Mitä alle laihdutuksen jälkeen

Roikkuva nahka

Olen lahtunut aika kovasti ja nahkaa roikkuu varsinkin alavatsassa ja reisien ylä pulen sisäpinnoilla. Millähä asula niitä kannattaisin laittaa kuriin, ettei olisi niin rumia, Olen siis mieshenkilö

8

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.
      • Roikkuva nahka

Kiitos vastauksesta. Tuossa saattas ollakin ideaa. Pitääpä katsella.

• ..--

Tee näin: jalkaterät ulospäin ja jalat hiukan haralleen, sitten kyykkyyn-ylös, aluksi tietenkin varovaisesti. Jumppatuokion lopuksi ravistelua. Huomaat ihon kiinteytyvän. Vatsalihasliikkeitä unohtamatta.
      Rytmikäs musiikki soimaan samalla.
      Kotona voit ihan hyvin pitää tukea vatsan kohdalla, eivät ne kaikki ole naisille tarkoitettuja.

• Roikkuva nahka

Varmasti nuo liikkeet toimivatkin, mutta mulla alkaa jo olemaan vähän enemmän ikää, eikä nahka ole enää niin kimmoisa. Jonkuin näköinen tuki varmaan kohentaisi tilannenna aina silloin tällöin, mutta yritän kuitenkin neuvojesimukaan. Kiitos

• ..--
        Roikkuva nahka kirjoitti:

Varmasti nuo liikkeet toimivatkin, mutta mulla alkaa jo olemaan vähän enemmän ikää, eikä nahka ole enää niin kimmoisa. Jonkuin näköinen tuki varmaan kohentaisi tilannenna aina silloin tällöin, mutta yritän kuitenkin neuvojesimukaan. Kiitos

Olen ööh - jo 54 v. Kyllä silti...

• Ei auta aina

Jos on laihduttanut reippaasti ja nahka on alkanut roikkumaan, siihen ei enää jumpat auta. Pahimmillaan tarvitaan kirurgin veistä kun liika iho poistetaan. Antamasi vinkit auttavat takapuoleen ja reisiin vain siinä tapauksessa että läskiä on vielä olemassa. Eli auttaa naistyyppiseen läskien kertymiseen, miehillä läskit kertyy enemmän vatsaan.

• Vällyt kurissa

No mulle teki vaimo tällä viisiin. Oli tilannut Ellokselta sellasen mustan pitkän shaperin ja kun siitä oli aika pitkä alaosa, niin leikkaisi siitä osan pois. Sitten napakat pyöräiluhousut ja siinä olikin aika hyvä tuki, mikä piilotti nahkavyllit nätisti eikä paidan läpi näkynyt rumia kohoumia. Tosin vähän vastustelin, kun oli naisille tarkotettu se shaperi, mutta sitten hänen mielikseen koetin ja hyvin on toiminut. Pitää vaan tilata toinen, että on on pesunvälivaihtoa. Se on ihan kuin tavallinen aluspaita oman paidan alla, mutta tiukka elastinen.

• tyttse

Lihottakaa itseänne niin, että nahka pullistuu ihanan pulleaksi läskiksi. Lihavat miehet ovat seksikkäitä ei läskejä tarvitse peitellä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe