä vihaan adventismia.

        T: Iloinen nauraja

        Sitten haaskaat elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin sinulta, että mistä tuo viha on saanut alkunsa ?

        kysynpävaan.

        Siitä, että adventistit ajoivat serkkuni itsemurhaan vuonna 2000.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, että adventistit ajoivat serkkuni itsemurhaan vuonna 2000.

        T: Iloinen nauraja

        Ovatko kaikki advarit samanlaisija tai Luterilaiset, Hellarit tai Suomalaiset.
        Joidenkin Rutsalaisten mielestä, kaikki Suomalaiset ovat samanlaisija.
        Mitä ajattelet ?

        kysynpävaan.


    • Anonyymi

      Aloittajan typerä älämölö ei meitä hetkauta.

      • Anonyymi

        Te uskonharhaiset olette kusetettuja idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te uskonharhaiset olette kusetettuja idiootteja.

        Niinhän sinä kuvittelet.


    • Anonyymi

      23 min in hell, that's end off. Where do people go.

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä 2000 vuotta sitten kuollu Jumala voi vaikuttaa nykypäivinä? Minä vaan kysyn.
      Aikalaisjumalia oli muillakin alueen paimentolaisheimoilla, mutta heidän jumalansa eivät jääneet - henkiin. Jos tällainen vertaus sallitaan.
      Ristillä tapettu Jeesus ei ollut ainut, joka brutaalisti surmattiin roomanvallan aikana. Ihmisiä päästettiin päiviltä tuhansia ja ristillä. Ei heistä kenestäkään rakennettu Jumalan Poikaa, Sovittajaa tai jotain muuta kummaa.
      Kristinusko on jostakin kumman syystä pompsahtanut länsimaiseen kulttuuriin. Sen evoluutio on ollut moninainen. Jokainen suunta korostaa olevansa se oikein ja Taivaaseen johtavin tie... totuus ja elämä.
      Nyt eletään rajua ilmastonmuutoksen aikaa. Raamatusta ei löydy korjaavaa koordinaattia. Sellaista, jossa kerrottaisi miten toimia. On käsketty täyttää maa, nyt Jumalan tahto on toteutettu.

      • Anonyymi

        Et sinä paljoa tiedä ja ymmärrä, kun tuollaista kirjoitat.


    • Anonyymi

      Ainakin tahaa säästyy, kun jättää uskottelijoiden rahoituksen.
      Aamun Tv 7 ja siinä pariskunta katsoi kameraan hypnotisoivasti. Kysymys oli uskosta ja rahasta.
      Mies piti toisessa kädessä krusifiksia ja tosessa hyppysessä oli 50 euron seteli.
      Ja eikös vaan miekkonen puheillaan saanut setelin pujotettua Jesun selän taa!
      Näin hän suggeroi uskovia toimimaan ja antamaan ruokarahat Herralle. Herra kuulemma palkitsee ruhtinaallisesti- jos ei maan päällä, niin Taivaassa.
      Kannattaa hieman paastota ja kilvoitella.
      Ottakaapa ihmiset oma kukkaronne haltuun. Rahat ovat teidän, eivät minkään puhujaevankelistan.

      • Anonyymi

        Ja koska ne rahat ovat meidän, me teemme niillä mitä haluamme. Siis halutessamme annamme pastorille. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska ne rahat ovat meidän, me teemme niillä mitä haluamme. Siis halutessamme annamme pastorille. Piste.

        Heheheh, vain todellinen eksytetty typerys rahoittaa uskontoa.

        T: Iloinen nauraja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe