Mitä alle laihdutuksen jälkeen

Roikkuva nahka

Olen lahtunut aika kovasti ja nahkaa roikkuu varsinkin alavatsassa ja reisien ylä pulen sisäpinnoilla. Millähä asula niitä kannattaisin laittaa kuriin, ettei olisi niin rumia, Olen siis mieshenkilö

8

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.
      • Roikkuva nahka

Kiitos vastauksesta. Tuossa saattas ollakin ideaa. Pitääpä katsella.

• ..--

Tee näin: jalkaterät ulospäin ja jalat hiukan haralleen, sitten kyykkyyn-ylös, aluksi tietenkin varovaisesti. Jumppatuokion lopuksi ravistelua. Huomaat ihon kiinteytyvän. Vatsalihasliikkeitä unohtamatta.
      Rytmikäs musiikki soimaan samalla.
      Kotona voit ihan hyvin pitää tukea vatsan kohdalla, eivät ne kaikki ole naisille tarkoitettuja.

• Roikkuva nahka

Varmasti nuo liikkeet toimivatkin, mutta mulla alkaa jo olemaan vähän enemmän ikää, eikä nahka ole enää niin kimmoisa. Jonkuin näköinen tuki varmaan kohentaisi tilannenna aina silloin tällöin, mutta yritän kuitenkin neuvojesimukaan. Kiitos

• ..--
        Roikkuva nahka kirjoitti:

Varmasti nuo liikkeet toimivatkin, mutta mulla alkaa jo olemaan vähän enemmän ikää, eikä nahka ole enää niin kimmoisa. Jonkuin näköinen tuki varmaan kohentaisi tilannenna aina silloin tällöin, mutta yritän kuitenkin neuvojesimukaan. Kiitos

Olen ööh - jo 54 v. Kyllä silti...

• Ei auta aina

Jos on laihduttanut reippaasti ja nahka on alkanut roikkumaan, siihen ei enää jumpat auta. Pahimmillaan tarvitaan kirurgin veistä kun liika iho poistetaan. Antamasi vinkit auttavat takapuoleen ja reisiin vain siinä tapauksessa että läskiä on vielä olemassa. Eli auttaa naistyyppiseen läskien kertymiseen, miehillä läskit kertyy enemmän vatsaan.

• Vällyt kurissa

No mulle teki vaimo tällä viisiin. Oli tilannut Ellokselta sellasen mustan pitkän shaperin ja kun siitä oli aika pitkä alaosa, niin leikkaisi siitä osan pois. Sitten napakat pyöräiluhousut ja siinä olikin aika hyvä tuki, mikä piilotti nahkavyllit nätisti eikä paidan läpi näkynyt rumia kohoumia. Tosin vähän vastustelin, kun oli naisille tarkotettu se shaperi, mutta sitten hänen mielikseen koetin ja hyvin on toiminut. Pitää vaan tilata toinen, että on on pesunvälivaihtoa. Se on ihan kuin tavallinen aluspaita oman paidan alla, mutta tiukka elastinen.

• tyttse

Lihottakaa itseänne niin, että nahka pullistuu ihanan pulleaksi läskiksi. Lihavat miehet ovat seksikkäitä ei läskejä tarvitse peitellä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      63
      1303
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1299
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      824
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe